You are not logged in.
Kyl se vaan niin on et lähinnä nykyään tulee näiltä kuunneltua just Alles Wieder Offenia ja Perpetuum Mobilea. Erittäin hyviä lätysköjä molemmat. Die Wellen ja Nagorny Karabach
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Kyl se vaan niin on et lähinnä nykyään tulee näiltä kuunneltua just Alles Wieder Offenia ja Perpetuum Mobilea. Erittäin hyviä lätysköjä molemmat. Die Wellen ja Nagorny Karabach
Kyl se vaan on niin et sama täällä. Silence is Sexy kans vahvoilla.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Noi myöhemmät pitäis hommata, edes cd:nä. Aika huono fani olen, kun löytyy LP:t aina Haus der Lügeen asti. Silti suosikkibändejä.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Joo, toi myöhempien aikojen herrasmies-industrial on jollain tapaa kestänyt enemmän aikaa. Kiinnostavasti ovat yhdistäneet lyyrisen melodisuuden ja möykän. Varhaisemmista suosikkeja varmaan ovat edelleen Haus der Lüge ja Halber Mensch. Toisaalta Kollaps ajaa samanlaisen katharttisen asian mulla kuin Swansin Public Castration, eli tarpeellisia levyjä ovat kyllä tehneet aina!
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Piti tämän sivun keskustelun vuoksi hakea Alles wieder offen kirjastosta. Eihän nämä varsinaisilla pitkäsoitoillaan ole varmaan ikinä mitään paskaa julkaisseet ja tämäkin taas totaalista parhautta. Ihme että on pitänyt sivuuttaa tämä aikoinaan, kun levy kuulostaa heti vanhalta suosikkibändiltäni. Jos nyt vaikka tähtäisi siihen, että kerää puuttuvat, jos vaikka sen Halber Mensch-DVD:n ja pari bändipaitaa, niin olisi fanisuhde taas kunnossa.
Oli muuten ihan vitun awesome eilen kun Mute Records-diskossa soi 12305:te nacht. Oli aiemmin myös tullut Ende Neu, mutta en ehtinyt vielä paikalle.
Jos musiikkitalon akustiikka vaikka mahdollistaisi sen, ettei lavalla kierrä koko illan läpi. Tämä keissi vissiin Tampereen pakkahuoneella silloin milloin se nyt olikaan 8-9 vuotta sitten, mikäli joku ihmetteli Blixan vihaista liikehdintää lavamiksaajan suuntaan ja saksankielistä valitusta suurin piirtein joka toisen biisin välissä.
keikalle PAKKO päästä
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Kai se oli joku kosminen etiäinen, kun eilen sattumalta tuli visio kuunnella neubbareita
Laitetaan nyt tännekin keskustelua (ragea) herättämään :
En ole bändin discographian asiantuntija, mutta sanoisin että keski/myöhäistuotanto > varhaistuotanto.
En ole bändin discographian asiantuntija, mutta sanoisin että keski/myöhäistuotanto > varhaistuotanto.
Luetaan sitä foorumia. Tästä jo jonkinlaista konsensusta.
Molempi parempi, mutta jossain vaiheessa toi 80-luvun tuotanto on tullut tarvottua niin perusteellisesti läpi, ettei Tabula Rasaa edeltäviä levyjä ole kovin usein tarvetta kuunnella, mitä nyt Haus der Lügeä on pakko luukuttaa jos on jossain soittamassa levyjä.
Itselläkin varmaan joku etiäinen, kun eilen tuli kuunneltua Silence is Sexy läpi. Levyjen hamstraaminen edelleen kesken, Perpeetuum Mobile ja Alles wieder Offen ois aika olennaisia saada haltuun.
tämähän on ihan kohta. jänskättää niin perkaleesti
tämähän on ihan kohta. jänskättää niin perkaleesti
Jänskättää kyllä, mutta ei läheskään yhtä paljon, kuin taannoinen yllätyskohtaaminen Blixan kanssa Tegelin lentokentällä
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Kaikki puuhaili jotain omiaan mutta kuitenkin yhdessä How Did I Die?:n aikana ja katsoin taas menoa suu auki ja mietin että vittu miten hieno ja itselleni tärkeä bändi tää on.
