You are not logged in.
ddfgtyhuiopå¨
4
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Kutosen 18.10.2012 aikataulut näin.
20:00 Ovet auki / Doors open
20:30 Death Trip (FIN)
21:30 Merzbow (JPN)
Molemmilla artisteilla on merkkaria mukana eli käteistä kannattaa varata messiin.
Merzbow'lla 9 cd:tä messis ja kaikki meni 9 minuutissa
Death Trip
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
no kertokaas nyt keikasta, olis rumpali messis?
Vajaan tunnin mittanen setti, jossa alkuun luotiin läppärillä pohjamurinat, jonka päälle sit tällä banjon näköisellä romuvempeleellä rämpyttelyä ja nuppien vääntelyä. Kuulostaa paperilla helvetin tylsältä ja sitähän se visuaalisesti olikin. Jossain vaiheessa tajusi voivansa hyvällä omatunnolla pitää vaan silmät kiinni ja keskittyä päälle vyöryvään äänimassaan, josta täten pystyin itse nauttimaan paremmin, kuin niinä hetkinä kun yritti kuikuilla sieltä yleisöstä itse herran toimia.
Ihanan kerrostettua musiikkia, parhaimmillaan kaikki taajuudet huutaa täysillä ja selkäpiitä karmii.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Aika hyvin joo lungen kiteytti. Vaikeapa olis tolla kattauksella enempää toivoakaan, vaikka jossain keskivaiheilla intensiteetti vähän meinas rakoilla. Alku ja loppu oli kyl helkkarin hyvää tuuttausta, lopussa tuli ihan makeita vinkunoita ja muita ujelluksia. Äänitin jonkun kolmen minuutin pätkän alkupuolelta, ja näin jälkeenpäin kuunnellessa oon havaitsevinani jopa ihan säveltasojakin tossa...? Keikka loppui yhtä vaivihkaa kuin alkoikin. Olin alussa vielä baarin puolella ja yhtäkkiä lavalta alkoi kuulua surinaa. Ihan ku Akita olis vähän säästelly volassa välillä, baarin puolella pystyi melkein olemaan ilman tulppia kun tolkuttoman kuumuuden takia kävin välillä siellä vettä kittaamassa. Mut kyllä välillä tuntui bassoaallot sisuskaluissa asti.
Death Trip meni vähän ohi kun joutui seisoskelemaan jonossa, mut Albert Witchfinder oli just meikäläisen edellä, joten siinähän se odottelu meni herran juttuja kuunnellessa. Chainsaw Queen oli kyl kovaa veivausta, tajuttoman kova biisihän se on muutenkin.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Vajaan tunnin mittanen setti, jossa alkuun luotiin läppärillä pohjamurinat, jonka päälle sit tällä banjon näköisellä romuvempeleellä rämpyttelyä ja nuppien vääntelyä. Kuulostaa paperilla helvetin tylsältä ja sitähän se visuaalisesti olikin.
No hä, nythän homma näytti sen "noisebanjon" rääkkäämisen ansiosta suorastaan rocksirkukselta verrattuna edelliseen Härmän-keikkaan, jossa äijä kökötti läppärinsä takana kuin suolapatsas.
Death Trip meni vähän ohi kun joutui seisoskelemaan jonossa, mut Albert Witchfinder oli just meikäläisen edellä, joten siinähän se odottelu meni herran juttuja kuunnellessa. .
No sittenhän jonotit suoraan meikän edessä, moro vaan.
Vaan et DT:tä siinä tapauksessa joutunut missaamaan kuin yhden biisin eli Deep Redin, joka loppui samalla hetkellä kun me mattimyöhäiset nousimme portaita ylös.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
OH YEAH! Viimeisimpien vuosien Merzbow levyt on miltei kaikki erinomaisia!!!
Hyvin uppoo aivopoimuihin pyörimään ja venkoilemaan... psykedeelistä menoa!
OH YEAH! Viimeisimpien vuosien Merzbow levyt on miltei kaikki erinomaisia!!!
Hyvin uppoo aivopoimuihin pyörimään ja venkoilemaan... psykedeelistä menoa!
suosittelepas jotain? edellinen kuulemani oli varmaan jostain vuodelta 2005 tai jotain.
eipä sillä että olisin mitään muutakaan noisea jaksanut viime aikoina kuunnella.
Hiranya (2009) !!!
... kuullostaa extremeltä psykerokilta...
nää kanssa hyviä:
Anicca (2008)
Graft (2010)
Jigokuhen (2011)
Kamadhenu (2011)
Uzu Me Ku (2012)
ZaRa (2011)
siis omaan makuun moniulotteisempia äänityksiä, on elektroonista
piipitystä ja rutinaa, ei pelkkää harshia särömyrskyä (mikä on aika
uuvuttavaa yleensä)...
Last edited by çüçü-çüçü (03.04.2013 11:46)
Uusi albuumi Takahe Collage kokonaisena kuultavana täälä:
http://www.hammersmashedsound.com/2013/ … llage.html
Ei ollut mitenkään paha toi Takahe Collage, mut aika rutiinilla ja ideatonta.
Kaheksankytluvulta Sadomasochismo osoittautui todella hyväksi.
Microcosmos Volume 1 on hyvää jytää, rummut pelissä, tosin eihän tää minnekään oikeen liiku, suht staattista, mutta pitää otteessaan.
ei kai oo tarkotuskaan "liikkua"
"features artwork from a collection of visual collages created by Masami Akita from 198283"
Jostain syystä Merzbow on soinut useasti viime viikkoina. Klassikolevytysten äänimaailmaan on tietty helppo aina palata.
Muistaakseni aiemminkin ketjussa mainittu, mut pistetään silti vielä peukalohymiö.
ke 4.11. tampereella
vähän haastava päivä
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Edellinen Hesan keikka oli sevverran kova että laitetaan harkintaan
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Edellinen Hesan keikka oli sevverran kova että laitetaan harkintaan
smaa.
Luin ton jotensakin muodossa Keiji Haino ja olin varaamassa junalippuja. No kaipa tääkin legenda olisi ihan nasta nähdä.
bzort glorf bööth
Kyllä sen edellisen keikan aikana syntynyt zen-olo oli niin mahtava, että eiköhän tuonne pitäisi yrittää. Umpio viel lämppäämässä. Hunajata.
keskellä viikkoa vain hieman haastavaa, jos pääsis kyydillä edestakaisin niin voisin harkita.
keskellä viikkoa vain hieman haastavaa, jos pääsis kyydillä edestakaisin niin voisin harkita.
seksi vie ja taksi tuo JA JOS EI RUOKA MAITA NIIN PAINU KOTIIS
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
nyt kimppakyyti pystyyn!!!
Periaatteessa vois kiinnostaa reissaaminen ja olis auto, mutta mä tiedän mahiksista vasta parin viikon päästä. rc-lungenin kaa tossa aiemmin juteltiin tästä ja Treen Klubin hyvä puoli on et bändeilla on tapana tuutata aika kovalla siellä.
itelläkin tarvittaessa auto käytettävissä. täytyy vaan duunivuorojen kanssa säätää ja ne varmistuu vasta joskus parin viikon päästä.
jos kimppakyyti onnistuu niin voisin olla mukana
muistan joskus itse ajaneeni keskellä viikkoa acid mothers templen keikalle tampereelle ja takaisin (ja forumisteja kyydissä), ja työpäivä seuraavana aamuna, mut ei sitä näin vanhemmiten oikein enää jaksa ainakaan kuskina.
Kerrankin näin päin, älkää hesalaiset nillittäkö vaan lähtekääs tänne
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.