You are not logged in.
[quote:1e3a12b4bd="ex-kolja"]http://www.numark.com/ttusb
kaveri myis mulle tollasen 80 eurolla. onko ok hinta?[/quote:1e3a12b4bd]
edelleen ajankohtainen.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:dae812ab6a="ex-kolja"]http://www.numark.com/ttusb
kaveri myis mulle tollasen 80 eurolla. onko ok hinta?[/quote:dae812ab6a]
Perus muoviklohnuhan tuo on. Jos ei ole mitään väliä miltä levyt kuulostaa niin eikait siinä.
Lisäksi tossa ei käsittääkseni ole äänivarren nostovipua joten neula asetetaan levylle (ja nostetaan pois) käsivaralla... mikä ei ainakaan minusta ole kovin hauskaa jos on esimerkiksi hieman tullut kaljaa otettua.
Sano että maksat 40e kotiinkuljetettuna
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
[quote:dd9730e199="Futre"]Työpaikan kellarista löytyi pinottuna reilu tusina vanhaa Dualia ja Teknaria oottamassa aikoja parempia. Neuvottelut on vielä kesken mutta muutamalla kympillä saattaa hellitä lupa lunastaa itselleni projektisoittimeksi Pro-jectini rinnalle tällainen kaunokki. Hihnanvaihtoa vaille toimiva peli, voipi toki neula olla vaihtokunnossa..
[/quote:dd9730e199]
Mulle ois kans tarjolla käytetty Dual, en tiiä viel muuta ku että se on vuosimallia 1978, suoravetoinen ja tällä hetkellä korjauksessa. Työkaveri ostaa tilalle Stanton T 80, hintaa 75e.
Varikset komentavat
Kyseessä pitäisi olla Dual CS-607. Tuo sivusto väittää tosin valmistusvuosiksi 81-83, mutta eipä työkaveri oo itsekkään aivan satavarma koska laitteen on ostanut. Muuten pitäisi olla hyvässä kunnossa paitsi että nyt huollossa koska äänirasiasta tulevissa johdoissa oli jotain kosketushäikkää.
Katsotaan ensin mitä tuo korjaus maksaa ja mietitään sitten lisää. Halvalla lupasi
Varikset komentavat
Miten tosta vieläkin jaksetaan vaahdota? "Vinyylien uudesta tulemista" on varmaan jauhettu jo ainakin viis vuotta.
Pitäis edelleen hommata se uus äänirasia.
No vie kivasti palstatilaa... Ikuinen niche-tuotehan se tulee olemaan.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Ja Apulannan uutta sinkkua saa myös 7":na. Tai en tiedä onko uusi, mutta mitäs muutakaan Anttilasta saisi. Tuli vaan mieleen, kun eilen kuulin miten joku teini puhui kaveristaan, että hän osti tuon seiskan ja nyt sitten kinuaa iskältä vinyylisoitinta. Nerokasta!
Ajattelin tehdä kaverin kanssa splittiseiskan. Oisko kellään antaa suosituksia hyvästä ja edullisesta vinyylimasteroinnista?
Prässäämö on todennäköisesti eräs saksalainen pikkulafka, josta oon kuullut hyviä kokemuksia. Saa toki suositella vaihtoehtoja siihenkin!
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
näitten hinnoista ja palvelusta oon kuullu hyvää. uus lafka; gz:lla painavat, ilmaset postikulut useimpiin mestoihin
http://www.mobineko.com/
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:8385bd937a="huïg"]näitten hinnoista ja palvelusta oon kuullu hyvää. uus lafka; gz:lla painavat, ilmaset postikulut useimpiin mestoihin
http://www.mobineko.com/[/quote:8385bd937a]
Boldatun kohdalla soi hälytyskellot.
Tero saatana, s'olet gay!
Ja jos funtsii optimistisesti, että välikättä käyttämällä välttyis säädöstä noiden tsekkien kanssa niin Se Paisti vois kertoa viime aikaisista kokemuksistaan, joku brittivälittäjä yrittänyt parhaansa niiden kaa. Ollut aikamoista horroria koeprässien kanssa.
