You are not logged in.
Ehkä coolein instruvideo.
Tai ehkä sitten tämä:
Tää oli ihan piristävä video näin "aamuun"
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Rakkauden työkalu
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
THE RASMUS' SINGER IN VIDEO ACCIDENT
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Belaboris - RAKKAUDEN JÄLKEEN
Jaakko Kangosjärvi - Tuuliko se siellä
Huh huh...:D Linkki löytyi PIF:filtä.
no huh huh. klassikkoralli. ei "musiikki ja urheilu":a löytyis?
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
no huh huh. klassikkoralli. ei "musiikki ja urheilu":a löytyis?
Oli sekin, mutta jonkun jälkikäteen tekemän omana videona...
[quote:7a8689cf94="silvawhale"]no huh huh. klassikkoralli. ei "musiikki ja urheilu":a löytyis?
Oli sekin, mutta jonkun jälkikäteen tekemän omana videona...[/quote:7a8689cf94]
aah. no toikin kelpaa kun ei herran levyjä löydy hyllystä...
[quote:c29f8902bd="tomitarmo"][quote:c29f8902bd="silvawhale"]no huh huh. klassikkoralli. ei "musiikki ja urheilu":a löytyis?
Oli sekin, mutta jonkun jälkikäteen tekemän omana videona...[/quote:c29f8902bd]
aah. no toikin kelpaa kun ei herran levyjä löydy hyllystä... [/quote:c29f8902bd]
Mullon älppy ja sinkku!
CD:lle nämä, niinku olis jo!
[quote:06eb2f113c="silvawhale"][quote:06eb2f113c="tomitarmo"][quote:06eb2f113c="silvawhale"]no huh huh. klassikkoralli. ei "musiikki ja urheilu":a löytyis?
Oli sekin, mutta jonkun jälkikäteen tekemän omana videona...[/quote:06eb2f113c]
aah. no toikin kelpaa kun ei herran levyjä löydy hyllystä... [/quote:06eb2f113c]
Mullon älppy ja sinkku!
CD:lle nämä, niinku olis jo![/quote:06eb2f113c]
johannan julkaisujakos noi oli? divareissa menee aika hinnoissa. jos edes löytyy...
Jestas sentään. Kaikenlaisia konsepteja ne ihmiset keksiikin. Ja toi videon kuvanlaatukin... täydellistä.
turpa kii ja laula
[quote:ad6aa347ea="tomitarmo"][quote:ad6aa347ea="silvawhale"][quote:ad6aa347ea="tomitarmo"][quote:ad6aa347ea="silvawhale"]no huh huh. klassikkoralli. ei "musiikki ja urheilu":a löytyis?
Oli sekin, mutta jonkun jälkikäteen tekemän omana videona...[/quote:ad6aa347ea]
aah. no toikin kelpaa kun ei herran levyjä löydy hyllystä... [/quote:ad6aa347ea]
Mullon älppy ja sinkku!
CD:lle nämä, niinku olis jo![/quote:ad6aa347ea]
johannan julkaisujakos noi oli? divareissa menee aika hinnoissa. jos edes löytyy...[/quote:ad6aa347ea]
Jep! Kyllä niitä aina silloin tällöin pulpahtaa jostain vastaan. Oisko toi lp ollu jotain 25e ja sinkku vähän päälle kybän, kun viimeks niitä oon jossain nähny...
[quote:eaa9c8ef76="silvawhale"][quote:eaa9c8ef76="tomitarmo"][quote:eaa9c8ef76="silvawhale"][quote:eaa9c8ef76="tomitarmo"][quote:eaa9c8ef76="silvawhale"]no huh huh. klassikkoralli. ei "musiikki ja urheilu":a löytyis?
Oli sekin, mutta jonkun jälkikäteen tekemän omana videona...[/quote:eaa9c8ef76]
aah. no toikin kelpaa kun ei herran levyjä löydy hyllystä... [/quote:eaa9c8ef76]
Mullon älppy ja sinkku!
