#181 25.10.2010 13:32

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Website

Re: Julma-Henri ja Syrjäytyneet

¨HENRI¨ AIKOO LAITTAA ULOS VINYYLIN!

Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

#182 25.10.2010 16:03

Moronica
electric barbarella
From: Törmä
Registered: 21.06.2005

Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.

#183 04.11.2010 15:06

shaun knight ryder
Member
From: north of no south
Registered: 30.03.2009

Uusi biisi "Jumala on kuollu" Myspacessa näemmä. Pitää laittaa kuunnellen.

#184 07.11.2010 14:46

Moronica
electric barbarella

Henrin keikka oli kyl liikuttavan hyvä ja RPK:n grimebiitit toimi ihan törkeen hyvin! Odotukset levyn suhteen nousi noin 200 prosenttia. Roope myös fiittasi biiseissä, enkä ainakaan saanut sanoista sen vertaa selvää että olisi muistuttanut jotenkin liikaa Ceebroja tai kuulostanut muuten nololta vaan itse asiassa ihan hyvältä.

Sen sijaan Petos oli raahannut lavalle jonkun sysipaskan fiittaajan, jonka väsyneet raiskaus- ja silpomisläpät oksettivat niin että poistuin röökille puolen keikan ajaksi. Loppuilta menikin sitten rauhoitellessa show'sta järkyttyneitä liberaaleja yliopisto-opiskelijoita ":peuk:"

Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.

#185 07.11.2010 15:22

psykokarkki
Website

ei kai vaan ollu pikkupiru? icon_lol

Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

#186 07.11.2010 15:47

Moronica
electric barbarella

En tiedä eikä kiinnosta, surkee oli.

#187 18.11.2010 23:34

psykokarkki
Website

kuuntelin joitain biisiä psykoterapialta ja siitähän tuli ihan m.a. numminen mieleen icon_surprised onks ne lyriikat suoraan jostain psykankirjasta? icon_lol

#188 29.11.2010 12:43

psykokarkki
Website

JULMA HENRI & RPK: KUTSU (VINYYLI EP) ILMESTYY 9.12.2010
JULMA HENRI & RPK: ”HENRI” (ALBUMI) ILMESTYY 6.1.2011
JULMA HENRI & RPK: ”HENRI” LEVYJULKKARIT 12.1.2011 CLUB YK HELSINKI

EP:n biilista:

KUTSU
MIELENMUUTOS
YKSI
PUNAISELLE
ONGELMA RISTII KÄDET
JUMALA ON KUOLLU

#189 10.12.2010 14:33

psykokarkki
Website

jhjh1.jpg

Julma-Henri (Basso-lehti 4/2010)

julma-henri.jpg

”Muutan vittu Norjaan ja kasvatan parran. Ammun turskia. Alan puutarhuriksi”, Henri suunnittelee.

#190 10.12.2010 14:54

suomenajokoira
Member
Registered: 05.03.2009

Henkinen ilmasto on sama kaikkialla Suomessa. Ostoskeskuksen tilalla voi yhtä hyvin olla apean samea, rospuuton raiskaama pohjalainen peltomaisema, jossa ei kasva mikään muu paitsi eripura, alakulo ja halla-aho. 

Euroopan laita-alueet murenevat ja luhistuvat. Palveluita lakkautetaan. Töitä ei ole. Psyyke pysyy kasassa päihteillä. Suomalaisen dna-kierre on kuin katsoisi kuivuneeseen kaivoon – puhkirassattu, läpinussittu. Ei mikään ihme, ettei täällä näy hirveästi hymyjä.

Joo vittu joo

Valitettavasti on käynyt rosvo.

#191 10.12.2010 16:37

Neuvostoliitto
Kyntömestari
Registered: 25.11.2008

paska jätkä

Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan

#192 11.12.2010 18:20

psykokarkki
Website

#193 13.12.2010 17:46

shaun knight ryder
Member
From: north of no south
Registered: 30.03.2009

suomenajokoira wrote:

Henkinen ilmasto on sama kaikkialla Suomessa. Ostoskeskuksen tilalla voi yhtä hyvin olla apean samea, rospuuton raiskaama pohjalainen peltomaisema, jossa ei kasva mikään muu paitsi eripura, alakulo ja halla-aho. 

Euroopan laita-alueet murenevat ja luhistuvat. Palveluita lakkautetaan. Töitä ei ole. Psyyke pysyy kasassa päihteillä. Suomalaisen dna-kierre on kuin katsoisi kuivuneeseen kaivoon – puhkirassattu, läpinussittu. Ei mikään ihme, ettei täällä näy hirveästi hymyjä.

