1. Index
  2. » Kevyempää
  3. » New Order

#631 12.09.2007 00:26

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

[quote:d53b057fcd="psykokarkki"][quote:d53b057fcd="cramp"][quote:d53b057fcd]kyllä tää peter saville show soundtrack on oikein mukavaa tunnelmointia, hookyn basson varassahan tämä pitkälti on, ja hyvin olisi voinut varmaan julkaista jollain muullakin nimellä, mutta sou not.

ostaisin heti jos tätä kaupassa myytäisiin[/quote:d53b057fcd]
Jos nyt keikka toteutuu, niin tonhan vois hommata Urbiksesta vaikka kelle. Myyvät sitä kuulemma siellä pilkkahintaan.[/quote:d53b057fcd]
wau, mulle yksi![/quote:d53b057fcd]
smaa ja tänne kaksi!
hitto miksen huomannut tuota threadia siellä, ei voi tietää heh. mutta peukkua kyllä jos noin tapahtuu - psykokarkin mahdollisuus liittyä meidän yhtyeen nähneiden joukkoon?  colorflash  colorflash  colorflash


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#632 12.09.2007 09:04

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,835
Website

Re: New Order

aqzu wrote:

psykokarkin mahdollisuus liittyä meidän yhtyeen nähneiden joukkoon?  colorflash  colorflash  colorflash

ois kyl aika siistii... mutta monta muttaa vielä matkassa. lähetäänkö porukalla jos toi toteutuu?


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#633 12.09.2007 17:18

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

September 12, 2007 - Wednesday
     

New Order to reform??????????
Current mood: okay
Category: Life

Can I just clear up this Manchester Evening News Article.  In a conversation with Oliver Wilson about a tribute gig for his father, he asked me what the chances were of getting New Order to perform.  I said, "Seeing as we have just split up, pretty slim.", he then said to me "If I could get the others to agree, would you do it?", I said "In honour of your father, I'd do anything."

This means I would sell the popcorn, take the tickets, sweep up after, play bass in New Order/Joy Division/Crawling Chaos.

I do wish that people would read things properly before mouthing off.  I am definately going to have to learn to keep my big fat mouth shut (but I blame the bloody press!).  And as Tony would say "Fuck em!"

P.S My beautiful daughter Heather is doing the typing, hence no mistakes, and beautiful punctuation and spelling.  (I did the last blog as well!!)


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#634 29.09.2007 23:28

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,835
Website

Re: New Order

joo, lopultakin tuli sit hommattua tuo retro-boksi. oikeastaan yllättävänkin toimiva paketti, jos sen ottaa niinkuin on kai tarkoituskin, eli neljä erilaista kokoelmaa. itse toki olisin toivonut enemmän sellaista, missä kappaleet olisivat aikajärjestyksessä ja pääpaino harvinaisuuksissa. joitakin jänniä anekdootteja tuolla vihkossa, mm. bez kuorsaamassa studiossa touched by the hand of godin äänityksissä... kyllähän tuolla aika ässäbiisejä on mukana, mutta paljon hyvää puuttuu ja pari turhempaakin albumiraitaa on mukaan eksynyt (sunrise, broken promise) mutta sou not. itse asiassa ihmettelen miksen hankkinut tätä aiemmin, mutta toisaalta syy on aika selvä: aikanaan ei löytynyt rajoitettua painosta, jossa olisi se viides levy mukana (tosin sittemmin sain hankittua sen erikseen, kiitos upsetterin) ja sitten vain olen odotellut josko tätä saisi edes hieman halvemmalla jostain. no nyt sai.


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#635 29.09.2007 23:36

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

joo, noinhan se on että omalla sarallaan toimiva ja hieno paketti tarinoineen.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#636 07.10.2007 16:40

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,835
Website

Re: New Order

nyt kun control-soundtracki on jo kaupoissa niin voisko joku asiantuntija kirjoittaa millaisia noi uudet new order -instrumentaalit on?


