You are not logged in.
:hulinax::hulinax:
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Tonne vois melkein mennä, mutta onpa kalliit liput ja paska sijainti. Tosin ehkä jos vinkuisin itteni Jyrockin edustajaksi tonne, kun kerta noilta kävi meilläkin hemmo, niin sitten. Muttei taida jaksaa säätää. Pitäkööt festarinsa
Tonne vois melkein mennä, mutta onpa kalliit liput ja paska sijainti. Tosin ehkä jos vinkuisin itteni Jyrockin edustajaksi tonne, kun kerta noilta kävi meilläkin hemmo, niin sitten. Muttei taida jaksaa säätää. Pitäkööt festarinsa
hehe
Mainittakoon että pelkkä ESG:n keikka Dublinissa maksoi 27,50, siihen reilu femma päälle niin näkee !!!:n ja aihhit summuut ja suomijututkin.
Mainittakoon että pelkkä ESG:n keikka Dublinissa maksoi 27,50, siihen reilu femma päälle niin näkee !!!:n ja aihhit summuut ja suomijututkin.
Tosta sellainen 27,50 vege, ni ollaan niissä hinnoissa, jonka ajattelin tuosta maksaa
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:d42dbacdb8="HUIG"]Mainittakoon että pelkkä ESG:n keikka Dublinissa maksoi 27,50, siihen reilu femma päälle niin näkee !!!:n ja aihhit summuut ja suomijututkin.[/quote:d42dbacdb8]
Tosta sellainen 27,50 vege, ni ollaan niissä hinnoissa, jonka ajattelin tuosta maksaa
hyvä sulle siipeilijä-forrsto
[quote:188e7fb730="HUIG"]
Mainittakoon että pelkkä ESG:n keikka Dublinissa maksoi 27,50, siihen reilu femma päälle niin näkee !!!:n ja aihhit summuut ja suomijututkin.[/quote:188e7fb730]
Suomijuttuja nyt näkee ympärivuoden. Jos tuolla ois jotain pakkonähdä-juttuja, niin sitten ois tietty kynnys pienempi. Tai jos asuis siellä zadis.
[quote:6b9f604e5f="HUIG"]Tajusin justiinsa että taidan olla tällöin paikalla!
Lauantai vois olla mun juttuni, ESG missattu pariin otteeseen ja Op:l Bastardsin vika keikka oli niin klassikko et...eiku siks just ei pitäis nähä enää, mitä ne tuol tekee häh?[/quote:6b9f604e5f]
Joo... Lauantaiksi voisi kyllä tulla jos muuttais tavarat Ouluun jo edellisenä viikonloppuna. Olisi ihan mukava päästä välistä taas foorumistien kanssa hulinoimaan ja onhan lauantaina aika hyvät bänditkin. Joku varmaan majoittaa minut? Mutta mitäs te muuten perjantaina katsomaan menette? Oliko siellä silloin jotain mistä en tiedä?
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Joku varmaan majoittaa minut?
onnistunee.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Mä luotan että mulla on vakipaikka kysymättäkin :oops:8):oops:
[quote:160b39a2f5="Alxity"][quote:160b39a2f5="HUIG"]Tajusin justiinsa että taidan olla tällöin paikalla!
Lauantai vois olla mun juttuni, ESG missattu pariin otteeseen ja Op:l Bastardsin vika keikka oli niin klassikko et...eiku siks just ei pitäis nähä enää, mitä ne tuol tekee häh?[/quote:160b39a2f5]
Joo... Lauantaiksi voisi kyllä tulla jos muuttais tavarat Ouluun jo edellisenä viikonloppuna. Olisi ihan mukava päästä välistä taas foorumistien kanssa hulinoimaan ja onhan lauantaina aika hyvät bänditkin.[/quote:160b39a2f5]
27,50 vege
Onpa vege ruoka kallista
en ole kolmekybänen emoboy
Mites toi keikkapaikka toimii noin ylipäänsä?
Tuli aika expatti olo eilen ku rupesin miettimään että "mitenköhän noi makasiinit toimii Flow:n festivaalialueena"
Aika helvetin hyvältähän toi ohjelma tosiaan näyttää. Lisäxx rakastuin viikonloppuna tohon Jenny Wilsonin levyyn ihan täpöillä eli nyt alkaa häämöttää jo kolmen päivän lipun hankkiminen.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Aika helvetin hyvältähän toi ohjelma tosiaan näyttää. Lisäxx rakastuin viikonloppuna tohon Jenny Wilsonin levyyn ihan täpöillä eli nyt alkaa häämöttää jo kolmen päivän lipun hankkiminen.
Jenny on niiin Ahdistaa kun missaan ton.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
VOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!
Meikän soitto on sitten silleen, että ESG:n aikana pitää olla kasaamassa kamoja! HASITAKAA RÄÄÄÄÄGGGGG VOEEEEEEEEE MATLOOOOOOOOOK!!!! :center:
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:bc6a2df6ce="HUIG"]Mites toi keikkapaikka toimii noin ylipäänsä?
Tuli aika expatti olo eilen ku rupesin miettimään että "mitenköhän noi makasiinit toimii Flow:n festivaalialueena" [/quote:bc6a2df6ce]
Hehe! Mun tietääkseni tuolla uudessa paikassa ei oo järjestetty vielä mitään keikkoja joten se lienee vielä kaikille mysteeri. Noiden kuvien perusteella se näyttää ainakin riittävän isolta ja ihan viihtyisältä.
No siinähän on sit kesäloman tahti
Ostin sitten kuitenkin pe & la-lipun.
EDIT: yllättävän hankalaa oli lippu saada täältä Porista... Eivät millään meinanneet osata sellaista minulle myydä.
<@DBGene> senkin karkki
Ostin sitten kuitenkin pe & la-lipun.
[quote:95c392c4f1="Alxity"]Ostin sitten kuitenkin pe & la-lipun.
EDIT: yllättävän hankalaa oli lippu saada täältä Porista... Eivät millään meinanneet osata sellaista minulle myydä.[/quote:95c392c4f1]
Profiilissa:
"Location: Oulu"
- Tuo hämäsi varmaan.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:ba0d0aea37="noiseidea"][quote:ba0d0aea37="Alxity"]Ostin sitten kuitenkin pe & la-lipun.
EDIT: yllättävän hankalaa oli lippu saada täältä Porista... Eivät millään meinanneet osata sellaista minulle myydä.[/quote:ba0d0aea37]
Profiilissa:
"Location: Oulu"
- Tuo hämäsi varmaan.[/quote:ba0d0aea37]
Jea. (tähän ei kyllä mikään muu hymiö sovi)
<@DBGene> senkin karkki
Vieläkään ei oo libbuu. Tietääks kukaan meinaako toi myydä loppuun?
sama
enpä kuule tiijä
paljonkohan tonne mahtuu, ei oo sillee tuttu paikka. lauantaina taitaa olla aika lailla forumisteja tonteilla?
eli mikä noista sä oot ja koska?