You are not logged in.
Ennemmin teettäisin itsestäni timantin ja antaisin perheen päättää kuka haluaa kantaa sitä mukana vai jättävätkö pöytälaatikkoon.
bzort glorf bööth
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
sokka irti 7" vois kiinnostaa ihan oikeesti
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
jookcha wrote:sokka irti 7" vois kiinnostaa ihan oikeesti
ja b-puolelle where i'm from
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
totta
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Kai se kolmikymppisyys on riittävän lähellä, jos muut kriteerit täyttyy.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Koitin kerran ladata tuolta vinyyliä, mutta ei kaista riittänyt.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Odotan muovista 10 000 punnan seteliä kunnon hifi äänen toiston laatua varten kaikkein rareimmille vinyyli levyille.
bzort glorf bööth
Odotan muovista 10 000 punnan seteliä kunnon hifi äänen toiston laatua varten kaikkein rareimmille vinyyli levyille.
sama
Kävin Myyrmäen Artsissa levynkansi näyttelyssä. Sain ajatuksen hankkia tällaisia kansikoteloita ja laittaa muutaman vinskan himassa seinälle. Mistähän noita saa? Ikeassa ainakin jotain vastaavia 5,99 / kpl.
Last edited by Firon (31.10.2016 15:57)
tigerista oon pari ostanna
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Toivottavasti mikään tärkeä bändi ei julkase enää vinyylejä. En haluis ostaa enää vinyylejä. Kalliita ja epäkäytännöllisiä. Muutamia levyjä (uus tai reissue) mitä haluisin on jääny ostamatta ku on vaan vinyylinä eikä cd:nä. Tänään tilasin kaks vinyyliä
Sori. Julkaisen jatkossakin vinyylejä.
bzort glorf bööth
Toivottavasti mikään tärkeä bändi ei julkase enää vinyylejä. En haluis ostaa enää vinyylejä. Kalliita ja epäkäytännöllisiä. Muutamia levyjä (uus tai reissue) mitä haluisin on jääny ostamatta ku on vaan vinyylinä eikä cd:nä. Tänään tilasin kaks vinyyliä
entäs jos kopsaat vinyyliltä tietskalle, poltat cdr:lle, skannaat levyjen kannet ja printtaat cd:n kokoon, ja myyt lp:n eteenpäin? jos se lp mitta on epäkäytännöllinen, ei sitä suotta kannata pidellä lähettyvillä.
^kuuntelen musat tietsikalta ja vinyylien nauhottaminen koneelle on aina niin työlästä Lisäksi kuten jo toisaalla mussutin niin on tullu vastaan suht heikkolaatusia prässejä rahinoineen ja naarmuineen vaikka uusia levyjä ovatkin
ei helvetti mikä mulkku mennyt vielä postaamaan ton ite sinne mokiin
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
mitä itse aiheeseen niin vinyyli on kivoin formaatti, mutta ei ole oikein varaa ostaa sitä tällä hetkellä. just tosin harmitti kun huomasin et en ollut edes avannut taannoin ostamaani dj paypalin buy now -lättyä ja laitoin soimaan. kiekko siis suoraan muoveista ja Mintissä, ei näy naarmun naarmua. pomppii ja jumittaa aivan vietävästi, eli joku vika prässissä. soitin toimii ihan normaalisti muilla levyillä. varmaan eka kerta kun käy näin uuden levyn kanssa (paitsi malarian pelon suhina toisessa kanavassa ).
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
suoraan muoveista ja Mintissä, ei näy naarmun naarmua. pomppii ja jumittaa aivan vietävästi, eli joku vika prässissä. soitin toimii ihan normaalisti muilla levyillä. varmaan eka kerta kun käy näin uuden levyn kanssa (paitsi malarian pelon suhina toisessa kanavassa ).
kannattaa olla suoraan yhteydessä lafkaan. jos ovat mukavia, lähettävät uuden kappaleen (mulle kävi näin) - mutta joskus myös uusi kappale on yhtä huono (mulle kävi näin) - ja lopulta lafka sanoi että koko painos saattaa olla samanlainen (tai iso osa), koska käyttivät silloin huonoa prässäämöä (ottivat opikseen, ja vaihtoivat parempaan). vein lopulta jumittavan levyn kierrätyspisteeseen jonkun toisen riesaksi.
varmaan eka kerta kun käy näin uuden levyn kanssa.
myös neulan painoa kannattaa lisätä ja kokeilla vaikuttaako paremmalta (mut ilmeisesti oot jo kaiken mahdollisen kokeillut)
1300 eååh, halvalla lähtee