You are not logged in.
taitaa olla dynamo loppuunmyyty.. ihan sairaan hienoa. olishan nää primaveran loppuklubillakin, mutta kun ei välttämättä enää jaksa.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
[quote:35784bb251="simo_vaatehuoneelta"]taitaa olla dynamo loppuunmyyty.. [/quote:35784bb251]
mitäääääH????
Varmaan simo tarkoittaa, että tuona keikkailtana. Ennakkolippuja tuskin dynamon keikoille myydään näin aikaisin tai sitten olen itsekin jo auttamattomasti myöhässä.
Mä en kyllä tuu tonne keikalle ellen nyt satu vahingossa oleilee sillo Turussa. Ei Dynamossa voi näin "isoa" keikkaa järjestää, kun ehkä 1/3 ihmisistä näkee bändin. Ei mitään järkee. Vali vali vali, tiiän, mut ihan sama. Tosin epäilen, että kukaan oikeesti jostain kauempaa jaksaa ees tulla
missä noita lippuja on (ollu) myynnissä?
Ei kai missään.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Sori! Tarkoitin siis että tulee olemaan loppuunmyyty.
EI SE AUKI ENÄÄ OO
Sori! Tarkoitin siis että tulee olemaan loppuunmyyty.
En tiedä. Voi riippua lipun hinnoistakin... Four Tet maksoi aikanaan 5 euroa, ja ei varmaan ollut täynnä, ei edes lähes täynnä. Of Montreal vetänee enemmän väkeä, mutta lipun hintakin on varmasti korkeampi, ja ihmisiä tulee laajemmalta alueelta. En osaa kyllä yhtään sanoa.
(späm)
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Tulevat kuulemma Redrumiin 24.7. Hyvä, hyvä!! Ei sitä ois Turkuun jaksanut..
ai että näitä voi kuulla myös kansain väliset mitat täyttävän laatu äänen toisto laitteiston välityksellä?
nyt pitäis enää tietää mikä ****n of montreal.
meinasin kerran ostaa yhden näiden seiskan sen yhen cosmopolitan pile-tyypin distrosta mut en sit viitiinytkään.
spåm
[quote:7d905c9119="psykokarkki"]ai että näitä voi kuulla myös kansain väliset mitat täyttävän laatu äänen toisto laitteiston välityksellä?
nyt pitäis enää tietää mikä ****n of montreal.
meinasin kerran ostaa yhden näiden seiskan sen yhen cosmopolitan pile-tyypin distrosta mut en sit viitiinytkään.
spåm[/quote:7d905c9119]
Samat ku paappa.
Tero saatana, s'olet gay!
Jaaa... hommatkaa kuunteluun Satanic Panic in the Attic ja The Sunlandic Twins. Huippulevyjä molemmat!
Tässä maistiaisia:
http://www.youtube.com/watch?v=bSyGi5c8Fkk
http://www.youtube.com/watch?v=LtlmyWDbVTw
http://www.youtube.com/watch?v=JRjJh0cqAEo
Tai no, ei nyt ihan samat ku paappa, koska mulla on OSTETTUINA MP3:INA se niitten uusin pitkäniminen platta. Se ei kyl puhuttele sitten niin yhtään, eli voi jäädä nuo aiemmat samalla vauhdilla tsekkaamatta.
Tero saatana, s'olet gay!
Ilmeisesti 24.7. tsadissa?
EI SE AUKI ENÄÄ OO
Ilmeisesti 24.7. tsadissa?
no jos nyt ees luettais muutamia postauksia taaksepäin.
EI SE AUKI ENÄÄ OO
12e liput Turkuun ja 15e Helsinkiin.
12e liput Turkuun ja 15e Helsinkiin.
Parempi äänentoisto näkyy hinnassa?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:5dc68c493e="lejoncio"]12e liput Turkuun ja 15e Helsinkiin.[/quote:5dc68c493e]
Parempi äänentoisto näkyy hinnassa?
Parempi elintaso.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
OF MONTREAL PERUI TURUN ESIINTYMISEN
Helsingin konsertti toteutuu suunnitellusti
Yhdysvaltalainen indie-yhtye OF MONTREAL on tiukan kiertueaikataulun vuoksi joutunut perumaan esiintymisensä Turun Dynamossa keskiviikkona 25.7.2007. Sen sijaan edellisen päivän konsertti Helsingin Redrumissa toteutuu suunnitelmien mukaisesti.
Turun keikalle ostetut liput käyvät sellaisinaan Helsingin konserttiin. Liput voi myös halutessaan palauttaa Tiketin toimipisteisiin 15.7.2007 mennessä.
Turun keikalle ostetut liput käyvät sellaisinaan Helsingin konserttiin.
turkulaiset pääsee sisään alennuksella
[quote:ddbc6fa67a="Feggy"]Turun keikalle ostetut liput käyvät sellaisinaan Helsingin konserttiin.[/quote:ddbc6fa67a]
turkulaiset pääsee sisään alennuksella
ei ilmaista kaljaa niille siis.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:f970c0d704="psykokarkki"]näkyy olevan turun keikka peruttu.
http://www.tiketti.fi/tapahtuma/984[/quote:f970c0d704]
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
no perc, eikä edes ennakkolippua, joten jääpäs väliin tää.
sama. ko. viikon viikonlopun oon joka tapauksessa helsingissä xiu xiun johdosta, joten menisi turhan kalliiksi mitään tiistaireissuja tehä.
onhan täällä turussa indieiltamat samalla viikolla lohdutuksena. cosmobile ainakin siellä.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:89f28ef1b0="risto_m"]
onhan täällä turussa indieiltamat samalla viikolla lohdutuksena. cosmobile ainakin siellä.[/quote:89f28ef1b0]
On muuten tylsimmät indie-iltamat pitkään aikaan. Hankalasti turhan monelle päivälle, ja bändit on niin itsestäänselvän tylsiä valintoja että vähän kyrsii. Mutta mainiot bileet tuola aina on, joten eiköhän sitä tule ainakin perjantaina ristorespailtua.
I love you and dream about the Führer