You are not logged in.
vedän tässä ihan livenä spämmiä lainaustiskiltä vaan, hähähähäääää
torstai
Hämeenlinnan kirjastossa työskentelen kerran viikossa sanataideohjaajana. Se on mulle rakkain kirjasto. Kirjastot ylipäätään on eniten täs maailmas.
Hämeenlinnan kirjastossa työskentelen kerran viikossa sanataideohjaajana. Se on mulle rakkain kirjasto. Kirjastot ylipäätään on eniten täs maailmas.
Ehkä sit määkin oon!
Meillä on täällä monenlaista joo, runkkunurkkaus alakerrassa kuulemma, pokemangaa löytyy toisinaan vanhojen NME:ien alta, shille!
Kohta syämään.
torstai
[quote:8faecdebb4="looramerri"]Hämeenlinnan kirjastossa työskentelen kerran viikossa sanataideohjaajana. Se on mulle rakkain kirjasto. Kirjastot ylipäätään on eniten täs maailmas.
Ehkä sit määkin oon!
Meillä on täällä monenlaista joo, runkkunurkkaus alakerrassa kuulemma, pokemangaa löytyy toisinaan vanhojen NME:ien alta, shille!
Kohta syämään.[/quote:8faecdebb4]
No ehdottomasti kirjastonhoitajapojat
Joka tytön unelmei.
(Myös parrakkaat audioalan ammattilaiset kovassa "huudossa". Minun elämässäni nämä.)
(Myös parrakkaat audioalan ammattilaiset kovassa "huudossa". Minun elämässäni nämä.)
Näissä on se ongelma, että kun 30 v tulee täyteen, niin niillä on yleensä elopainoa n. 200 kiloa. Eli koitas pitää omasi kurissa, ettei ala näyttää Leidenin Hannulta.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:ddd358faf7="looramerri"](Myös parrakkaat audioalan ammattilaiset kovassa "huudossa". Minun elämässäni nämä.)
Näissä on se ongelma, että kun 30 v tulee täyteen, niin niillä on yleensä elopainoa n. 200 kiloa. Eli koitas pitää omasi kurissa, ettei ala näyttää Leidenin Hannulta.[/quote:ddd358faf7]
Psychocandy-hantta leidinä lavalla?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Psychocandy-hantta leidinä lavalla?
onx risotto nyt vaihtanu nikkii lopullisesti (5000:ssa nämä plpl) vai onx tää joku työpaikkanikki vaan?
Niin. Tuo on aika paha paikka spämmärille, kun yrittää yht'äkkisesti revetä kahta kautta spämmäystä. Moni on kaatunut.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Hih! samis!
[quote:703beaf8e3="forssto"]
Näissä on se ongelma, että kun 30 v tulee täyteen, niin niillä on yleensä elopainoa n. 200 kiloa. Eli koitas pitää omasi kurissa, ettei ala näyttää Leidenin Hannulta.[/quote:703beaf8e3]
Omani on aloittanut jo proggiksen ihan hyvin tuloksin. Kasvatamme masujamme kilpaa. Mutta en haluakaan mitään luikkumiestä HYI. Hannu Leiden ja vastaavat merikarhunoloiset on mun suurin fantasia. Haluun niiiiiin paljon sellasen megakarvaisen, megaison miehen. Esim. Leif Segerstam uuden Kuukausiliitteen kannessa AAAAAAAH!!
Omani on aloittanut jo proggiksen ihan hyvin tuloksin. Kasvatamme masujamme kilpaa. Mutta en haluakaan mitään luikkumiestä HYI. Hannu Leiden ja vastaavat merikarhunoloiset on mun suurin fantasia. Haluun niiiiiin paljon sellasen megakarvaisen, megaison miehen. Esim. Leif Segerstam uuden Kuukausiliitteen kannessa AAAAAAAH!!