Joo vittu joo

Täähän ei ollut Julma-Henrin lausunto, vaan kirjoittajan. Mutta tolle ylläolevalle  spede

#194 16.12.2010 12:29

psykokarkki
Website

universtas tykittää jälleen:

Toivottavasti tuo Universtas ei nyt sitten mene tuosta mitään omaa versiotaan tekemään kuten uhkaili, RPK:han myös Basson Julma-Henri haastattelussa mainitsi että tuo vituttaisi häntä todella paljon.

henri sanoi mulle ennen psykoterapian julkaisua puhelimessa "nyt äänitetään uus levy" oli tarkoitus että mä teen toisen version jossa on soittimet. rpk tekee ton toisen mikä on "julkaisu" se mun tekele piti olla bonuslevy ja niitä versioita olis esitetty keikoilla bändin kanssa, rpk ei olis sinne päässy. se tuli mun KOTIIN ei mulla mitään vitun studiota oo, oon vitun köyhä. se dissas mun asuntoa kuinka paskanen se oli ja sanoi että hyi vittu, täällä pitää siivota, eli se ei oo tottunu paskasiin patjoihin ja koviin lattioihin. mä luulin että kesä on täynnä psykoterapia keikkoja, henkka ei osaa niitä biisejä yhtään ja tuli tekemään uutta levyä. tehden näin aivan turhaksi psykoterapian tekemisen, ne biisit olis toiminu livenä pikkaisen hyvin, ne oli siihen suunniteltuja.

miettikää miten kävi panama rayolle alqaidan kanssa... henri ei ottanu sitä sinne kiertueelle tai levyjulkkareihin mukaan. nyttehän kai rpk painaa playta niistä panaman biiseistä, ei saa kunnon keikkaliksoja soittavat muutaman uuden biisin... saako rpk puolet liksasta vai lähteekö siitä jotain henrin (kuluja) vitusti pois (mörssille) eli intian ja thaimaan matkoihin.

oli aika paskaa journalismia tuossa jutussa. jos tehdään tuollainen "virallinen" nii siihen samaan juttuun olis hyvä saada kaikki osapuolet.

panama ja henkka ei oo sopinu mitään.

tämä jo vie tuolta bullshit lehtijutulta kaiken pohjan pois.

Ainakin itse rankkaan RPK:n 'hieman' tätä Nivukoskea vai mikälie korkeammalle.

rpk: http://www.youtube.com/watch?v=aVg0D1WFKbQ

nivukoski: http://www.youtube.com/watch?v=Rxs1F6a6 … re=related

sama biisi, eri versio, toinen on panaman versio, jonka "roopekoo" soittaa levyltä.

eipä ollut outonahassa musta mainintaa... mä tein sen meitsi on matafaka biisin jo v. 2002, alunperin leijonalle.
me tehtiin matafaka henkan kanssa joskus ennen ku se oli breikannu alqaidalla. me äänitettiin levyllinen biisejä bändillä joka oli alqaida kiertuella, siitä piti tulla outonauha johon piti tulla meitsi on matafaka, henkka meni thaimaahan kiertuerahoilla harjoittelemaan ja kirjoittaan biisejä, se tuli takasi, ei ollu saanu mitään aikaan, "teki" outonauhan "kasperin" kanssa.

henrillä ei muuten oo rikosrekisteriä, ei sillä oo koskaan ollutkaan. se on ite sossun täti jota ei kiinnosta sun tulot tai menot. sitä ei oo kukaan ikinä sanonu jääkarhu makeksi tai karhuksi, se ite nimes ittensä ensin moneyksi. se on ite keksiny koko vitun jääkarhu make jutun.

henrin kengän numero on 37, mun 49, mä voisin tappaa sen jätkän yhdellä potkulla päähän.

tän "henri" levyn äänityksistä se ei oo maksanu mulle mitään. matafakasta se ei oo maksanu mulle mitään. eikä tarjonnu sopimusta.
psykoterapiasta se tarjos sopimusta 2kk julkaisun jälkeen, en hyväksyny sitä.

ja jutun julkaisi "basso" joka otti henrin aiemminki radioon puhumaan. miks mua ja panamaa ei oo pyydetty mihinkään vitun lehteen tai radioon haastatteluun henrin taholta? nyt joku roopekoo on myös lehdessä ja ilmaisee olevansa vittuuntunu muhun. mä tapasin tän roopekoon henkan järkkäämillä festareilla oulussa, henri sanoi että olen äänittäny heidän levyn, mä kehaisin biisejä kaverille. hän ei vaivautunu jutteleen mulle ollenkaan.

saako lehdessä ja radiossa vittu mennä sanoon ihan mitä vaan jos pääsee jonku tutun kautta sinne?

