You are not logged in.
http://www.like.fi/sites/default/files/ … _kohti.jpg
Viisikymppinen newyorkilainen Cassandra Neary olisi voinut menestyä valokuvauksen saralla, mutta päätyikin elämäntapojensa murjomaksi narkkariksi ja juopoksi. Parikymppisenä julkaistu Dead Girls -valokuvateos saavutti kuitenkin jonkinlaisen kulttimaineen, jonka ansiosta satunnaisia työkeikkoja on vuosien varrella ilmaantunut.
Kun lain koura alkaa kolkutella Cassin ovea edellisen keikan jäljiltä, hän ottaa vastaan hämärän työtarjouksen, joka vie hänet ensin Helsinkiin ja sitten Reykjavikin kautta Islannin hyytävään erämaahan blackmetalkultin jalanjäljissä. Cassin tapaamat, toinen toistaan hämärämmät hahmot päätyvät vainajiksi, eikä aikaakaan kun murhaaja on myös Cassin jäljillä.
Pimeää kohti on omaperäinen sekoitus rikoskirjallisuutta, skandinaavista jumaltarustoa, blackmetallin höyrypäisimpiä myyttejä ja tempauksia sekä kuolemanpalvontaa. Kirja vie lukijan kirkonpolttajien ja kuolemaa kuvaavien valokuvataitelijoiden sielunmaisemiin vastustamattomin juonenkääntein.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Marlene Dietrich: Elämäni
Anthony Beevor: Second World War
James Joyce: Ulysseus
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Moby Dick.
Odysseys/Ulysses olisi myös tarkoitus lukea tänä vuonna vielä. Varmaan tylsä olen kun luen lähinnä klassikoita. Oli sellainen lista niistä jotka pitää tänä vuonna lukea, hyvin on edennyt..
Moby Dick.
Odysseys/Ulysses olisi myös tarkoitus lukea tänä vuonna vielä. Varmaan tylsä olen kun luen lähinnä klassikoita. Oli sellainen lista niistä jotka pitää tänä vuonna lukea, hyvin on edennyt..
Klassikoille Itselläni Uljas uusi maailma menossa just nyt, hienolta vaikuttaa. Pohjustukseksi luin Postmanin Huvitamme itsemme hengiltä joka olikin sitten aika kitkerää television dissausta ja kirjallisen ajattelun ylistystä alusta loppuun, jäi vähän etäiseksi kun television sijaan nykyinen UHKA on internet. Seuraavaksi sitten Vuonna 1984
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
barton_funk wrote:jookcha wrote:kerro sit
erittäin suositeltavaa kamaa
Nipa wrote:Autiotalo syntyy vielä asuttamassani yksiössä. Kitara ja minä. Ikkunalla yksinäinen kukka. Ikävä jotain, mutta ei paha olla.
"Sorsakosken Topi on ollut minulle jokseenkin aina isähahmo. Ymmärtää minua aina, tai ainakin yrittää. Kun Topi soittaa, niin ensimmäisistä sanoista tiedän kuka kysyy, -Mitä kakkapylly!? tai -Mitä pissahousu??"
Mäkin alotin tän. Melekoosta.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Lomalukemiset:
Agatha Christie: Murder in the Clouds
Marlene Dietrichin elämänkerta
Blaken Pink Floyd-kirja
Vahvat suositukset
varsin viihdyttävä
ahdistava, hyvää scifiä
Last edited by barton_funk (04.08.2013 21:58)
Paul Bowlesin elämäkertaa Without Stopping oon tässä hitaasti kahlaillut läpi ja nyt alkaa loppusuora onneksi lähestyä. Tää on kyl aivan uskomatonta paikkojen ja ihmisten namedroppailua: välillä hengaillaan Gertrude Steinin luona, sitten lounastetaan Dalin kanssa ja yhtäkkiä Tennessee Williams ottaa yhteyttä ja pyytää Bowlesia säveltämään näytelmänsä musiikit jne jne. Ja sitten toisaalta tämmösiä juttuja: "My suspicion that a Guggenheim Fellowship might come my way proved correct." Tavallaan ihan mielenkiintoista kuvausta 1900-luvun alun kylttyyri-/avantgarde-piireistä mut toisaalta hemmetin puuduttavaa kun tuntuu että äijä on jatkuvasti oikeassa paikassa oikeaan aikaan.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Luin kyllä jo, mutta ehkä kovin ikinä. DDR:n hännystelijät ja muut laitetaan RUOTUUN. Ja parasta on, että nämä spedet jatkavat elämää intelligentsian norsunluutorneissaan kuin mitään ei olisi ikinä tapahtunut. Mutta sellaista se lienee, elämä norsunluutornissa. Aivan huikeaa kamaa.
KIITOS ALPO KIITOS
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.