CD:lle nämä, niinku olis jo![/quote:eaa9c8ef76]
johannan julkaisujakos noi oli? divareissa menee aika hinnoissa. jos edes löytyy...[/quote:eaa9c8ef76]
Jep! Kyllä niitä aina silloin tällöin pulpahtaa jostain vastaan. Oisko toi lp ollu jotain 25e ja sinkku vähän päälle kybän, kun viimeks niitä oon jossain nähny...[/quote:eaa9c8ef76]
nojoo, markka-aikaa oli muistaakseni 120mk eli ei oo kurssit paljon heilahtaneet... ehkä noi vois hankkia lopultakin. hienoa settiä.
onks vaarallisia leluja julkaistu cd:llä myöskään?
[quote:e71c78f586="tomitarmo"][quote:e71c78f586="silvawhale"][quote:e71c78f586="tomitarmo"][quote:e71c78f586="silvawhale"][quote:e71c78f586="tomitarmo"][quote:e71c78f586="silvawhale"]no huh huh. klassikkoralli. ei "musiikki ja urheilu":a löytyis?
Oli sekin, mutta jonkun jälkikäteen tekemän omana videona...[/quote:e71c78f586]
aah. no toikin kelpaa kun ei herran levyjä löydy hyllystä... [/quote:e71c78f586]
Mullon älppy ja sinkku!
CD:lle nämä, niinku olis jo![/quote:e71c78f586]
johannan julkaisujakos noi oli? divareissa menee aika hinnoissa. jos edes löytyy...[/quote:e71c78f586]
Jep! Kyllä niitä aina silloin tällöin pulpahtaa jostain vastaan. Oisko toi lp ollu jotain 25e ja sinkku vähän päälle kybän, kun viimeks niitä oon jossain nähny...[/quote:e71c78f586]
nojoo, markka-aikaa oli muistaakseni 120mk eli ei oo kurssit paljon heilahtaneet... ehkä noi vois hankkia lopultakin. hienoa settiä.
onks vaarallisia leluja julkaistu cd:llä myöskään?[/quote:e71c78f586]
No ei o... Mut mullon nekin kaikki kolme lp:tä hallussa! Lasisilmäpeli löytyy myös ämpäreinä.
Daler Mehndi - Tunak Tunak Tun
tsai ming-liang - "the wayward cloud" umbrella musical scene
bzort glorf bööth
en muista nähneeni tätä
http://www.youtube.com/watch?v=_dq1irZJ … re=related
bzort glorf bööth
Sehän on "a Tom Moulton mix". Näin tän levyn Porissa kirpparilla, ehkä lievästi jäi harmittamaan etten (tän biisin takia) Hartmanin älppäriä kiskaissut mukaan.
Mutta komea video! Discocsid! eli Dan Hartman - Instant Replay
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
^ TOIMII MUUTEN TOI BIISI HEMMETIN HYVIN SUN HAMMER-KUVAKKEEN KANSSA. :PEUK:
^ TOIMII MUUTEN TOI BIISI HEMMETIN HYVIN SUN HAMMER-KUVAKKEEN KANSSA. :PEUK:
KUVAKE :LOL APAU:
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
HASITAPPA ULKOSYNNYTTIMET.
HASITAPPA ULKOSYNNYTTIMET.
MIKÄ EXTERNAL ORGAN? MISTÄ SÄ PUHUT?
AI ETTÄ LAVAN TAKANA SOITTAA JOKU TYYPPI HAMMONDIA VAI
PUHUTSÄ JOTAIN OIKEEN ELÄMÄN LAPSIJUTTUJA.
TULI HYVÄT KAHVI!
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
tiiättekö ku joskus vaan osuu kohdalle semmonen musiikkivideo joka toimii sen biisin ja sun ittes välillä niin että se välittää sen fiiliksen silleen ihan täysin? sellainen kaikkivoipa universaalisen kauneuden kokemus vain vyöryy ylitse ja tulee ihan semmonen hengellinen fiilis, että näin.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Oon viime aikoina tehny parikin kotikutoista lo-fi -musiikkivideo psyke-animaatio-pläjäystä.
Toinen on periaatteessa Koyaanisquatsia vastaava teos, jonka tekemiseen ei uponnut vuosien työ ja miljoonia dollareita. Samat teemat ja tehokeinot ja kaikki.