You are not logged in.
zygmund baumanilta post-modernin lumo + consuming life
julia kristevalta musta aurinko ja äsken jätin puhuvan subjektin kesken
Baurdillard transparency of evil, americana ja nyt luen haastatteluantologiaa
Xenakiksen tohtoriväikkäri
Walter Benjaminin varhaisia käännettyjä tekstejä
Barthesin tekstin lumoa luen tällä hetkellä ja sitten vuorossa Badiou
pari kirjaa gamelanista vielä päälle ja jotain viel
kerroinko jo, että olen päättänyt alkaa new age hippi hörhöksi? tämmöiseksi ne hippihuumeet ihmisen tekee, ostin tämän ja aloitin tänä aamuna lukemaan:
Hannamari Mäkelä - Kuudennen auringon aika
hyvältä vaikuttaa
voi vittu psyko joku raja saatana
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
voi vittu psyko joku raja saatana
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Hannamari Mäkelä - Kuudennen auringon aika
hyvältä vaikuttaa
Vihaajat vihaa, varmasti hyvää settiä.
no niin
Virginia Woolfin The Waves
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Mediayhteiskunta
bzort glorf bööth
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
perkele, menin lankaan tää on saanut hypeä jenkkien pressanvaalien jälkeen "näin ymmärrät trumpia äänestäneitä ihmisiä"-kirjana. luulin saavani koskettavaa appalakkien työväenluokan kurjuuden kuvausta. sainkin 31-vuotiaan yalesta valmistuneen lakimiehen näkemyksiä siitä, miten huumeongelmat ja köyhyys on köyhien oma vika. en suosittele.
Last edited by jookcha (30.11.2016 10:09)
Kiitos tiedosta. Mietin myös että pitäiskö tuo lukea, nähtävästi ei.
strangers in their own land vois olla parempi vaihtoehto.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
"No way could I kill a tree to hang baubles on it for a few weeks of the year.
but we do eat meat yes. Only of Animals we use everything from them so leather being one by product."
*huokaus*
onx hyvä?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
noiseidea wrote:onx hyvä?
Vähän laiskasti on lähtenyt liikkelle luku-urakka.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
susan sontag - regarding the pain of others
aapo roselius, oula silvennoinen & marko tikka - suomalaiset fasistit
emilia kukkala & pontus purokuru - luokkavallan vahtikoirat - miten suomalaiset toimittajat auttavat eliittiä pysymään eliittinä
Matti Klinge - Päiväkirjastani MCMXCIX: Fin de siècle 1999
aika / meininki
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
David Cronenbergin esikoisromaani Consumed. Alkuun oli niin cronenbergiä, että tuntui melkein parodialta, silleen että Cronenberg siellä naureskelee itselleen. Sitten oli todella kiinnostavaa, ehkä vähän samoilla linjoilla jonkun Flickerin kanssa. Ja lopussa olin vaan että mitä helvetin saatanaa, ootko tosissas.
Lopetus jätti niin hämmentyneen fiiliksen et en tiiä oliko hyvä vaikka tykkäsin.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Tosi hieno.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
David Cronenbergin esikoisromaani Consumed. Alkuun oli niin cronenbergiä, että tuntui melkein parodialta, silleen että Cronenberg siellä naureskelee itselleen. Sitten oli todella kiinnostavaa, ehkä vähän samoilla linjoilla jonkun Flickerin kanssa. Ja lopussa olin vaan että mitä helvetin saatanaa, ootko tosissas.
Lopetus jätti niin hämmentyneen fiiliksen et en tiiä oliko hyvä vaikka tykkäsin.
luit vissiin englanniks? selailin tota käännösversiota kirjakaupassa ja vaikutti parin sivun perusteella aivan sietämättömältä. ehkä ton vois enkuks lukea jossain vaiheessa.