You are not logged in.
voisitte dudesit tsekkaa mainitun eero johanneksen ja mun duo-projektin! --> http://www.myspace.com/kokaraejoe
Koska Kokarae-levyä?
Taisin kysellä tätä Saaran ja Eeron tupareilla, mut en oikein muista sun vastausta.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Kebab-Skweeetä bongattu Randy Barracudan (?) uudella black label -seiskalla!
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
olihan sitä
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
skweeetä tykkään harrastaa.
Sama.
Kiinnostaisko ketään tehdä pimppatilausta Flogstalta?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mä voisin lähtee mukaan.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Snadisti yllätyin tästä, hienoa &
Tosin voisin eka ottaa selvää, että miten noita julkaisuja on saatavilla esim. Lifesaverista.
Aa, niijoo sieltä vois saada, mä olen oikeastaan vaan Stupidosta noita kyttäillyt, siellä ei ny ole ku muutamaa.
jäbät on ihan skwiimassa!
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Aa, niijoo sieltä vois saada, mä olen oikeastaan vaan Stupidosta noita kyttäillyt, siellä ei ny ole ku muutamaa.
Jpp.
Kelasin lähinnä, että jos Flogstalta saisi noita muutamaa vanhaa seiskaa, mitä ei oikein ole näkynyt missään aikoihin. Ja sit nuo kokoelmat pitäisi hankkia niiltä myös.
Spämmäänpä tästä iltapäivällä lisää tänne.
Ykösestä neloseen taitaa olla lafkaltakin loppu. Ja joo, koksut kiinnostas itteäkin, ja sitte noi EDMX ja Uday Napoleon.
EDMX-seiska on mainio, DMX Krew skwiis skwiinä skweee-tunnelmissa. Udayn b-puoli jytää aika kivasti myäs; Pan Sonic -skweee, anyone?
Flogstan julkaisuista puuttuu loppuunmyydyt (?) 2, 3 ja 4 + cd-kokiset, jotka pitäis kyllä tosiaan tilata. Tuun mukaan kimppaan!
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Lifesaverista saa vielä tota EDMX:ää ja Uday Napoleonia ja uutta kokkaria. Vanha kokkari on ilmeisesti loppunut
Mut joo. Käyppä Janne Lifesaverissa.
Lifesaverista saa vielä tota EDMX:ää ja Uday Napoleonia ja uutta kokkaria. Vanha kokkari on ilmeisesti loppunut
[quote:5d1088be30="hrmunoita"]Lifesaverista saa vielä tota EDMX:ää ja Uday Napoleonia ja uutta kokkaria. Vanha kokkari on ilmeisesti loppunut
Mut joo. Käyppä Janne Lifesaverissa.[/quote:5d1088be30]
Jehna, kiitti, käyn, tai sit hmm - ite lafkan sivuilta näyttäs saavan vielä tota ekaakin kokkaretta. CD hinnat sisältää sitäpaitti postikulut, eli taijan joka tapauksessa nappaa ainaski noi laserlevyt siält suoraan.
mitäs nää levyt mistä puhe, kelpaisko aloittelijallekin? toisaalta ei nyt pitäis oikein tilailla mitn
lol apua
ultravox
Mainioita levyjä tuolta on tullut, noi pari mitä olen kuullut. Rigas den andren 7" on oikeastaan ihan älyttömän hyvä, oikein poikkeuksellisen ihana huojuva ja kulmikas rytmi ja paljon vinkumista, parhaimmistoa.
Huh huh, olen kuunnellut aiemmin jossain tosi väsyneissä tiloissa ton Huge Bassin Markis Sage 7":n, ei ole saanut siitä mitään irti ja se sit vähän unohtu hyllyyn - pyöräytin ny pari kertaa uudelleen ja sehän on ihan tolkuttoman viettelevä
[quote:d649c1a829="janne m."]Mainioita levyjä tuolta on tullut, noi pari mitä olen kuullut. Rigas den andren 7" on oikeastaan ihan älyttömän hyvä, oikein poikkeuksellisen ihana huojuva ja kulmikas rytmi ja paljon vinkumista, parhaimmistoa.
Huh huh, olen kuunnellut aiemmin jossain tosi väsyneissä tiloissa ton Huge Bassin Markis Sage 7":n, ei ole saanut siitä mitään irti ja se sit vähän unohtu hyllyyn - pyöräytin ny pari kertaa uudelleen ja sehän on ihan tolkuttoman viettelevä [/quote:d649c1a829]
MARKIS SAGE NUSSII IHAN VITUSTI!
Mut joo. Jos tota ekaa kokkaria vielä saa Flogstan saitilta, niin pitää kyllä tilata.
Pistimpä tilaten molemmat cd:t, katotaan onks sitä ekaa levyä viä jäljellä.
Pistimpä tilaten molemmat cd:t, katotaan onks sitä ekaa levyä viä jäljellä.
Olisit tilannut mulle ja Ripalle kans
[quote:9d97d00d89="janne m."]Pistimpä tilaten molemmat cd:t, katotaan onks sitä ekaa levyä viä jäljellä.
Olisit tilannut mulle ja Ripalle kans [/quote:9d97d00d89]
Hööö, ehtiihä kyl vielä! Pistetäänks? Eiku kato mää aattelin, että ku niihin ei tuu kulunkeja olleskaa ni ihan sama tilaa erikseen, mutta jos tahtoo välttää maksuhärdelliä ni voimmää tilaa kaikille kerralla!
[quote:2e952ceafe="hrmunoita"][quote:2e952ceafe="janne m."]Pistimpä tilaten molemmat cd:t, katotaan onks sitä ekaa levyä viä jäljellä.
Olisit tilannut mulle ja Ripalle kans [/quote:2e952ceafe]
Hööö, ehtiihä kyl vielä! Pistetäänks? Eiku kato mää aattelin, että ku niihin ei tuu kulunkeja olleskaa ni ihan sama tilaa erikseen, mutta jos tahtoo välttää maksuhärdelliä ni voimmää tilaa kaikille kerralla! [/quote:2e952ceafe]
Pistä mulle molemmat tilaukseen jos sopii! Helpompi se on sun tilille siirtää rahaa kuitenkin. Jatkot privassa.
Sama
mitäs nää levyt mistä puhe, kelpaisko aloittelijallekin? toisaalta ei nyt pitäis oikein tilailla mitn
Osta vaan kuule kaikki mitä on myynnissä
Ok! Juu kato sori mää sählään tääl jotaki ihan omiani univeloissa, ei ollu tarkotus jättää teikäläisiä rannalle ruikuttaan
Pistän privaa ku kuulen sieltä jotaki!
Jee, tänks! :skweeestep:
Vois joku uneton yö kyhäillä skweeestep-hymiön. vaik toi sama, mut sellasella epämääräisellä randomisti nykivällä tahdilla.
jaa no kävin tuol vilkasee, 12 e kipale siis posteineen noi museum of future sound -kokikset, vopis mulleki kelvata. onks noi siis ihan oikeita levyjä eikä cdr:iä?
lol apua
ultravox