You are not logged in.
Matti Kurjensaari "Kulkue" (Päijänne-Antikvariaatin euron pömpelistä)
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Akateemisen hulluilta päiviltä à 3.90
Paul Auster: New York-trilogia
Markus Nummi: Kadonnut Pariisi
Akateemisen hulluilta päiviltä
Peter von Bagh: Aki Kaurismäki
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
[quote:b4d82e7d8d="Feggy"]Akateemisen hulluilta päiviltä à 3.90
Paul Auster: New York-trilogia[/quote:b4d82e7d8d]
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:4ca5ca477d="Moronica"][quote:4ca5ca477d="Feggy"]Akateemisen hulluilta päiviltä à 3.90
Paul Auster: New York-trilogia[/quote:4ca5ca477d]
[/quote:4ca5ca477d]
Mä kans lehteilin tota, mutta päädyinkin ostamaan euron kalliimman Haruki Murakamin The Wind-up Bird Chroniclen.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:24e7720ae4="sheino"][quote:24e7720ae4="Moronica"][quote:24e7720ae4="Feggy"]Akateemisen hulluilta päiviltä à 3.90
Paul Auster: New York-trilogia[/quote:24e7720ae4]
[/quote:24e7720ae4]
Mä kans lehteilin tota, mutta päädyinkin ostamaan euron kalliimman Haruki Murakamin The Wind-up Bird Chroniclen.[/quote:24e7720ae4]
Heh, mä taas lehteilin tuota.
Siitä pikkudivarista Porthaninkadulla, joka ei juuri koskaan ole auki:
Louis Theroux: The Call of the Weird
Richard Ford: Rock Springs
William R. Trotter: The Winter War - The Russo-Finnish War of 1939-40
Raymond Chandler: Red Wind (älyttömän hyvässä kunnossa oleva vuonna 1946 julkaistu Raymond Chandlerin novellikokoelma!)
Yhteensä 10
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Juha Seppälän uuden ostin, kun en viitsinyt kirjaston varausjonoon liittyä. 32 euroa ja risat, kalliilltahan tuo tuntuu vaikka sinällään ylevänä ja mielellään maksaakin.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Kauko Röyhkä - Kaksi Aurinkoa
>:{/
[quote:6ecefdfa47="Ylitarkastaja Tolonen"]Siitä pikkudivarista Porthaninkadulla, joka ei juuri koskaan ole auki:
Louis Theroux: The Call of the Weird
Richard Ford: Rock Springs
William R. Trotter: The Winter War - The Russo-Finnish War of 1939-40
Raymond Chandler: Red Wind (älyttömän hyvässä kunnossa oleva vuonna 1946 julkaistu Raymond Chandlerin novellikokoelma!)
Yhteensä 10[/quote:6ecefdfa47]
Taitaa olla vieläpä myynnissä/vuokralla se kiinteistö, joten kohta yhä heikommin auki.
Tuolta on kyllä ajoittain tehnyt löytöjä ja wanhan ajan käteismeininkistä toki plussaa. Ton Chandlerin olisin kyllä itsekin ottanut!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Työmatkan varrella olevan pikkukirjakaupan edessä oli pari korillista kirjoja 1 e/kpl. Sieltä löytyi Erlend Loen Volvon kuorma-autot, vieläpä kovakantisena.
Ja vaimo osti mulle kirpparilta kahdella eurolla Hanif Kureishin The Bodyn.
Niin joo, ja eilisen levykierroksen yhteydessä tarttui divarista ja kirpparilta mukaan muutama kahdenkymmenen sentin kirja:
Anna Gavalda: Viiniä keittiössä
John Steinbeck: Punainen poni
John Steinbeck: Ystävyyden talo
Vähän huono juttu kyllä - kun on tottunut ostamaan kirjoja noin halvalla, ei juuri tee mieli ostaa niitä mistään oikeasta kirjakaupasta oikeaan hintaan.
