You are not logged in.
^kappas lukulistalle menee.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
...Hilkka-Mummin päiväkirjaa vuodelta -38.
*
oispa tämmönen, samanniminen mummi on jo
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
lukaisin tän pitkästä aikaa, mahoton teos. Ackroydille nyt ylipäätään :pint::peuk:
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Seitsemän veljestä
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
onks hyvä?
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
onks hyvä?
On. Menee paikoin aika syvälle Sun Ran filosofiaan mikä osittain todella mielenkiintoista kamaa ja osittain vähemmän mielenkiintoista, mutta myös musapuolta käsitellään syvällisesti. Mielettömän selvitystyön on kirjoittaja tehnyt tuota kirjaa varten.
ray charlz wrote:onks hyvä?
On. Menee paikoin aika syvälle Sun Ran filosofiaan mikä osittain todella mielenkiintoista kamaa ja osittain vähemmän mielenkiintoista, mutta myös musapuolta käsitellään syvällisesti. Mielettömän selvitystyön on kirjoittaja tehnyt tuota kirjaa varten.
pitää laittaa korvan taa!
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
http://www.kirjavinkit.fi/wp-content/up … medium.jpg
Varsin hilpeä
tän lainasin kirjastosta. sitten nietzschen antikristus ja heather pringlen himmlerin suuri suunnitelma lähti mukaan
Amerikan tuomisia.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Saisko lainaan
Luin Umberto Econ viimeiseksi jääneen Numero Zeron. Oli pettymys. Ihan mukavasti muutaman monipolvisen salaliittoteorian luki, mutta eipä siinä paljon muuta ollut.
Pilke wrote:Saisko lainaan
Saat toki. Ilmon kun oon lukenu loppuun.
*
lukaisin yhdeltä istumalta hessen demianin. eka lukemani romaani varmaan kahdeksaan vuoteen. olipa nautinto
Todella mielenkiintoinen.
"Maailma ilman meitä on ajatusleikki siitä, mitä maailmalle tapahtuisi, jos ihmiskunta häviäisi. Mitä tapahtuisi seuraavana päivänä, mitä viiden päivän, kuukauden, vuoden, sadan, tuhannen tai miljoonan vuoden kuluttua?
Alan Weismanin mukaan jo lyhyessä ajassa asvalttitiet rakoilisivat, talot murentuisivat ja luonto alkaisi vallata tilaa. Linnut pesisivät raunioissa ja ketut partioisivat kaduilla. Sähköntuotanto loppuisi, merenpinnan alapuolella olevat metrot tulvisivat, ydinreaktorit sulaisivat, ja lopulta, tuhansien vuosien kuluttua alkaisi jääkausi, joka peittäisi valurautapatamme, hajonneet ydinkärkemme sekä barbin poikaystävineen.
Maailma ilman meitä käsittelee parikymmentä eri aihetta ihmiskunnan katoamisen jälkeen. Kirjan teemoja ovat mm. sademetsät, kulkutaudit sekä sotien vaikutus ekosysteemiin. Faktoihin pohjautuva kertova tietoteos näyttää mahdollisen tulevaisuuden maailman, jossa luonto alkaa pikku hiljaa parantaa itseään, kunnes pitkä sammal liehuu puiden oksilla ja sudet puikkelehtivat metsän pimennossa."
*
^ juuh, kiehtovaa luettavaa
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
yhden ex-duunikaverin fb-seinällä oli keskustelua ja pari sitaattia tästä, oli pakko saman tien lainata kirjastosta ja alkaa lukea
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
suurimmat rojektit tällä hetkellä varmaan ray monkin wittgenstein-elämäkerta duty of a genius ja tractatus siinä samalla. nukahtamisvaikeuksiin tulee iltaisin selailtua alastalon salia muutama sivu. noiden lisäks sit vähän kevyemmällä otteella lueskelen pentti haanpään muistikirjamerkintöjä ja deleuzen spinozakirjaa.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Turkkaa. Aiheita tos viimeks ja nyt vuorossa Nyt alkoi elämä. Pinossa vielä odottamassa Häpeä.
Sit toi Pauliina Haasjoen Planeetta tuli lukastua ja oli aika
Tai luin jo. Sisältää lyhyitä anekdootteja lähinnä. Ehkä yllättävintä tuossa oli, että vaikka päähenkilö ja hänen perheensä eivät todellakaan olleet mitään järjestelmän rattaita niin saivat silti elää aika rauhassa Stasin ahdistelulta. Ei mikään kovin erikoinen kirja, mutta helppo ja nopea luettava jos Itä-Saksan meininki kiinnostaa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Lemmy - omaelämänkerta / pehmeäkantinen (akateemisen hulluilta päiviltä, 3.99) KIVVAA!
sen sijaan jätän tämän kesken ja myyn eteenpäin: AUGUSTIN BURROUGHS: Mahdolliset Sivuvaikutukset
puolessa välissä menossa... hieman alkaa jo tympimään, mut luen loppuun asti. toistaseksi ollut ihan ok, joitain ihan kiinnostaviakin juttuja, mutta liikaa joka pändin joka levyn nauhoitussessioista, miehistön vaihdoksista yms.