Last edited by röö (24.11.2018 23:21)
Your eyes / like crashing jets
Oikein hyvä keikka, hyvän mielen meininkiä. Huvitti pikkasen kun vieressä istui joku yli-innokas JONNE joka moshasi about joka biisin tahdissa
Oikein das ist gut konsert. Hieno orkesteri. Taidan tykätä näiltä enemmän niistä hienotunteisista rauhallisemmista meiningeistä kuin täystykityksestä. Basisti vitun . Jumalauta Blixa pystyy kirkuu korkealta . Musiikkitalo iha kiva venue.
Joku innokas fani yritti encorejen välissä/jälkeen hakea nimmareita, mutta virkaintojärkkärit oli tietysti ihan mut kyl se jonku nimmarin sai.
Joku valitteli, että "ei tossa ollu mitään neubautenia, ei tossa ollu mitään pelottavaa" ja ilmeisesti oli liian ennalta arvattavaa tjsp. Mut nää on näitä...
Konsertti nauhoitettiin ja oli ostettavissa heti päätyttyään, ilmeisesti muistitikun muodossa. Ei ollu käteistä niin en ostanut mitään.
WOOO NEUBBARIT!!!!!!!!
Silence is Sexyn vahinkokolistelut
Hyvä keikka. Lopultakin näin Neubautenin. Muutama mahdollisuus on ollut ja niiden käyttämättä jättäminen on jälkeenpäin harmittanut.
Ihana konsertti
Tämä bändi kuuluu muuten sarjaan 'uudempi tuotanto hakkaa varhaistuotannon'.
Tästä tuli mieleen Blixan simppeli mutta syvällinen ajatelma ennen Susej'ta, "it's a kind of dialogue between the young Blixa and the old Blixa, or the old Blixa and the new Blixa". Nuori-vanha, vanha-uusi.
Your eyes / like crashing jets
En lähde tuohon "uudempi parempaa mitä vanhempi"-kelkkaan. Radikaalisti eri bändi ihan kokoonpanonkin vuoksi, vaikka kyllähän toi Hacke-Unruh-Blixa ydinkolmikko toki pyörinyt kuvioissa 80-luvun alusta lähtien. Sitäpaitsi Richterskalan ja Haus der Lügen seesteisemmät biisit ovat jo aika samaa kamaa kuin myöhemmällä tuotannolla, eli en lähtis arvioimaan niitäkään levyjä samalla mittapuulla, mitä jotain Kollapsia, Zeichnungenia tai Halber Menschiä. Samoin löytyy myöhemmästäkin tuotannosta paikoitellen sitä ns. kovaa jyystöä (mites toi Headcleaner?).
Tunnetaan se tuotanto ihan oikeasti eikä vain pintapuolisesti jos lähdetään jotain absoluuttisia totuuksia julistamaan.
Vasta helsingin keikan myötä olen oppinut arvostamaan bändin hienotunteisempaa settiä. Aikaisemmin olin lähinnä innostunut uudemmasta weil weil weil tyylisistä menevimmistä biiseistä. Vanha mekastus ei tosin kauheesti lähe vieläkään.
Tuanoi saatana.
Oonko kertonu sen hauskan jutun kun kerran löysin näitten Tabula Rasa -tupla-cd:n oululaisesta divarista klassisen musiikin osastolta jollain parilla eurolla tai jotain sen suuntasta
Ende Neu oli eka kosketukseni bändiin.
Eipä mulla noitten kahen albumin lisäksi sitten olekaan kuin joku kokoelma.
Mitä tulee uusimpaan levyyn niin musiikin historian paskin idea laittaa tälle laulajalle autotune-efekti
Olen vähän pettynyt
Tuanoi saatana.
Ei pöllömpi tämä remix versiokaan stella mariksesta.
Tuanoi saatana.