You are not logged in.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
BB: suositteletko lukee ton P.K. Dickiä koskevan kirjan? en siis ole muuta kuin blade runneria katellut, mut kiinnostas ehkä
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
BB: suositteletko lukee ton P.K. Dickiä koskevan kirjan? en siis ole muuta kuin blade runneria katellut, mut kiinnostas ehkä
PKD-topikissa jo ilmaisinkin jyrkähkön mielipiteeni, elikkäs en todellakaan suosittele. Kyseessä on varsin amatöörimäinen tekele jonka pääasiallisena tarkoituksena lienee Peaken omien höpöhöpöteorioiden levittäminen.
Lawrence Sutinin Divine Invasions - A Life of Philip K. Dick on se definitiivinen Dick-elämäkerta, sitä suosittelen varauksetta.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
ok. dänks!
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Luen tästä tosin vain Mies vailla ominaisuuksia -romaania koskevat osuudet.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
luen gradua varten, mut tää on niin sairaan hyvin kirjoitettu kirja et tätä lukee ihan (myös) ilokseen. perustuu 15 vuoden aikana tehtyyn tutkimukseen ja kirjoittajalla on tosi freesi näkökulma aiheeseen (ei sorruta sosiaaliseen konstruktionismiin tai medikalisaatioteesiin). sisältää aika uskomattomia juttuja niistä tavoista joilla rahapeliyhtiöt pyrkii maksimoimaan voittonsa. pelikoneiden toimintaperiaatteet, algoritmit, datankeräysmentelmät yms käydään hemmetin tarkasti lävitse.
Last edited by jookcha (14.01.2014 21:45)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Vähän puisevasti kirjoitettu, mutta sisältö sen verran kiinnostava, että jaksaa jaksaa. Odotan erityisesti vuosia -83 (Sopimus Mr. Evergreenin kanssa, jonka näin sekä läpimenona että valmiina esityksenä) ja -84 (Siriuksen vieraat, jossa olin mukana).
Juha Siltasen muistelot kohottivat kirjan tasoa välittömästi ja merkittävästi. Harmi, ettei niitä ollut enempää.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Rothille
Itellä on miehen romaanituotannosta enää lukematta:
Letting Go (1962)
When She Was Good (1967)
Deception: A Novel (1990)
Operation Shylock: A Confession (1993)
Sabbath's Theater (1995)
Jos sitä saisi pikku hiljaa reader's blockin selätettyä ja lukisi nuo kevään aikana.
Kännissä minä hakeudun aina sinne missä on kuhisevaa, kihisevää väenpaljoutta, hellyttävän kömpelöä baariromantiikkaa, kapakan käryä, suupalttien miesten mörinää ja maalattusuisten, vilkkusilmäisten naisihmisten korkeana pulppuilevaa naurua.
tenttikirjana tämä, ja vähe rasittaa lukeminen, kun kirja on täynnä kielioppivirheitä ja typoja
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
huvittava kirja.
kaks edellistä urheilulehteä menossa just. acedialle tiedoksi: en lue molempia samaan aikaan vaan vuorotellen
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Varikset komentavat
luin eilen ekaa kertaa nabokovin lolitan, oli kyllä äärimmäisen taitavasti kirjoitettu teos.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
päätä särkee. ihmiset
vitun hyvä