You are not logged in.
Olen jo lähettänyt Silvawhalen kuvan
lähetin kuvan sun perseestä
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
uniklubi. eka levyllä meni suoraan "paskinta koskaan"-listalle voittajasijoille mutta kyllä tää uus matsku samuli edelman-balladeineen taitaa olla vielä pahempaa.
how autotune can you get? taitais cherkin jo irvistellä tolle ulistelulle.
vittu mitä paskaa!!!!!!!!!!
Uusi Soundi tuli ja jossain vaiheessa havahduin istuvani sohvalla ja lukevani ekaa kappaletta Uniklubi-artikkelista. Olivat haastista tekemässä Amadeuksessa... Oli pakko lähteä ulos tuulettumaan samantein. Miksi vitussa mä lukisin jotain Uniklubi-artikkelia?
Mielenhäiriöt on ihme juttu...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
uniklubi. taas jälleen kerran. kiitos mtv.
on tää ai-ka-mois-ta kuraa...
[quote:09359bf692="silvawhale"]uniklubi. taas jälleen kerran. kiitos mtv.
on tää ai-ka-mois-ta kuraa...[/quote:09359bf692]
itsestäänselvyydet-topicille taas tilausta...
kyl tää kanyen stronger taitaa olla huonoin hiphop-tyyppinen tekele koskaan missään.
juu, nyt mtv kiinni.
Tää Markus Nordenstrengin Songs from the hill ei oikein iske. Tai oikeastaan ei yhtään.
Tää Markus Nordenstrengin Songs from the hill ei oikein iske. Tai oikeastaan ei yhtään.
Eikös tuo oikeastaan päde miehen koko tuotantoon?
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:71f072ffc2="Feggy"]Tää Markus Nordenstrengin Songs from the hill ei oikein iske. Tai oikeastaan ei yhtään.
Eikös tuo oikeastaan päde miehen koko tuotantoon?[/quote:71f072ffc2]
Monien mielestä varmaan, mutta kyllä mä pidin Latebirdsien edellisestä levystä.
[quote:51a5212b99="sheino"][quote:51a5212b99="Feggy"]Tää Markus Nordenstrengin Songs from the hill ei oikein iske. Tai oikeastaan ei yhtään.
Eikös tuo oikeastaan päde miehen koko tuotantoon?[/quote:51a5212b99]
Monien mielestä varmaan, mutta kyllä mä pidin Latebirdsien edellisestä levystä.[/quote:51a5212b99]
Noo, ehkä tuli liikaa kärjistettyä, mutta..
Latebirdsien Fortune Cookies on jumalattoman tylsä levy. Uusinta en ole kuullut. Latebird-soololla sen sijaan on muistaakseni alkupuolella muutama paikoitellen ihan loistavakin biisi.
Silti Markuksen musa näyttää paperilla paremmalta kuin mitä se oikeasti on. Vaikka kaiken pitäisi olla ainakin ihan ok, jotain jää pahasti puuttumaan.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Eiköhän se toi CMX ole. Listakamasta en muutenkaan pidä yleensä ja varsinkin tollanen tekotaiteellinen paska käy kyl keittämään alta aikayksikön.
Joo eiköhän se se paskin ole, mut on tääkin aika laadukasta kakaa http://www.myspace.com/piinaband
bzort glorf bööth
Joo eiköhän se se paskin ole, mut on tääkin aika laadukasta kakaa http://www.myspace.com/piinaband
No joo, mun mielestä toi on ihan ookoo. Laulu kyl vähän tökkii, mut musa ihan pätevää meininkiä.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
[quote:d221bd634f="hiirimattona"]Joo eiköhän se se paskin ole, mut on tääkin aika laadukasta kakaa http://www.myspace.com/piinaband
No joo, mun mielestä toi on ihan ookoo. Laulu kyl vähän tökkii, mut musa ihan pätevää meininkiä.[/quote:d221bd634f]
eri , smaa, eri
bzort glorf bööth
Eiköhän se toi CMX ole. Listakamasta en muutenkaan pidä yleensä ja varsinkin tollanen tekotaiteellinen paska käy kyl keittämään alta aikayksikön.
Smaa, mutta ei ainoastaan juuri nyt, vaan aina ja ikuisesti.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
[quote:53e70f4ca5="shanks"]Eiköhän se toi CMX ole. Listakamasta en muutenkaan pidä yleensä ja varsinkin tollanen tekotaiteellinen paska käy kyl keittämään alta aikayksikön.
Smaa, mutta ei ainoastaan juuri nyt, vaan aina ja ikuisesti.[/quote:53e70f4ca5]
aamen
Menetetty peli
Trubaduurit
[quote:6f3feb0f9b="tigrushka"][quote:6f3feb0f9b="shanks"]Eiköhän se toi CMX ole. Listakamasta en muutenkaan pidä yleensä ja varsinkin tollanen tekotaiteellinen paska käy kyl keittämään alta aikayksikön.
Smaa, mutta ei ainoastaan juuri nyt, vaan aina ja ikuisesti.[/quote:6f3feb0f9b]
aamen[/quote:6f3feb0f9b]
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
fergie. vittu.
"hiphop"-"tuottajat" "laulamassa" "omissa" "biiseissään".
kanye vitun west. vitun vitun vittu-vittu.
Ehkä eniten tällä hetkellä vituttaa jos näen Timbalandin jossain videossa. VITTU SE ON VAAN NIIN VASTENMIELINEN KUOLE POIS JOOKO
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:3f05128585="silvawhale"]fergie. vittu.
Olin ihan varma että toi muija on jotain 40+ kun sen naama näyttää niin kiristetyltä, mutta sehän on vaan 32-vuotias.[/quote:3f05128585]
kyllä fergie wikipedian mukaan on jo hieman vanhempi
Ehkä eniten tällä hetkellä vituttaa jos näen Timbalandin jossain videossa. VITTU SE ON VAAN NIIN VASTENMIELINEN KUOLE POIS JOOKO
Joo son kyllä muutenkin niin HOMO
Menetetty peli
fergie. vittu.
Miellyttää minua ulkonäkönsä puolesta.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Radio Helsinki
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:23e8d2b67e="silvawhale"]fergie. vittu.
Miellyttää minua ulkonäkönsä puolesta.
[/quote:23e8d2b67e]
eri. ISO eri. kaamee luuska.
Jotai Beatlesia soittavat Radio Helsingissä
Jotai Beatlesia soittavat Radio Helsingissä
Korjaa asentees.
"A repo man's always intense"