Mikä toi Laatu toi teidän miettimä saksapaikka olis? Ihan mielenkiinnosta kiinnostaa.
Flight13 Saksasta on tehnyt hyvää jälkeä, siis masterointi+kaiverrus.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Mikä toi Laatu toi teidän miettimä saksapaikka olis? Ihan mielenkiinnosta kiinnostaa.
Tämmönen ihan pienenoloinen pulju: www.amei.se
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
[quote:30bbe13a2c="janne m."]Mikä toi Laatu toi teidän miettimä saksapaikka olis? Ihan mielenkiinnosta kiinnostaa.[/quote:30bbe13a2c]
Tämmönen ihan pienenoloinen pulju: www.amei.se
Jep, itsellä ei ole noista kokemusta, mutta miettinyt että sit kun tekee jonkun 100-200kpl painoksisen 7":n niin toi olis varmaan todennäköisin paikka. Yks mölylevy tulossa ehkä tossa syksyllä jonka vois tehdä tuolla. Jos ehitte eka niin kerro miten sujui!
[quote:de67b3991a="forssto"][quote:de67b3991a="huïg"]näitten hinnoista ja palvelusta oon kuullu hyvää. uus lafka; gz:lla painavat, ilmaset postikulut useimpiin mestoihin
http://www.mobineko.com/[/quote:de67b3991a]
Boldatun kohdalla soi hälytyskellot.[/quote:de67b3991a]
Jaa mix? Noi hoitaa gz-asiakaspalvelun ja mikäli on mokia niin noitten piikkiin menee. Yksityisasiakkaana gz:n kanssa diilaaminen on ymmärtääkseni ollu hankalaa mutta näin pelaa. Näin oon qllu hyvää stooria sieltä sun täältä ja intter netistä
[quote:ddb55d839a="huïg"][quote:ddb55d839a="forssto"][quote:ddb55d839a="huïg"]näitten hinnoista ja palvelusta oon kuullu hyvää. uus lafka; gz:lla painavat, ilmaset postikulut useimpiin mestoihin
http://www.mobineko.com/[/quote:ddb55d839a]
Boldatun kohdalla soi hälytyskellot.[/quote:ddb55d839a]
Jaa mix? Noi hoitaa gz-asiakaspalvelun ja mikäli on mokia niin noitten piikkiin menee. Yksityisasiakkaana gz:n kanssa diilaaminen on ymmärtääkseni ollu hankalaa mutta näin pelaa. Näin oon qllu hyvää stooria sieltä sun täältä ja intter netistä [/quote:ddb55d839a]
Se Paisti vois tulla kertomaan miten ei menny ihan putkeen kun hoiti yhden brittiläisen välikäden kautta GZ:lla levyjä... Ihan samoja ongelmia siellä saattaa silti tulla.
[quote:f2c6803ff1="janne m."][quote:f2c6803ff1="huïg"][quote:f2c6803ff1="forssto"][quote:f2c6803ff1="huïg"]näitten hinnoista ja palvelusta oon kuullu hyvää. uus lafka; gz:lla painavat, ilmaset postikulut useimpiin mestoihin
http://www.mobineko.com/[/quote:f2c6803ff1]
Boldatun kohdalla soi hälytyskellot.[/quote:f2c6803ff1]
Jaa mix? Noi hoitaa gz-asiakaspalvelun ja mikäli on mokia niin noitten piikkiin menee. Yksityisasiakkaana gz:n kanssa diilaaminen on ymmärtääkseni ollu hankalaa mutta näin pelaa. Näin oon qllu hyvää stooria sieltä sun täältä ja intter netistä [/quote:f2c6803ff1]
Se Paisti vois tulla kertomaan miten ei menny ihan putkeen kun hoiti yhden brittiläisen välikäden kautta GZ:lla levyjä... Ihan samoja ongelmia siellä saattaa silti tulla.[/quote:f2c6803ff1]
no tästä kyseisestä oon kuullu pelkkää hyvää, ei ilmeisesti ole "yksi brittiläinen välikäsi"