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#637 07.10.2007 22:23

cramp
Member
Registered: 21.05.2007
Posts: 410

Re: New Order

psykokarkki wrote:

pari turhempaakin albumiraitaa on mukaan eksynyt (sunrise, broken promise)

Hä? Lähetänkö mä sulle noista liveversiot vai pistänkö pari viikinkiä sielläpäin käymään?  viha

[quote:021b829323]nyt kun control-soundtracki on jo kaupoissa niin voisko joku asiantuntija kirjoittaa millaisia noi uudet new order -instrumentaalit on?[/quote:021b829323]
Eivät taida olla kuin minuutin mittaisia jokainen. Tiedä sitten ostaako sitä pseudokompletistinakaan.


"No more mistakes, like the last one."

Offline

#638 09.10.2007 12:03

Feggy
kaiken maailman dosentti
From: Hell sink i
Registered: 02.11.2006
Posts: 11,845

Re: New Order

Offline

#639 09.10.2007 13:41

cramp
Member
Registered: 21.05.2007
Posts: 410

Re: New Order

Saas nähdä kumpi saa levyn ekaksi pihalle - Bad Lieutenant vaiko Freebass.  icon_smile


"No more mistakes, like the last one."

Offline

#640 22.10.2007 13:08

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

Nyt sit vihdoinkin sain tän kirjan loppuun
3364827m.jpg
Aika pettymys kyllä oli kokonaisuutena, tutustuin toki kirjan kautta moneen yhtyeeseen (Crispy Ambulance jne..), opin Barneyn elämäntarinaa lapsuudesta, selvisi miten Haciendassa iltaa vietettiin ja miten paikka oikeasti suljettiin; mutta jotenkin ärsyttävän köykäinen kirja oli lopulta.
Myös se että toisaalta kirjoittaja pyrki korostamaan kuinka FAC-touhut perustuu aina paljolti legendoihin kuten kaikki kuulemma Manchesterissa, mutta taas toisaalla kirjoittaja toi usein itse hämäriä legendoja joita sitten paisutteli (Morrisseyn bändi lämmitteli ekalla JD-keikalla, Crispy Ambulancen laulajaa pyydettiin Curtisin korvaajaksi).
Kirjoittajalla oli myöskin vahvat mielipiteet asioista (on luultavasti ainut ihminen jonka mielestä Republic on toimiva ja ehjä kokonaisuus..) ja New Orderin musiikinteko skipattiin ihan täysin - levyistä oli aina joku puoli sivua ja nekin yleensä sellaista että mentiin raita raidalta levy läpi analysoiden pelkkää kuraa. Olisi oikeasti ollut mukava kuulla mitä Elegian nauhoituksissa oikeasti tapahtui jne. Nyt toki tuotiin esiin Barneyn tuottaja-puolta mutta siinäkin parin lauseen haastatteluina jotka oli jostain napattu.
Huomasi myös kuinka köykäinen herran materiaali oli - Terry Mason oli oikeastaan suurin tyyppi joka tuohon oli saatu tilittämään katkerana kohteluaan. Mukana oli jotain Wilson-pätkiä ja esim CA:n Hempsall mutta suurin osa materiaalista oli kaapattu aiemmista haastatteluista eri lehdille ja medioille, kyllähän se kertoo jostain että Alan Hempsallin hekumaa JD-laulajaksi kysymisestä vatvottiin kolme sivua jonka lopussa oli Barneyn lisäämä kommentti "Not true, I never asked him to join." ja pätkä silti jätettiin mukaan. Kirja siis oli tehty niin että ensin se oli kirjoitettu ja sitten Barney oli lukenut kirjan läpi lisäilleen väliin kommentteja jotka olivat sinänsä hyviä mutta ärsyttivät kun kommentit kielsivät kirjan esittämiä faktoja jotka oli sitten kuitenkin jätetty mukaan.
No joo, olen liian fani... Kirjaan varmaan tulee palattua ja kannattaa ostaa jos halvalla saa muttei mikään must-ostos kyllä.