Kirjatorilta eilen:
Otto Talvio: Biff! Bang! Pow! Seikkaliluja populaarikulttuurissa 2
Simon Louvish: Ohukainen ja paksukainen - Elämä ja elokuvat 13.50
Laurence Bergreen: Louis Armstrong 6.50
Kari K. Laurla: Pitkin poikin Vilnaa - kaupunkiopas 5
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Kirjamessuilta
Curtis Cate: Friedrich Nietzsche 10e
Charlotte Chandler: Hello, I Must Be Going: Groucho and his friends, 2e
Tää lähti vihdoin tilaukseen
Mulle tulee kohta sama.
Omani pääsi rötvääntymään ollessa matkalukemisena kaverilla Englannissa, joten pitäisi kai ostella uusi tilalle.
bzort glorf bööth
Patomäen Heikin Yliopisto Oyj Aleksin Suomalaisesta kirjakaupasta säälikorista eurolla.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Ajattelin käydä Akateemisessa hankkimassa jonkun Tatu ja Patu- kirjan sekä Richard Scarryn Iloisen Autokirjan
Luru Lude
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:a7dc442512="Pope"]Ajattelin käydä Akateemisessa hankkimassa jonkun Tatu ja Patu- kirjan sekä Richard Scarryn Iloisen Autokirjan
Luru Lude [/quote:a7dc442512]
squiggly worm!
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Meillä on käytössä jo toinen kappale Iloista autokirjaa, kun ensimmäinen meni ihan atomeiksi. Pari ekaa Tatua ja Patuakin ovat jo aika selatun näköisiä.
Mä voisin ostaa sen atomeina olevan, jos se olisi teillä vielä tallella. Teippaan sen kasaan vaikka sentin paloista
Tatun ja Patun Suomi on aivan romuna, alle puoli vuotta "pidetty" sitä. Ja meidän kakara vielä lukee ihan nätisti kirjoja...
[quote:0b5ba34dda="lintumies"]Meillä on käytössä jo toinen kappale Iloista autokirjaa, kun ensimmäinen meni ihan atomeiksi. Pari ekaa Tatua ja Patuakin ovat jo aika selatun näköisiä.
Mä voisin ostaa sen atomeina olevan, jos se olisi teillä vielä tallella. Teippaan sen kasaan vaikka sentin paloista [/quote:0b5ba34dda]
Valitettavasti ei taida olla. Sitä kokoluokkaa ne palat oli.
Ei ole kyllä kauan siitä, kun viimeksi näin noita myynnissä, olisko ollut Infossa?
[quote:ea17965253="Pope"][quote:ea17965253="lintumies"]Meillä on käytössä jo toinen kappale Iloista autokirjaa, kun ensimmäinen meni ihan atomeiksi. Pari ekaa Tatua ja Patuakin ovat jo aika selatun näköisiä.
Mä voisin ostaa sen atomeina olevan, jos se olisi teillä vielä tallella. Teippaan sen kasaan vaikka sentin paloista [/quote:ea17965253]
Valitettavasti ei taida olla. Sitä kokoluokkaa ne palat oli.
Ei ole kyllä kauan siitä, kun viimeksi näin noita myynnissä, olisko ollut Infossa?[/quote:ea17965253]
Jos näät "siellä" niin osta! Maksan ruhtinaallisia hakuja! Helsingin kirjakaupoista en oo nääs tuota löytäny, ainakin Akateeminen ja Suomalainen sanoivat painoksen olevan lopussa
Jos näät "siellä" niin osta! Maksan ruhtinaallisia hakuja! Helsingin kirjakaupoista en oo nääs tuota löytäny, ainakin Akateeminen ja Suomalainen sanoivat painoksen olevan lopussa
Pitää katsella! Meidän toisen kappaleen löysin kirppikseltä, eihän sitä koskaan tiedä (tietysti aika tuuri pitää olla, jos meinaa ennen joulua löytää)...
ai niin, mulla olikin vaan hauska hauska maailma