You are not logged in.
Jotku koomikot vois olla huutamatta ihan koko keikkaa.
Tuanoi saatana.
Joe Roganin uutta katsoin alle vartin, ei oikeen kiinnostanu.
Bill Burrin uusin ei ollut niin hyvä kuin edellinen. Jotain hauskoja juttuja, jonkun verran urpoilua. Vähän turhan paljon keskittyi siihen että kaveri raivoaa "nykymaailman meiningeistä". En suosittele foorumisteille enkä varsinkaan Iikka Kivelle.
Nämä molemmat herrat siis huutavat koko esityksen läpi.
Tuanoi saatana.
Bill Burrin uusin show oli kyllä huono.
bzort glorf bööth
Netflixistä oon kattonut Mike Birbiglian ja Marc Maronin spesiaalit. Ihan jees.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Koomikko Iikka "koomikko Kivi" IK Kivi esiintyis torstaina sellosalissa.
Tuanoi saatana.
Koomikko Iikka "koomikko Kivi" IK Kivi esiintyis torstaina sellosalissa.
thurstöni ja jookchahan on kaiketi menossa.
tttttttttthhhhhhhhhhhhhhhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrsssst
Juu täällä sitä ollaan eturivissä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Kovaa settiä
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
vieläkin naurattaa.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Tuanoi saatana.
Ricky Gervais: Supernatural. Best stand up show ever. Superlol.
Tuanoi saatana.
Katsoin Marc Maronin uusimman. Keskivertoa parempi koomikko ja ihan viihdyttävä setti mutta ei mikään erityisen haha.
Tuanoi saatana.
Ronny Chieng: Asian comedian destroys america oli oikein hyvä.
Tuanoi saatana.
En ole koskaan nähny mitään Richard Pryorin juttuja. Oliskohan syytä?
Mielestäni ei ole syytä katsoa mitään stand uppia.
En ole koskaan nähny mitään Richard Pryorin juttuja. Oliskohan syytä?
WHS Teatterissa pari vuotta sitten näytetty Richard Pryor is back live in concert oli ainakin ihan loistava että joo.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Viitsitkö hieman elaboroida?
Last edited by muumipoimuri (22.02.2021 20:14)
Kandee katsoa Pryorin ohjaama leffa Jo Jo Dancer, Your Life Is Calling. Kertoo siitä, kun sytytti vahingossa kräkkipäissään itsensä tuleen.
Kandee katsoa Pryorin ohjaama leffa Jo Jo Dancer, Your Life Is Calling. Kertoo siitä, kun sytytti vahingossa kräkkipäissään itsensä tuleen.
Pistetäänpä muistiin.
jookcha wrote:Mielestäni ei ole syytä katsoa mitään stand uppia.
Noh!?
muumipoimuri wrote:jookcha wrote:Mielestäni ei ole syytä katsoa mitään stand uppia.
Noh!?
En ole stand up -ihmisiä. En mä oikein jaksa kattoa kun joku tyyppi kertoo vitsejä mikkiin.
Heitä jotain suosituksia niin pannaan testaten.
Last edited by jookcha (23.02.2021 14:11)
muumipoimuri wrote:muumipoimuri wrote:Viitsitkö hieman elaboroida?
Noh!?
En ole stand up -ihmisiä. En mä oikein jaksa kattoa kun joku tyyppi kertoo vitsejä mikkiin.
Stand up ei ole "vitsin kerrontaa".
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
jookcha wrote:muumipoimuri wrote:Noh!?
Heitä jotain suosituksia niin pannaan testaten.Stand up ei ole "vitsin kerrontaa".
Robert Pettersonilla se on hyvin pitkälti sitä.
muumipoimuri wrote:muumipoimuri wrote:Viitsitkö hieman elaboroida?
Noh!?
Sami Hedberg eiq
Eddie Murphy Raw on kyl hauska standup-leffa, vaikka osa läpistä ei oo enää kovin fresh bro.
noiseidea wrote:jookcha wrote:En ole stand up -ihmisiä. En mä oikein jaksa kattoa kun joku tyyppi kertoo vitsejä mikkiin.
Heitä jotain suosituksia niin pannaan testaten.Stand up ei ole "vitsin kerrontaa".
Robert Pettersonilla se on hyvin pitkälti sitä.
Hän lienee siis vitsi up -mies, ei stand up.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Mä joskus yritin Richard Pryoria. Ymmärrän että oli joku merkittävä edelläkävijä näissä hommissa, mutta ei ne jutut nykypäivänä oikein viihdyttänyt. Sama juttu Bill Hicksin kanssa, jota olen varmasti dissannut tässä ketjussa aiemminkin - sellaista tylsää "preaching to the choir" läppää.
Stand upin ei tosiaankaan tarvitse olla mitään vitsikonekiväärin tulitusta, mutta kyllä sekin toimii joskus, kuten Mitch Hedbergin tapauksessa.
Se mitä vähä olen nähny tuota suomen stand up ohjelmaa niin vähän ihmetyttää nämä tyypit, jotka on semmosia hyvin tavallisen näkösiä ja olosia tyyppejä ja puhuu jutut aika neutraalisti läpi eikä kauheesti esitä mitään. Että saa olla aika helvetin hyvät jutut jos meinaa vaan puhua ne läpi hyvin perusjamppa esiintymisellä.