#####/
##########


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#641 22.10.2007 17:02

cramp
Member
Registered: 21.05.2007
Posts: 410

Re: New Order

aqzu wrote:

Kirja siis oli tehty niin että ensin se oli kirjoitettu ja sitten Barney oli lukenut kirjan läpi lisäilleen väliin kommentteja jotka olivat sinänsä hyviä mutta ärsyttivät kun kommentit kielsivät kirjan esittämiä faktoja jotka oli sitten kuitenkin jätetty mukaan.

Toisaalta Bernardin muisti on esson ansiosta surkein jäljellejääneestä kolmikosta. Minen ainakaan sen käsityksiä joistain 15-30 vuoden takaisista jutuista gospelina pitäisi, vaikka musiikkia sellaisena pidänkin. Onpa se kuulemma unohtanut että näillä on sellainenkin biisi kuin Procession.  icon_lol

Kits arvostelusta. peuk Ehkä tuo tulee noukittua kun tippuu parin punnan hintaluokkaan, mutta tuskin aikaisemmin.


"No more mistakes, like the last one."

Offline

#642 20.11.2007 13:25

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

[quote:50f70596b4]With Joy Division successfully memorialized on CD and the big screen, bassist Peter Hook would like to see the same done for its successor, New Order. But, he says, there are issues.

"Since New Order has split up, we ... aren't really friends yet," says Hook. Therefore, plans for a New Order box set and expanded reissues -- similar to Rhino's recent treatment of Joy Division's three initial Factory releases -- are on hold. "Because of our relationship," Hook notes, "we're struggling to find a way of moving it forward. Everybody is busy doing their next project."

Hook says there's a wealth of rarities to populate any New Order sets -- particularly a large passel of live recordings that includes the fledgling group's very first concert in 1980. Also around is a selection of songs left over from sessions for New Order's final album, 2005's "Waiting for the Sirens' Call."

"We had seven or eight tracks left over," Hook recalls. "Our idea was to bring them out very quickly after 'Sirens," but because we fell out and weren't enjoying working together, that idea was just pushed further and further back. Those tracks are still there, still unfinished. And they're as good as 'Sirens,' funnily enough."

Hook says Bernard Sumner is particularly resistant to moving forward on any archival projects. "Bernard sort of dislikes the past; he's quite open about that. And he dislikes our live past even more," Hook explains. "It's quite sad, really. As I've gotten older, I think there's a lot more value to your history being judged."


Hook isn't just living in the past, however. He's moving forward with Freebass, his bass guitar-celebrating group with Smiths alumnus Andy Rourke and Stone Roses/Primal Scream vet Gary "Mani" Mounfield. The group has recently cut tracks with the Charlatans' Tim Burgess and rapper Howard Marx and is putting together a schedule for 2008 summer European festivals.

"It's really coming on and we're very, very pleased," Hook says. "As nice as looking back is, musicians of my ilk are really interested in looking forward. I feel very positive about Freebass right now." [/quote:50f70596b4]
No niin, olihan toi odotettavissa että NO:t ei poikain kinojen takia oo tulossa mutta toisaalta olisiko noille suurta menekkiä. Toisaalta suuri osa New Order cd:istä on todella huonosti ajettu cd:lle eli siinä mielessä remasterit olis kivoja. Pitää myös muistaa että todella suuri osa New Orderin mestarillisimmista julkaisuista on tullut ainoastaan vinyylinä eli siinä mielessä cd-julkaisut olisivat poikaa. Tai sitten jokin maxi-single-kokoelma-boxi.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#643 20.11.2007 13:29

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

äskeinen oli 666:s reply...
mutta tosiaan tuota freebassia on ihan mielenkiintoista myös kuulla tai siis lähinnä idea repsättää niin pahasti edelleenkin että pakko olla parhautta.
Freebass provinssiin, mjitaah!


