You are not logged in.
Parasta sarjassa on Star's Hollow, koska just sellasessa haluisin asua niinku.
Sebastian Back tietysti EHKÄ KOVIN. Onko hieman outoa, että multa kesti tajuta noin kaksi kuukautta, että se on Sebastian Bach.
Ei oo koska mulla kesti kauemmin. mut se nyt ei oo mitenkään outoa. Ja oot nähny GG:tä mua aikasemmin ainoastaan jos oot nähny sitä jenkeissä ennenku se alko Suomessa. :x
Kirkin haluaisin levittävän anustani NYT ja sen jälkeen tunkeutuvan sinne.
Onko sulla siskoa?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Hassu huomio, nyt vasta tajusin: rakastan Gilmore Girlsiä yli kaiken (ja löysin sen ennen KE-TÄÄN muuta, trust me asswipes!) mutta en oikeastaan pidä Lorelaista tai Rorysta. Molemmat on tosi ärsyttäviä, erit. Rory. Mutta silti tykkään eniteneniten.
Joo, vitun nihkeitä draamakuningattaria molemmat.
Mutta et SALETTIIN löytänyt tuota sarjaa ennen Espe Mikkosta. Se on tän maan virallinen GG-pioneeri. Kysy vaiks Vipeltä ja Kärkkenbergeriltä.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:01451a379a="nametaken_"]Joo, tämän maratonin voisi aloittaa jossain vaiheessa. Ihan alusta, nimittäin en yhtäkään jaksoa ole nähnyt. Siinäpä urakkaa
Olen palaverissa, aloitetaan GG-maratoni klo 18:00. Rakastan sinua.[/quote:01451a379a]
Syystäkin repsahdin tälle. Mutta oikeastaan olen jo luvannut eräälle toiselle. On vähän vaan ollut nihkeätä tää aloittaminen.
Katsoin äsken Living Pictures -jakson, vähänkö tommonen juhla ois parasta oikeestikin! Ja jäi jännään paikkaan vielä. Tekis mieli katsoa toinen jakso perään.
Katsoin äsken Living Pictures -jakson, vähänkö tommonen juhla ois parasta oikeestikin! Ja jäi jännään paikkaan vielä. Tekis mieli katsoa toinen jakso perään.
Ihana jakso
Sääli, ettei Grant Lee Phillips ole oikein saanut tuon jälkeen pahemmin pidemmän kaavan ruutuaikaa. Toistaiseksi hänellä on ollut vain kaksi vähänkin enemmän repliikkejä sisältävää pätkää ainaisen laulelun lisäksi, joka sekin on ikävästi viime aikoina vähentynyt.
Toivottavasti vielä kutoskauden lopussa tai seiskakaudella olisi Grant Leetä...
Millanen juhla?!??!?
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Millanen juhla?!??!?
Tunnettuja taideteoksia ihmisten esittämänä:
Toivottavasti vielä kutoskauden lopussa tai seiskakaudella olisi Grant Leetä...
Et tule pettymään. Joskin toki on kyseessä pienestä osasta.
Hitto, oon nähnyt ton mutten muista siitä juur mitää!
[quote:71a54cd654="looramerri"]Kirkin haluaisin levittävän anustani NYT ja sen jälkeen tunkeutuvan sinne.
Onko sulla siskoa?[/quote:71a54cd654]
Ei, mutta pikkuveli on.
. Ja oot nähny GG:tä mua aikasemmin ainoastaan jos oot nähny sitä jenkeissä ennenku se alko Suomessa. :x
Oon nähny sitä kyl Jenkeissä mutta se tais silloin alkaa myös Suomessa, joten sovitaan, että löydettiin samaan aikaan eikös eikös.
[quote:a0d82c3366="kri"]. Ja oot nähny GG:tä mua aikasemmin ainoastaan jos oot nähny sitä jenkeissä ennenku se alko Suomessa. :x
Oon nähny sitä kyl Jenkeissä mutta se tais silloin alkaa myös Suomessa, joten sovitaan, että löydettiin samaan aikaan eikös eikös.[/quote:a0d82c3366]
Sopii! nii ei kumpikaan joudu kyräilemään toista pahalla silmällä!
[quote:03686d9abf="wikipedia"]Kollektiivinen mielenhäiriö
Kollektiivinen mielenhäiriö tarkoittaa sananmukaisesti ihmisryhmän psykoottiseksi tai muuten mielenvikaiseksi väitettyä tilaa. Kollektiivisia mielenhäiriö on esimerkiksi joukkopsykoosi. Esimerkiksi natsi-Saksan kansalaisten, Neuvostoliittoa myötäilevien suomalaisten tai ns. ufokulttien jäsenten toiminta on joskus selitetty kollektiivisen mielenhäiriön avulla. Nämä ryhmät ovat esimerkiksi vainoharhaisia, ja niiden jäsenten todellisuudentaju on joidenkin mukaan vääristynyt samalla tavalla yhtä aikaa. Väärinkäsitysten välttämiseksi joukkopsykoosia kuvataan usein jaetuksi psykoosiksi, sillä psykoottinen käytös koskee aina kuitenkin ryhmässä olevia yksilöitä. Usein myös psykoottiset yksilöt ovat taipuvaisia muodostamaan keskenään ryhmiä. Joukkopsykoosia tutkitaan ryhmädynamiikan osa-alueena. Joukkopsykoosin käsitteen väärinymmärtäminen voi johtaa esimerkiksi mielikuvaan, että lääketieteen termejä voitaisiin soveltaa ryhmiin sinänsä.
