You are not logged in.
Oon jotenkin vieläkin onnistunu oleen kuulematta tota Party Rock Anthemia, mulle
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
ei mitään hajua mikä toi tollanen edes on
Oon jotenkin vieläkin onnistunu oleen kuulematta tota Party Rock Anthemia, mulle
Sama
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Juuri jouduin altistumaan telkkarin välityksellä tälle, ja piti oikein selvittää että mitäs vitun paskaa tämäkin ny sit.
Last edited by Kalossimies (30.08.2011 16:19)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
"Retropop", mitä vittua nyt hei ihan oikeesti :lol::center:
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Ilmeeni kun tsekkasin
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
En jaksa tota kuunnella, mutta eikö noilla ollut joku pikkuhitti muutamia vuosia sitten.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
En jaksa tota kuunnella, mutta eikö noilla ollut joku pikkuhitti muutamia vuosia sitten.
Joo, tämä kait: http://www.youtube.com/watch?v=KB0W3Esj-2o&ob=av2e
Ihan hirveä bändi kyllä.
EI SE AUKI ENÄÄ OO
Tää Retropop on aika hyvä esimerkki siitä, miten levy-yhtiöpamppu googlettaa "indie pop" (tms), ja luo siitä oman tulkintansa.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Mites... jatketaaks bileitä vaik tällä?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Mites... jatketaaks bileitä vaik tällä?
bzort glorf bööth
how they run this show.
Hurts
Hurts
Hurts
Hurts
Hurts
Hurts
Hurts
Hurts
Hurts
Hurts
Hurts
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Nykyhitit
how they run this show.
Hurts
Hurts
Hurts
Hurts
Hurts
Hurts
Hurts
Hurts
Hurts
Hurts
Hurts
EI SE AUKI ENÄÄ OO
noiseidea wrote:Hurts
Hurts
Hurts
Hurts
Hurts
Hurts
Hurts
Hurts
Hurts
Hurts
Hurts
Paskinta juuri nyt, paskinta aina
noiseidea wrote:Kyllä!
Mahdollisesti vuoden kauhein biisi.
Niin järisyttävä, että pakko aina välillä katsoa toi video. Noi kaksi pääveijoa tossa ja toi joraaminen ja kaikki.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Skeletonni wrote:noiseidea wrote:Kyllä!
Mahdollisesti vuoden kauhein biisi.Niin järisyttävä, että pakko aina välillä katsoa toi video. Noi kaksi pääveijoa tossa ja toi joraaminen ja kaikki.
Näiltä oli tullut joku uusi biisi ja video. Näin tänään musaateeveeltä. Jotain speedohengailua ja kullinheilutusta tossa videossa.
Meno ehkä jopa kaameempi ku tossa...
umberton prophecy of the black widow-levyn saundit. kun rummut tulee sisään niin musa hiljenee onko rick rubin tuottanut tän
No mitäs Stokkan kuvastosta repäistyjen poitsujen mittatilausindietä tämäkin sitten Ehkä tällaisten dissaus on vähän jo vammaisten potkimista, mut harmittaa ja huvittaa yhtä aikaa aina kun niin moni ns. "nuorisobändi" osoittautuu näin uskomattoman paskaksi.
Meenny vittuun Lassi.
how they run this show.
Niin järisyttävä, että pakko aina välillä katsoa toi video. Noi kaksi pääveijoa tossa ja toi joraaminen ja kaikki.
Näiltä oli tullut joku uusi biisi ja video. Näin tänään musaateeveeltä. Jotain speedohengailua ja kullinheilutusta tossa videossa.
Meno ehkä jopa kaameempi ku tossa...
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Meenny vittuun Lassi.
Smaaa
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
voi vittu
how they run this show.
Eih, onko noikin vielä olemassa. Joskus Nytissä tais olla juttu noista, ja silloin jo myötähäpeän määrä oli suunnaton. Voi jeesus sentään
^ mikä toi siis on?