henri asuu helsingissä, mä asun kuopiossa. me ei olla koskaan puhuttu mistään julkaisuista joka on henriltä vitun raukkamaista, se on vaan julkaissut ne miten huvittaa. me ei olla juteltu meidän hommista sen kipu-videon kuvauksien jälkeen, se on sanellu miten hommat menee.

mun suurin ongelma on se että henri ei tee mun kanssa musiikkia. vittu se jätkä ei oo ite tehny musiikkia koskaan...

kumpi tässä kusettaa, mä voin mennä millon vaan henkan ja panaman kanssa mihin tahansa haastatteluun.

entä henkka? onko vitun raukkamaista toistamiseen käydä vääristelemässä tietoja jossain vitun mediassa yksin? joka tapauksessa suurin osa ihmisistä ei lue jotain vitun keskustelufoorumeja, mä huomasin että meidän bändistä on juttua vasta joskus psykoterapian jälkeen.

keikat meni niin päin että mä en ollut muutamalla keikalla.
se sai keikoista vittu monen tonnin liksoja, eikä kertonu niistä vastaku pipefestin jälkeen joka oli meidän viimeinen yhteinen keikka.

loppuun vielä parit videot keikalta joittenki fanien kuvaamina.
http://www.youtube.com/watch?v=oevTy1V45Kk rikrek pipefest.
http://www.youtube.com/watch?v=peMs__4JK3U rikrek lutakko.
eri bändi, mä oon kummassaki.

http://www.youtube.com/watch?v=IfaP0zFBOS4 pala arkadianmäki pipefest.
http://www.youtube.com/watch?v=JSOOVKww … re=related
pala arkadianmäki vastavirta, eri bändi.

http://www.youtube.com/watch?v=XG8YpU2Tzkg 2000mun pipefest
http://www.youtube.com/watch?v=TL89_3RQ … re=related 2000mun vastavirta, eri bändi.

http://www.youtube.com/watch?v=jxE52UNJ … re=related alakannella pipefest.
http://www.youtube.com/watch?v=Rxs1F6a6 … re=related alakannella vastavirta, eri bändi.

tästä alqaida kiertueesta on kuvattu dokumentti, en tiedä tuleeko joskus julkisuuteen.

bändejä oli kaks, toinen oli alqaida kiertue bändi jossa oli basso: janne tuovinen, kiipparit: aleksis liukko, kitara: antti ruotsalainen, rummut: jere nivukoski, taustaräp: antti jaakola (pätkä), ile (pikkupiru), markku äijälä (efta), jyri (rauhantekijä) räppi: henri (julma henri)

pipefest ja oulu187 bändi: basso: henri laitinen, kitara: ilari niskanen, kiippari oulu187: tommi kärki (bruce) ja pipefestissä pasi hiltula. rummut: jere nivukoski, taustaräppi: efta, pätkä, pikkupiru ja jaakko saurama (leijona)

mä tein sovitukset bändille ja me treenattiin aika kovasti, taustaräppäreitä ja henriä ei treeneissä ja soundchekissä ollu, henkka kävi jopa yksissä läpimenotreeneissä kummallaki bändillä joten se vaikutti bändisoundiin "todella" vitun paljon.

mä en erottanu tai haalinu mitään jengiä, näiden bändien välillä oli n. 2 vuotta ja ekat jätkät oli muuttanu helsinkiin (bändistä). mä itse kävin hakkaamassa joillain keikoilla tän bändihommelin välissä jotain vitun patoja ja kattioloita, soitin syntikkaa ja trumpettia.

tässäkin tekstissä on vaan murto-osa koko paskasta, siihen liittyy vielä aikalailla leijona, tidal wave, rk62 jota tuskin kukaan tietää...

alqaida on mun mielestä ihan vitun kova, miks mun olis pitäny tehdä samanlainen levy itse?

#195 17.12.2010 15:03

psykokarkki
Website

#196 21.12.2010 08:11

Moronica
electric barbarella

psykokarkki wrote:

http://www.basso.fi/resource/files/jhjh1.jpg

Julma-Henri (Basso-lehti 4/2010)

http://www.basso.fi/resource/files/julma-henri.jpg

”Muutan vittu Norjaan ja kasvatan parran. Ammun turskia. Alan puutarhuriksi”, Henri suunnittelee.

Tämän jutun olisin halunnut tehdä!

#197 21.12.2010 10:48

suomenajokoira
Member
Registered: 05.03.2009

tämän jutun olisin halunnut hanttaroida frown2

Valitettavasti on käynyt rosvo.

