You are not logged in.
Ricky-Tick Big Band & Julkinen Sana, kuulematta paskaa. En tiedä voiko olla enää epämielenkiintoisempaa kolmikkoa: Redrama, Paleface ja Tommy Lindgren.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Ricky-Tick Big Band & Julkinen Sana, kuulematta paskaa. En tiedä voiko olla enää epämielenkiintoisempaa kolmikkoa: Redrama, Paleface ja Tommy Lindgren.
*
Nytkyllä sama! Tosin yleisestä dissauksesta huolimatta en täysin automaattisesti vihaa Karria ja Tommia (vaikka Palefacesta etenkin on aina välillä paljastunut hämmentäviä urpouksia), mut Redrama on ehkä hajuttomin ja mauttomin artisti koskaan. Räpin Osmo Ikonen? Se GG Caravan oli jo kamalaa tuubaa, joten todennäköisesti tämä ei ole senkään väärti.
ydinaukio wrote:toi black lizard äsken livenä
![]()
Näillä on kyllä aika vahvasti "oma juttu" hanskassa.
En oo varmaan tietoisesti koskaan näitä nähnyt tai kuullut (syksylläkin kun soittivat Vastavirralla, istuin sen ajan lähinnä kaverin kanssa bäkkärillä juomassa kaljaa), mutta nimi ja ulkoinen habitus viittaavat kyllä vahvasti sen "oman jutun" suvereeniin hallitsemiseen.
Last edited by Kalossimies (12.05.2013 13:13)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
"Voi herranjestas eihän tässoo järkee"
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
En kyllä kuuntele.
*
hirveetä.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Herranjestas ja swingbiitti. Kuulostaa tutulta.
Herranjestas ja swingbiitti. Kuulostaa tutulta.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Daft Punk
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
morolla taas kampanja inhota kaikkea mitä muut diggaa
no ei vaan, kuuntelin kokeeksi sen moroder-biisin ja en nyt oikein tiedä, ei tota oikein jaksa, ja joko kollektiivinen joukkopsykoosi mainittu? mutta kristaa ei saa haukkua :center:
Joku formaatti plus joku toinen formaatti musajulkasut.
Jos ostan vinyylin, en mä tahdo sinne mitään latauskoodia. Jos ostan mp3:n en mä tahdo mitään, mitä lie semmosen mukana ny voiskaan pistää
Tai niin ku tossa uudessa J. Karjalaisessa, cd mukana /
/
Jos joku ihan hyväntekeväisyyttään tunkee vinyylien mukaan paperilappusia niin jes ok mut jos tommoset nostaa pikkasenkaan sitä hintaa niin syökää paskaa.
The Fallin uusi levy oli pitkästä aikaa eka ostamani "ison profiilin" ulkkislevy jossa ei tullu mitään saatanan lappusia mukana, pakko arvostaa
voit postittaa mulle vaikka sen karjalaisen cd:n ni ei harmita niin paljo ku pääsee jakamaan
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
Sen saa multa maksamalla postit ja sen hinnan minkä verran se on nostanu ton 2lp:n hintaa
Joku formaatti plus joku toinen formaatti musajulkasut.
Jos ostan vinyylin, en mä tahdo sinne mitään latauskoodia. Jos ostan mp3:n en mä tahdo mitään, mitä lie semmosen mukana ny voiskaan pistää
![]()
Tai niin ku tossa uudessa J. Karjalaisessa, cd mukana
/
/
![]()
Jos joku ihan hyväntekeväisyyttään tunkee vinyylien mukaan paperilappusia niin jes ok mut jos tommoset nostaa pikkasenkaan sitä hintaa niin syökää paskaa.
The Fallin uusi levy oli pitkästä aikaa eka ostamani "ison profiilin" ulkkislevy jossa ei tullu mitään saatanan lappusia mukana, pakko arvostaa
eri!
+ miten mp3-latauslinkki ja paperilappu voisi nostaa hintaa?
Uudet housut ja paita wrote:Joku formaatti plus joku toinen formaatti musajulkasut.
![]()
Tai niin ku tossa uudessa J. Karjalaisessa, cd mukana
/
/
![]()
eri!
+ miten mp3-latauslinkki ja paperilappu voisi nostaa hintaa?
Se mp3:n lataaminen vaatii kuitenkin jonkun paikan mistä se ladataan, ja ellei ole koodauskykynen niin ton palvelun joutuu ostamaan jostain. Samaten ku niiden koodien generoinnin. Kai noita saa nykyään aika halvalla. Niin tai näin, ei se lappu ihan ilmaseks siihen tule. Joo ei ole isoja summia mut periaate jne Kyllä meilläkin on parissa levyssä niitä ollu (
) ja olisinko mä jonkun painoksen kohalla maksanu lapuista esim. 60e? Kyllä mä sen siihen lopullisen hintalappuun pistin!
niin ja ymmärtääkseni esim. svartin levyissä ei yleensä ole latauskoodia, koska se vaatisi jonkin eri sopimuksen + rahaa eli nostaisi hintaa. mutta jos julkaisevat joskus radiopuhelimen rokkiräjähdyksen niin haluaisin lataukset mukaan vaikka maksaisi mitä
Melkoista iskelmäpuuroa ja Yötä toi HIMin uusi Tears On Tape hitti. Tämmöistäkö siellä amerikassa nykyään digataan?
Julkisen turpaansaannin uhalla en kehtaa FB:ssä avautua koska kaveri soittaa tässä, mutta pannan tänne:
En jaksa tätä näiden "punk"-juttua tai Tuisku-coverointia ottaa edes läpällä, vaan pikemminkin tajuttoman väsyneenä ja väkinäisenä hassutteluna Jätkien kaljoittelubändeissä ei ajatuksena oo sinällään mitään vikaa, mutta kun tämänkaltaisen toteutuksen rinnalla jopa Kotiteollisuus vaikuttaa älykkäältä, niin alkaa vain hävettää.
Last edited by Kalossimies (17.06.2013 00:39)
Nälkä.
^
Vuoden nuori muotoilija.
piti oikein tarkistaa mikä surkea bändi soitteli jätkäsaaren puoleisella lavalla eilen, kun käytiin ihmettelemässä tall ship races -laivoja. orkesteri oli "omaehtoista rokkia" soittava annie mall, harvinaisen ankeaa meininkiä, ikään kuin yritetään rokata mutta ei mitään omaperäisyyttä ja muutenkin ihan täyttä skeidaa. en suosittele
kari tapiiri
verrattiinko tota skeidaa tosiaan jossain pekka strengiin
kari tapiiri
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kuulin sattumalta jonkun biisin
psykokarkki wrote:kari tapiiri
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kuulin sattumalta jonkun biisin
täähän oli lana del reyn lämppärinä? näin sattumalta livenä joskus alkuvuodesta. parasta keikassa oli se kun joku humalainen jäbä kiipes lavalle ja yritti napata mikrofonin itelleen
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Lanan läppäri vähe boooring, mut Länkkäri on kiva biisi. Tosin livenä oli paljost svengaavampi, bändin kanssa toimi paremmin.
*
Lanan läppäri vähe boooring, mut Länkkäri on kiva biisi.
toi biisihän se just tuli eilen radiosta, jos tää on parasta niin en tahdo tietää millaisia ne huonot biisit on
oman topikin paikka selvästi ja vieraileehan tää joillain räppilevyilläkin.
Half Japanese
Älä päästä painiks sitä
Half Japanese
Älä päästä painiks sitä