[quote:073ac8c9bc="huïg"][quote:073ac8c9bc="janne m."][quote:073ac8c9bc="huïg"][quote:073ac8c9bc="forssto"][quote:073ac8c9bc="huïg"]näitten hinnoista ja palvelusta oon kuullu hyvää. uus lafka; gz:lla painavat, ilmaset postikulut useimpiin mestoihin
http://www.mobineko.com/[/quote:073ac8c9bc]
Boldatun kohdalla soi hälytyskellot.[/quote:073ac8c9bc]
Jaa mix? Noi hoitaa gz-asiakaspalvelun ja mikäli on mokia niin noitten piikkiin menee. Yksityisasiakkaana gz:n kanssa diilaaminen on ymmärtääkseni ollu hankalaa mutta näin pelaa. Näin oon qllu hyvää stooria sieltä sun täältä ja intter netistä [/quote:073ac8c9bc]
Se Paisti vois tulla kertomaan miten ei menny ihan putkeen kun hoiti yhden brittiläisen välikäden kautta GZ:lla levyjä... Ihan samoja ongelmia siellä saattaa silti tulla.[/quote:073ac8c9bc]
no tästä kyseisestä oon kuullu pelkkää hyvää, ei ilmeisesti ole "yksi brittiläinen välikäsi"[/quote:073ac8c9bc]
Ehämmä ees muista tota paikkaa minkä kautta Paisti niitä levyjä on yrittäny tehdä
Ja ohammeilläki hyviä kokemuksia tsekeistä, siis suoraan asioidessa, joskus saatu nopeaa ja hyvää palvelua. Joskus menny sit pöpelikköön. Mut niin on toki parissa muussaki paikassa.
Vinyyliharja? Mistä Helsingistä sais? JA paljon kannattaa maksaa
Kruunuradiosta ostin itselleni uuden pari vuotta sitten. 10-20e maksaa yleensä, olisko tuolla kruunussa ollu joku 15..?
Tilaamalla tuolta http://kauppa.vinyyliklubi.com/beco-hii … -1639.html
"A repo man's always intense"
Himottas vähän ton paikan 7"-laatikot. Tokiha noita vois tunkea johkin kenkälaatikoihin sun muihin, mutta noi ny olis ainakin oikean kokoisia ja tukevia. En o jaksanu käydä kattomassa.
Tietääkö joku onko tuolla vinyyliklubilla vielä Vaasankadulla se myymälä? Kotisivut ei jostaki syystä mainitse.
Tietääkö joku onko tuolla vinyyliklubilla vielä Vaasankadulla se myymälä? Kotisivut ei jostaki syystä mainitse.
Kyl oli ainakin viime viikolla kun kävelin ohi. Siitä en tiedä oliko vaan vitust vinyylia ikkunassa ja onko auki, mutta tuo mesta siellä oli.
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
Olen ny joku puol vuotta miettinyt tuollaisten tai vastaavien boxien hommaamista, ehkäpä vois viimein käydä tuolla asioimassa. Loppuu levyhyllystä tila enkä taho lisää hyllyjä, eli pitää jemmata tavaraa johkin komeroon :x
Noi laatikothan vaikuttaa ihan päteviltä. Varsinkin siis noille seiskoille. Enkä ny pelkkää harjaakaan viitti tilata jos nillä kerran ihan liikekin on josta voi käyä noutaas. Jos vaikka joku päivä pyöräilis mestoille.
Noi laatikothan vaikuttaa ihan päteviltä. Varsinkin siis noille seiskoille. Enkä ny pelkkää harjaakaan viitti tilata jos nillä kerran ihan liikekin on josta voi käyä noutaas. Jos vaikka joku päivä pyöräilis mestoille.
Jos ehit ennen mua (aikasintaan ens ti) niin raportoippa laatikoiden tukevuudesta
Ihan tukevilta ne näytti. En ostanu (kun en jaksanu raahata kaupungille mukana) mut semmoset ite koottavat ne on ja kuuleman mukaan niitä on mennykin aika paljon. Muutenkin vaikutti ihan asialliselta puodilta toi, en ees levyjä selannu ku ostin vaa harjan ja kyselin niistä laatikoista.