Joo, luikuille toki iiiiiiiso
Mutta miksaajat tuppaavat just olemaan niitä pahimmasta ällöttävyysluokasta olevia ihrakekoja, eli sellaisia, joilla se kessi on kaukana just tuosta merikarhumaisesta luonnollisesta ponttoonimaisuudesta. Siis just niitä, joilla on ruumiinrakenne muuten aika köykäinen, mutta kessi roikkuu vyön yli kaksinkertaisena ja ihra pakkautuu kolmois- tai jopa neloiskaulaksi.
Uh. Hirvee kuntoiluntarve päällä. Ei tässä missään teräkunnossa muutenkaan olla oltu, mutta tää melkein puolen vuoden rajoite kuntoilulle on tehnyt ihan hirveän paskaa meikänkin fysiikalle. Ei kehtaa enää edes peiliin katsoa. Kun nyt saisi kohta ton pumpun futaamaan täysillä, niin alkaa aivan järjetön ihranpolttokausi. KREISIII!
[quote:6458e9848e="forssto"]
Joo, luikuille toki iiiiiiiso
Mutta miksaajat tuppaavat just olemaan niitä pahimmasta ällöttävyysluokasta olevia ihrakekoja, eli sellaisia, joilla se kessi on kaukana just tuosta merikarhumaisesta luonnollisesta ponttoonimaisuudesta. Siis just niitä, joilla on ruumiinrakenne muuten aika köykäinen, mutta kessi roikkuu vyön yli kaksinkertaisena ja ihra pakkautuu kolmois- tai jopa neloiskaulaksi.
[/quote:6458e9848e]
Mutta ei mun mies oo miksaaja! Vai onko se? Ai niin sitähän se just on. Sekotin livemiksaajaan. Sitähän se ei oo. Nyt se on keksiny et se haluis olla äänittäjä tai MASTEROIJA. Eihän ny ihminen voi olla pelkkä masteroija. Paitti se joku Svante.
Kuntoilulle, kaikenlaiselle liikunnalle PELKKÄ
Ps. Mun mieshän on juuri sellainen lähtökohtainen luikku, jolla on tikkujalat, mutta vaan hitosti ihraa keskivartalolla. Ihan sama kui minä. Ja sillon jo muhkea kaksoisleuka. Mulla ei ihan viä.
Mutta ei mun mies oo miksaaja! Vai onko se? Ai niin sitähän se just on. Sekotin livemiksaajaan. Sitähän se ei oo. Nyt se on keksiny et se haluis olla äänittäjä tai MASTEROIJA. Eihän ny ihminen voi olla pelkkä masteroija. Paitti se joku Svante.
Masteroijat just yleensä ne eksklusiivijannut onkin. Jostain syystä siitä kun on tehty sellaista salatiedettä, että sitä ei tavallinen jamppa VOI OPPIA KUNNOLLA.
Äänittäjät on käytännössä aina myös miksaajia.
Ja sillon jo muhkea kaksoisleuka. Mulla ei ihan viä.
Tästä johtunee just se ääniäijien aina sporttaama muhkea parta. Jemmaa näppärästi kaksoisleuan.
[quote:5eb86cb9a9="forssto"]
Tästä johtunee just se ääniäijien aina sporttaama muhkea parta. Jemmaa näppärästi kaksoisleuan.[/quote:5eb86cb9a9]
Nii-i! Voisitko hienovaraisesti siis poikkikselleni että kasvattais sen parran takas.
[quote:c3d6950be2="looramerri"]Mutta ei mun mies oo miksaaja! Vai onko se? Ai niin sitähän se just on. Sekotin livemiksaajaan. Sitähän se ei oo. Nyt se on keksiny et se haluis olla äänittäjä tai MASTEROIJA. Eihän ny ihminen voi olla pelkkä masteroija. Paitti se joku Svante.
