You are not logged in.
ihan vain tiedoksi: näitä on kuunneltu ja hyvä on. lempilevy on crocodiles, ocean rainista alko silloin joskus ja lempibiisi ´täll hetkellä on crocodiles...
Onhan näillä hetkensä -späm-
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Pitäis vissiin joku kerta taas yrittää. En kyllä ymmärrä miten en ole vielä aiemmin innostunut kun todella moni hyvänä pitämäni bändi nimeää nämä esikuvikseen.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Ketä oli nimierkit blgr ja :debbie:?
Mulla on vaan Heaven Up Here, joka on toki komee levy. Veikkaan että pitäisin ainakin Ocean Rainista, muiden kohdalla olen pelokkaan varauksellinen niihin tutustumaan
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Ocean Rainin vika biisi yks hienoimmista päätösraidoista ja hieno levy muutenkin Uskaltaskohan tässä vähitellen tutustua jo johonkin toiseenki levyyn.
Last edited by Hassuttelija (06.05.2011 20:50)
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
No itse pidän ehkä eniten kahdesta ekasta (Crocodiles ja Heaven Up Here) ja tuo Ocean Rain toimii ihan jees kans. Porcupinesta en ole juurikaan pitänyt.
Tämä bändi kyllä vituttaa aika usein, tosi epätasaista biisimateriaalia, enkä juurikaan pidä McCullochin äänestä. Ehkä kuuntelin vaan joskus liikaa. Primaverassahan nämä vetää kaks ekaa livenä, varmaan pitää käydä tsekkaamassa.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
No itse pidän ehkä eniten kahdesta ekasta (Crocodiles ja Heaven Up Here) ja tuo Ocean Rain toimii ihan jees kans. Porcupinesta en ole juurikaan pitänyt.
Tämä bändi kyllä vituttaa aika usein, tosi epätasaista biisimateriaalia, enkä juurikaan pidä McCullochin äänestä. Ehkä kuuntelin vaan joskus liikaa. Primaverassahan nämä vetää kaks ekaa livenä, varmaan pitää käydä tsekkaamassa.
Ou. Pahus kun en pääse. Mutta Echo & Bunnymen@Tavastia 1985, nevö forget!
se missä on villairs terrace on paras, oisko heaven up here?
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Crocodiles oli ainakin aika perus post-punkeroa. Ocean Rain kevyesti parempi levy.
how they run this show.
Back of Love on melko selvästi lempibiisi ja Porcupine noista levyistä, ekat neljä on kaikki kovia kyllä, nimilevystä ei kuulohavaintoa mutta Lips Like Sugar ainakin on mahtava.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Näittenkin 80-luvun tuotanto on muuten julkaistu nykyään sellaisena CD-boxina (tai pahvinen kotelohan se oikeastaan on). Makso 7.90 Anttilassa, joten pitihän se tuohon hintaan ostaa. Jospa nyt sitten vihdoin oppisin näistäkin tykkäämään. Tai kyllähän minä jostain yksittäisistä biiseistä olen aiemminkin jo pitänyt.
<@DBGene> senkin karkki
^ Katoppas, tohon hintaan vois hakea palkkapäivänä, vaikka kyllähän ne vanhat vinskat löytyy. ei vaan jaksa ikinä kuunnella.
On muuten tullu tässä välissä tutustuttua myös Ocean Rainiin, jonka taannoin ulkomailta halvalla hommasin. Komee levy, vaikkei tää bändi mulle elämää suurempi ookaan.
Ehkä vielä joskus noi Krokot ja Porsupiinit
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Porcupine taitaa olla noista selvästi paras kokonaisuus. Saas nähdä josko tästä nyt jo innostuisi vähän enemmänkin...
<@DBGene> senkin karkki
The Killing Moon Audi-mainoksessa
how they run this show.
En tiedä miksi olen kaikki nämä vuodet täysin ignoorannut Porcupine levyn? Jotenkin en vaan ole tiedostanut sen olemassaoloa (until recently). Kova lätty
eikös sitä yleisesti pidetä yhtenä parhaista? tosin en nyt muista ulkoa mitä missäkin on enkä jaksa googlaa.
turha
Joku uus levy tulos.
Mut se mitä tulin kertoo oli et EchoBunnymen > Smiths > Cure > new order yms. (yms ei sisällä bändejä kuten joy division tai talking heads )
Last edited by KZ (27.12.2017 18:29)
Joku uus levy tulos.
Mut se mitä tulin kertoo oli et EchoBunnymen > Smiths > Cure > new order yms. (yms ei sisällä bändejä kuten joy division tai talking heads )
Vittu that box you gave me!
nyt en kyllä muista boksia antaneeni, onkohan tässä käynyt jokin erehdys?
Ihan jänniä versioita ollu tähän mennessä tällä Peel sessionseilla. Tommoset halvat sähkörummut messissä.
Tuanoi saatana.
Ihan jänniä versioita ollu tähän mennessä tällä Peel sessionseilla. Tommoset halvat sähkörummut messissä.
Ihan suositeltava kiekko joo, mukavan erilaisia versioita.
Tuanoi saatana.
Ocean Rainin vika biisi yks hienoimmista päätösraidoista ja hieno levy muutenkin Uskaltaskohan tässä vähitellen tutustua jo johonkin toiseenki levyyn.
Eipä oo mitään muistikuvaa tästä lätystä pl. Killing Moon. Pitääpä kuunnella uudestaan.
how they run this show.
Hassuttelija wrote:Ocean Rainin vika biisi yks hienoimmista päätösraidoista ja hieno levy muutenkin Uskaltaskohan tässä vähitellen tutustua jo johonkin toiseenki levyyn.
Eipä oo mitään muistikuvaa tästä lätystä pl. Killing Moon. Pitääpä kuunnella uudestaan.
Kantsii.
Tuanoi saatana.
Hassuttelija wrote:Hassuttelija wrote:Ocean Rainin vika biisi yks hienoimmista päätösraidoista ja hieno levy muutenkin Uskaltaskohan tässä vähitellen tutustua jo johonkin toiseenki levyyn.
Kantsii.
Kuuntelitko?
Tuanoi saatana.