You are not logged in.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
En tiedä onko ollut puhetta, mutta pk-seudun kirjastoilla on hyvä toi ekirjojen lainahommeli. Tai hyvä ja hyvä, mutta parempi kuin ei mitään. Saa nimittäin käyttää myös ulkomailta käsin. Itse arvostan eniten, että siellä on Lonely Planetin matkaoppaita eikä niissä ole mitään lainarajoja muuta kuin että viikon tai jotain on voimassa omalla päätelaitteella, mutta ei väliä kuinka monta on menossa maailmalla. Mukavaa! Ja toki myös suomalaisia uutuusromaaneja on kans luettavana.
Onhan toi vähän sekava toki ja kaikkee. Mutta kai tää on sitten tulevaisuutta.
Last edited by leposi (12.04.2013 20:27)
Ois vitun siistii päästä taas kirjastoon töihin, mut ei ne ikinä huoli mua kesähommeihin
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
The future library designed with you
Et semmottis. Mitä tästäkin nyt sit on mieltä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
^Taitaa olla Nurmijärven kirjasto.
Suomalaiset kirjastot
Nottinghamissa piti maksaa jos halusi lainata leffoja tai cd-levyjä. Lainausautomaatit oli jostain 80-luvulta enkä koskaan oppinut käyttämään niitä ja henkilökunta oli myös samaa mieltä, että paskaahan ne eikä kukaan niitä ekalla kertaa osaa.
Niin että on tämä järjestelmä vaan niin uskomattoman hieno asia.
En ole muissa maissa asioinut kirjastoissa, mutta silti suomalaisille kirjastoille.
bzort glorf bööth
just kävin maksamassa sakot pois. lainasin heti kamalan läjän levyjä.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Hämeenlinnan kirjaston musaosasto on kyllä jeba. Aina löytyy lainattavia levyjä Oulusta en tainnut koskaan löytää mitään mielenkiintoista.
how they run this show.
En tykkään Kallion kirjastosta kauheasti. Ahdas. Ja ne hemmetin heiluriovet ulko-ovien jälkeen, uuh.
Mä tykkään
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Jonkun verran otti mullakin aikaa totuttautua siihen. Landella oli sen verrna kattava ja tilava se ainoa kirjasto.
Huvikseni joskus kymmenen vuotta sitten kiertelin kaikki lähialueiden kirjastot läpi kun tutustuin tsadiin ja kyllähän sieltä ihan kivojakin paikkoja lyhyen matkan päästä löytyi.
Hieno rakennus, en ole mun mielestä ahdas, sopivan sokkeloinen ja kivasti eri "huoneet" sarjakuville ja scifille. Eikä vaan sellaista isoo tilaa missä on hyllyjä (kts. Pasila).
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Pasilassa on omat huoneet sarjiksille ja runoille.
Mut aikoinaan kun tein gradua eri kirjastoissa läppäröiden, lemppari oli pasila, koska siellä mahtui tekemään jotain. Kalliossa oli koko ajan kaikki paikat varattuina. Plus Pasila on muutenkin mukavan uninen tunnelmaltaan, joten siellä voi keskittyä.
Kirjastotyöntekijät - ehkä maailman parhaita ja mukavimpia ihmisiä lähes järjestään.
Vuoden nuori muotoilija.
Kirjastotyöntekijät - ehkä maailman parhaita ja mukavimpia ihmisiä lähes järjestään.
kyllä!
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Folkhälsan wrote:Kirjastotyöntekijät - ehkä maailman parhaita ja mukavimpia ihmisiä lähes järjestään.
kyllä!
samaa! unelma-ammattini jo pienestä pitäen ois kirjastotäti tai -setä
omat lempikirjasto on kyllä vantaan keskus tikkurila, jättikokoelma ja omanlainen tunnelma. lisäks ilmaiskirjojen vaihtotorilta löytynyt paljon kivaa luettavaa, jos vaikka sakot on paukkunut niin paljon ettei ole voinut lainata. pasilasta tykkään kanssa, viime vuonna tuli sielläpäin oltua aika paljon. kirjasto kymppi on kans kiva, koska sieltä löytyy aina kasapäin kaikkee uutta ja kivaa levykäistä, vähän kuin heräteostoksia tekis levykaupassa mutta ei tarvitse rahanmenosta huolehtia. yliopiston pääkirjasto kaisa on kans kiva lukupaikka ollut, mutta ehkä hieman liian modernin oloinen sisustus. sit sörnäisten rantatien työväenliikkeen kirjasto on omia lempipaikkoja valikoiman puolesta, aina löytyy jotain obskuuria kamaa varsinkin sieltä "varaston" puolelta, missä on kaikkea pölyyntynyttä pergamenttia oikein olan takaa.
Last edited by ray charlz (24.04.2014 14:28)
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Eri
Iso osa kollegoista ja tietty ite törkeitä kusipäitä
Tunnen muutamia mukavia.
Folkhälsan wrote:Kirjastotyöntekijät - ehkä maailman parhaita ja mukavimpia ihmisiä lähes järjestään.
Eri
Iso osa kollegoista ja tietty ite törkeitä kusipäitä
Totuus sattuu.
Vuoden nuori muotoilija.
Tykkään kyl Kaisasta kans. Siellä on hyvät lukupaikat ja terassilta kivat näkymät.
Kaisa vielä käymättä, siellä ajoittain duunava frendi on kehunut kovasti.
Olen käynyt Kaisassa kerran. Vein kirjastotyöntekijäpojalle pretzelin.
Olen käynyt Kaisassa kerran. Vein kirjastotyöntekijäpojalle pretzelin.
Eduardo?
murmur wrote:Olen käynyt Kaisassa kerran. Vein kirjastotyöntekijäpojalle pretzelin.
Eduardo?
ei.
No nyt selvisi, että miksen päässyt opiskelemaan alaa.
(Tunnen hämmentävän paljon kirjastoalalla työskenteleviä.)
how they run this show.