Masteroijat just yleensä ne eksklusiivijannut onkin. Jostain syystä siitä kun on tehty sellaista salatiedettä, että sitä ei tavallinen jamppa VOI OPPIA KUNNOLLA.[/quote:c3d6950be2]
Mut ton homman osatakseen pitää olla kultakorva (tm) ja kylhän se vaatii vuosikausien harjoittelua ja lahjakkuutta??? Jos meinaa osata edes vähän alusta.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Mut ton homman osatakseen pitää olla kultakorva (tm) ja kylhän se vaatii vuosikausien harjoittelua ja lahjakkuutta??? Jos meinaa osata edes vähän alusta.
Toki näin, mutta sama pätee tietysti muihinkin äänihommiin pitkälti yhtä paljon. Silti ainoastaan masterointiin liitetään sellainen mystiikka, että ei voi tulla hyvää, ellei Finnvoxille mene.
Niin. Tuo on aika paha paikka spämmärille, kun yrittää yht'äkkisesti revetä kahta kautta spämmäystä. Moni on kaatunut.
Joo saa nähä miten käy, mut lainaustiskinikki oli välttämätön luoda ihan monestakin syystä.
Eli töistä mennään tällä aina välillä ainakin, saas nähä. Äsken irrotin muovipusseja toisistaan ja laitoin pinoon, monenlaista on hommaa täällä.
torstai
Paras homma mitä kirjastossa oon tehnyt oli kopiokorttien tussausten poistamista hengenvaarallisilla liottimilla
kuulostaa myös hyvältä noi hymiöt kun lukee ne putkeen: okse psyke alien psykee glasses. tollaset lukulasit lainaan tiskiltä?
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Päivällä vois käydä kirjastossa muutaman spämmin verran.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Oulun alueen ainoa Ukrainaan liittyvä matkailukirja oli Iissä ja tän koneen hiiri on ihan paska. Tunnelma noin muuten ihan hyvä.
Taidan silti löhteä pois moi!
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Hämeenlinnan kirjastossa uudet prameat lainauslaitteet. En meinannut vaan osata käyttää lol.
ATK-tila täynnä nuorisoa pelaamassa sotapelejä
Last edited by Hassuttelija (26.10.2012 15:18)
how they run this show.
Jollain soi puhelin ja se vielä julkesi vastata siihen ja puhui isoon ääneen.
Etsä vittu tajua rikkovasi kirjastoetikettiä ja pahasti.
how they run this show.
Jollain soi puhelin ja se vielä julkesi vastata siihen ja puhui isoon ääneen.
Läimäse sitä
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
Hassuttelija wrote:Jollain soi puhelin ja se vielä julkesi vastata siihen ja puhui isoon ääneen.
Läimäse sitä
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Täällä Nottinghamissa maksaa lainata kirjastosta cd- tai dvd-levyjä. Kirjat on sentään ilmaisia. En toki vielä ole jaksanut kirjastoon saakka, mutta netistä kattelin ja samalla olisin tilannut kaupunkikortin, johon saa kirjastokortin ja bussilipun ainaski samaan. Vissiin ehkä, mutta tulipa INTERNAL ERRORia saatana.
Oulu:
Kaukolainaus Suomesta ja ulkomailta
Jos jotakin aineistoa ei ole missään OUTI-kirjastossa, sen voi tilata lainaksi muualta Suomesta tai ulkomailta. Tällaista lainaa kutsutaan kaukolainaksi. Kaukolaina maksaa yhden euron.
Hämeenlinna:
Kaukolainaus
Kaukolainaksi voi tilata aineistoa, jota ei ole Hämeenlinnan kaupunginkirjaston kokoelmissa. Kaukolainat ovat maksullisia. Lähettäjäkirjasto määrää aineiston laina-ajan ja käyttöehdot. Aineiston saapuminen kestää muutaman päivän. Kysytyn kurssikirjan saaminen voi kestää kauemmin.
Kaukolainamaksut:
kaukolaina Suomesta 6 e/kpl
kaukolaina Pohjoismaista 10 e/kpl
kaukolaina muualta ulkomailta n. 30 e/kpl
how they run this show.
Täytyykin käydä hakemassa tampereen kirjaston kortti tässä näin.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
^ Mahtava!
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.