On huomattu, että taipumusta vainoharhaisuuteen ja huomattaviin virhearviointeihin, klassisen joukkopsykoosin tunnusmerkistöön, esiintyy lähes kaikissaa ryhmissä, joissa ryhmäidentiteetti hallitsee vahvasti yhteisöllistä käyttäytymistä. Tavallaan myös ihmiskunta, valtiot, etniset ryhmät, uskonnot ja poliittiset puolueet voivat olla tämän mukaan jonkinasteisessa joukkopsykoosissa.
Sosiaalisuus ja ryhmähenkisyys muokkaavat ihmisten ja sitä kautta myös ryhmien maailmankuvia, jolloin esimerkiksi tunteisiin vetoavimmat ajatusmallit usein voittavat järkevämmät. Kiihotus, pelottelu ja valheellisten tietojen levitys sekä sisäisen kritiikin vaiennus saavat vaikutusta aikaan melkein missä tahansa ryhmässä heti, kun tilanne kärjistyy millään tavalla. Ihmisyksilön odotetaan selviävän ongelmatilanteista mielenterveytensä säilyttäen, mutta ryhmien tapauksessa sisäinen henkinen eheys joutuu hyvin rankan rasituksen alle.
Kollektiivisen mielenhäiriön käsitettä on käytetty usein myös poliittisena aseena tai moraalisena kannanottona. Ryhmissä esiintyvä käyttäytyminen leimataan tällöin häiriintyneeksi kun ryhmän ideologia ei sovi omaan maailmankuvaan. Toisaalta on huomioitava, että kaikki mielenterveysongelmiksi luokitellut ilmiöt perustuvat loppujen lopuksi poliittisiin sopimuksiin, joilla yhteisöt pyrkivät suojaamaan itseään ei-toivotuilta mielenterveyden ilmiöiltä.
Koska on selvää, ettei riittävän isojen ryhmien, kuten valtioiden piirissä vallitsevaan psykoottiseen käyttäytymiseen ei voida mitenkään puuttua, pidetään usein parempana pyrkiä niiden asialliseen kritisointiin. Tällaisiin tilanteisiin ryhmädynamiikan syiden ja seurausten lääketieteellistäminen ei auta millään tavalla.[/quote:03686d9abf]
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Joukkopsykoosi ei ole niinkään mielenhäiriö, vaan lähes jokaisesta ihmisestä löytyvä perusominaisuus tai taipumus.
en ole kolmekybänen emoboy
Coc-H+Cl + NaHCO3 → Coc + H2O + CO2 + NaCl
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:cda65b705b="noiseidea"][quote:cda65b705b="looramerri"]Kirkin haluaisin levittävän anustani NYT ja sen jälkeen tunkeutuvan sinne.
Onko sulla siskoa?[/quote:cda65b705b]
Ei, mutta pikkuveli on. [/quote:cda65b705b]
Anti olla sitten vaan.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Kirkin haluaisin levittävän anustani NYT ja sen jälkeen tunkeutuvan sinne.
Tää looris on kyllä NIIN PERVO, hih. Nimimerkkikin on selkeesti vihjaileva sanaleikki, looramerri -> mera loora.
"A repo man's always intense"
[quote:1fd4c372a6="Leif Erikson"]
Tää looris on kyllä NIIN PERVO, hih. Nimimerkkikin on selkeesti vihjaileva sanaleikki, looramerri -> mera loora.[/quote:1fd4c372a6]
HMPH OLETTE TYHMII
ite oot
No mitä vittua SÄ nyt siinä haukut.
en ole kolmekybänen emoboy
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
7. kauden jutuista ollaankin sitten hiljaa jos joku niitä katsoo etukäteen.
No eipä tässä ketjussa mitään spoilereita nyt muutenkaan ole tavattu harrastaa, kun jotkut vasta aloittelevat.
Tää topikki hermostuttaa mua koska olen ollut television ulottumattomissa monta kuukautta ja lähdin Suomesta kesken sen viime kauden, ääärrkrkrkkrkr. Jos ihmiset tajuaisi jotain, olisin jo saanut lahjaksi kaikki GG:n Suomessa julkaistut tuotantokaudet. Miks ne ei ole IKINÄ alennuksessa?!
Ai niin. Rory tai siis se ämmä on ihan surkee näyttelijä. Meinasin kuolla häpeään sen puolesta esim. Sin Cityä katsellessa. Mutta kyllä se tossa menee ku se on vaan... Rory, ihana kuulasotsainen lellipentu.
Ai niin. Rory tai siis se ämmä on ihan surkee näyttelijä. Meinasin kuolla häpeään sen puolesta esim. Sin Cityä katsellessa. Mutta kyllä se tossa menee ku se on vaan... Rory, ihana kuulasotsainen lellipentu.
Joo, Alexis ei osaa näytellä kyl ketään muuta ku Roryä. Tai lähinnä kaikessa missä oon sen nähny, se aina näyttelee enemmän tai vähemmän Roryä.