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#644 20.11.2007 13:50

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,835
Website

Re: New Order

niin, kyllä luulen että hyvin tehdyille remastereille olisi kysyntää, ja siihen sivuun vaikkapa sinkkuboxi jossa olis replicat kaikista sinkuista... no saahan sitä haaveilla...

enpä kyllä oikein tiedä tosta freebassista mut kattellaan ny...


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#645 20.11.2007 13:57

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

joo, paremmin ajateltuna niin varmasti niitä ostettais mutta nyt kun jd on pinnalla leffan jne myötä niin siihen noi kaikki uusintajulkaisut nyt perustuu.
repsättää vaan että jd:stä on tullut samanlainen massan pändi kuin kaikista hypejutuista, esim tämä lakkahiustrendivaate-tyyppi joka tuli pyytään jd:tä dorkassa kun siellä pauhas digital samanaikaisesti eikä asiaa tajunnut. tai ehkä vika on minussa.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#646 20.11.2007 14:07

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: New Order

freebassin myspacessahan on joku biisi...just niin "parhutta" kun vois kuvitella


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#647 20.11.2007 14:07

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: New Order

GO GO AQZU! TONNIT TÄYTEEN!!!

Mikä susta on New Orderin levyjen parhuusjärjestys. Vastaa levy per viesti.


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#648 20.11.2007 14:10

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

Okei!
Vedetään tonni täyteen.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#649 20.11.2007 14:11

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

Huonoin tällä hetkellä:
64.594.discog.jpg
liikaa kummittelee Joy Division.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#650 20.11.2007 14:12

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

Seuraavana saapuu tämä ysärien ysäri jolla pari nannaa skipaletta:
13.604.discog.jpg


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#651 20.11.2007 14:13

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

Sit tuli rokkii ja veti uudelleenkasattuu bändii nokkii
45.14.discog.jpg


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#652 20.11.2007 14:13

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: New Order

Älä unohda sinkkuja ja maxeja!!!


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#653 20.11.2007 14:13

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

Mainettaan parempi ja loistava "piss off" kaikille plakiointibändeille:
6317.1511.discog.jpg


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#654 20.11.2007 14:14

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

forssto wrote:

Älä unohda sinkkuja ja maxeja!!!

no ei nyt ruveta pelleileen..


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#655 20.11.2007 14:15

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

Kauniin kolmikon keskimmäinen sisältää monta loistavaa kappaletta ja Perfeck Kiss syntyi tällä eralla:
66.596.discog.jpg


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#656 20.11.2007 14:15

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

Rokkaava bändilevy täynnä mukavia veisuja joiden paremmat versiot kuultiin sinkuilla:
67.597.discog.jpg


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#657 20.11.2007 14:16

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

Ensimmäinen oikea New Order -levy:
65.595.discog.jpg


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#658 20.11.2007 14:17

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

ura olisi voinut loppua tähän mestariteokseen ja olisi silti maailman paras bändi. Dream Attack olisi ollut loistava tapa lopettaa pop-yhtye.
69.600.discog.jpg


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#659 20.11.2007 14:17

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: New Order

Niin, päivän fiilis oli tällainen. Tykkään tanssia.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#660 20.11.2007 14:35

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,835
Website

Re: New Order

[quote:6669489f30="aqzu"]Rokkaava bändilevy täynnä mukavia veisuja joiden paremmat versiot kuultiin sinkuilla:
67.597.discog.jpg[/quote:6669489f30]
tosta täytyy kyl sanoa että eihän siinä ollu kun yksi sinkku... no joo, cd:lle lätkäistynä toki toinenkin. paradisestäkin joku remixi tietty jossain...

sinkkulista olis kyl mielenkiintoinen seuraavaksi, vaikka vain top-10  icon_wink


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

  1. Index
  2. » Kevyempää
  3. » New Order

Board footer

Powered by FluxBB