You are not logged in.
[quote:fef47e243d="Laatu"][quote:fef47e243d="Markku"][quote:fef47e243d="börjeslandet"]
Kuka tuon oli kirjottanut?[/quote:fef47e243d]
Essi Myllyoja. Hieno kuva Lynchistä sateenvarjon kanssa.[/quote:fef47e243d]
Joo oli hieno kuva, mut taisi kuitenkin olla jonkun muun kuin Aamulehden toimituksen ottama?? Kerro sä kun sulla on lehti.[/quote:fef47e243d]
Vielähän toi lehti korista löytyi...Eli Richard Ansett oli tämän ilmeisen osaavan fotarin nimi. Tyylikkäässä, vähän gootti-henkisessä mustavalko kuvassa siis herra ohjaaja seisoskelemassa pienten patsaiden ympäröimänä. Jutusta selviää mm. että viimeisin Lynchiä innostanut elokuva on Kaurismäen Mies vailla menneisyyttä.
Jutusta selviää mm. että viimeisin Lynchiä innostanut elokuva on Kaurismäen Mies vailla menneisyyttä.
Samahan selvisi Guardianista jo helmikuussa
(Myös Hesari uutisoi asiasta tämän jälkeen Berlinale reportaasissaan.)
Jostain syystä oon edelleen sitä mieltä, että Imagen juttu on parempi, pitäis vaan käydä toteamassa tämä kirjastossa, mut en oo jaksanu.
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:ef3686d53b="Markku"]Jutusta selviää mm. että viimeisin Lynchiä innostanut elokuva on Kaurismäen Mies vailla menneisyyttä.
Samahan selvisi Guardianista jo helmikuussa
(Myös Hesari uutisoi asiasta tämän jälkeen Berlinale reportaasissaan.)
Jostain syystä oon edelleen sitä mieltä, että Imagen juttu on parempi, pitäis vaan käydä toteamassa tämä kirjastossa, mut en oo jaksanu.[/quote:ef3686d53b]
Mutta selvisikö kaardianista, että Lynchin mielestä joogalentäjien avulla voi saavuttaa maailmanrauhan ? Mutjoo...ei toi aamulehden juttu ny mitään mullistavaa journalismia oo. Ihan perusjuttua. Parasta toi mustavalkokuva.
Mutta selvisikö kaardianista, että Lynchin mielestä joogalentäjien avulla voi saavuttaa maailmanrauhan ?
Ikävä kyllä tiesin tästäkin.
en ole kolmekybänen emoboy
Aika jänskää, että suurin koskaan Aamulehdessä näkemäni henkilöjuttu oli perjantain lehdessä. Ja se oli kahden sivun verran David Lynchistä... Aamulehti on skenessä.
Tuo oli kyllä lauantain lehdessä.
Imagen juttu oli parempi.
Ei vieläkään kyllä voita Etelä-Saimaan vuosientakaista uutisointia "Traktori katosi ja löytyi"
Mä tunnen yhden kissan jonka nimi on Traktori. Se on mun kamu.
Hallelujah! Nokia Mission uusin uutiskirje on ilmestynyt!
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
sain hesarin neljäksi kuukaudeksi 10.5e/kk
Äiti tilas meille kuukaudeksi Hämeen Sanomat.
Äiti tilas meille kuukaudeksi Hämeen Sanomat.
Oon harkinnut Kansan Uutisten tilaamista isälleni...
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Hesarin pisteet nousivat Jarren Oxygene -jutun myötä.
WSOY-pro kaikessa surkuhupaisuudessaan
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Hesarin pisteet nousivat Jarren Oxygene -jutun myötä.
Lueskelin just ja totesin, että se oli yllättävän asiallinen ollakseen Pirkko Kotirinnan kirjoittama. Vittu sillä ämmällä on kampaus usein turhan tiukalla. Olisin epäillyt Uusitorppaa.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Lueskelin just ja totesin, että se oli yllättävän asiallinen ollakseen Pirkko Kotirinnan kirjoittama. Vittu sillä ämmällä on kampaus usein turhan tiukalla. Olisin epäillyt Uusitorppaa.
kyllä uusitorpalla pipo kiristää 100 kertaa enemmän mitä kotirinnalla mut enpä kuule tiijä.
spåm
Luin City-lehteä junassa. Miten on mahdollista, että se on muuttunut vielä entistäkin paskemmaksi? Fysiikan lakeja uhmataan mielestäni jo tässä. Jotain apukoululaisia toimittajina, en tajua.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
fassu wrote:
Ei vieläkään kyllä voita Etelä-Saimaan vuosientakaista uutisointia "Traktori katosi ja löytyi"
Mangojauhe goddamn.