#198 21.12.2010 11:01

Neuvostoliitto
Kyntömestari
Registered: 25.11.2008

suomenajokoira wrote:

tämän jutun olisin halunnut hanttaroida frown2

smaa frown2

ei voi kyl hirveesti tota basso-lehteäkään kehua frown2

Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan

#199 21.12.2010 12:48

risto_m
Member
From: Turku
Registered: 20.09.2006

psykokarkki wrote:

hemmetti sentään näitä juttuja icon_biggrin

samanlaista meininkiä kuin oululaisessa jalkapalloilussa peuk

Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.

#200 29.12.2010 19:46

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Website

Nyt ehdin vasta kuunteleen tätä vinyyli-ep:tä, hyvää kamaa kyl ja näköjään a-puoli on 1-3 ja b-puoli 14-16, ilmeisesti alku ja loppu sit henri-cd:llä.

Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

#201 17.01.2011 16:02

psykokarkki
Website

l_4a03a09e0005402db145dcf9b1cdde6e.jpg

KUTSU
MIELENMUUTOS
YKSI
KAIKKI VS. KAIKKI
PELKO
HALU
PILVIEN YLÄPUOLELLA
KUIVAA MAATA
SANOIHIN TAKERTUJAT
TOTUUDEN TIE
SUURIN AJATUS
VAPAA
NAURUA JA VALOA
PUNAISELLE
ONGELMA RISTII KÄDET
JUMALA ON KUOLLU
PALA

ilmestyy siis 16.2.2011

#202 20.01.2011 16:44

psykokarkki
Website

l_df0d8ea3cf714cca87441f5b79472d47.jpg
tulossa myös tuplavinyylinä, mutta siinä ei ilmeisesti ole kutsu-ep:n biisejä mukana eli käytännössä vinyyliversio onkin tripla 017

JULMA HENRI & RPK: KUTSU (VINYYLI EP) ILMESTYI 9.12.2010
JULMA HENRI & RPK: ”HENRI” (CD/2LP) 16.2.2011
JULMA HENRI & RPK: ”HENRI” LEVYJULKKARIT CLUB YK 23.2.2011

#203 26.01.2011 00:03

Moronica
electric barbarella

dance dance dance dance dance dance dance dance dance dance dance dance dance dance dance dance dance dance dance dance dance

Last edited by Moronica (26.01.2011 00:03)

#204 31.01.2011 20:37

Moronica
electric barbarella

psykokarkki wrote:

l_4a03a09e0005402db145dcf9b1cdde6e.jpg

Soi jo ja oon ihan kikseissä!

Avausbiisi Kutsu selkeästi parhaasta päästä.

Levyllä on kaksi "Henriä", jotka ikään kuin vuoropuhelee... odotan mielenkiinnolla, mihin tämä päättyy.

#205 16.02.2011 15:15

psykokarkki
Website

Haastattelussa Julma-Henri

julmah_sohva-580x457.jpg

Vittu, että amikset muuten varmaan diggaa tosta uudesta levystä. Amikset ostakaa se! Vitun hyvät bassot. Ette voi olla siellä autossa.

al-qaida finland ehkä tulossa vinyylinä, jahas.

Redrum-187: Onko Julma-Henri edelleen julma vai joko ne ajat ovat menneet ohitse?
Julma-Henri: On.

jahas 017

#206 17.02.2011 14:31

psykokarkki
Website

Julma-Henri kehottaa palamaan uudella videolla

julmahenkka.jpg
Suomen synkein räppäri julistaa vihaisuuttaan kuolonkoneen kyydistä.

suomen synkein räppäri biggrin

#207 17.02.2011 16:47

simo_vaatehuoneelta
Member
From: Tanpere
Registered: 14.06.2005

Ei oikein iskenyt tuo uusi biisi.  spam3

YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON

#208 29.03.2011 10:10

psykokarkki
Website

hesarin tv-palstan kolumnissa sampsa oinaala muistelee outonauhaa:

30jgokl.png

#209 03.10.2011 14:11

psykokarkki
Website

305226_225407134184407_111508385574283_641358_90181424_n.jpg
Julma Henri: Radio Jihad... Syrjäytynyt Vol. 2 ulkona 30.11.2011

#210 09.11.2011 16:04

psykokarkki
Website

287880.jpg?cd

SRJTNT VOL. 2
KAUPPAAN KAUPPAAN
PUNAINEN FEAT. RPK
SE SYÖ
RADIO JIHAD
ELÄMÄNTAPA
TIMANTTI FEAT. JONTTI
ROMANTISOI RAPPIOO
LIIAN PIENET FEAT. JOSKA
KIITOS FEAT. JUJU, KONNA, ASA
PAREMMIN KU AEMMIN FEAT. C-STAR
1995 FEAT. SUPER JANNE
SILMÄTERÄ
IRTI
PUNAINEN FEAT. RPK (RPK REMIX)

Board footer