You are not logged in.
Hmmsiis tapasin näitten laulajan pariin otteeseen kun se hengailee yhden kaverin kanssa tms ja jotenkin sitten stalkkasin että sillä on tällanen bändi ja tämähän on just hyvää janglepoppia. Ruotsista siis tulevat.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Joku sais kyllä nyt uudelleenjulkaista ton Siddeleysin Slum Clearance-kokoelman. Discogsissa myydään aika monella kympillä.
Mites forkan nynnypopparit ois mieltä Cherry Redin C86, C87 ja C88-kokoelmista? Onko hommaamisen arvoisia? Pitäis samaiselta lafkalta tilata jossain vaiheessa (kun on rahaa) ainakin Another Sunny Dayn kokoelma, että vois luukuttaa You should all be murderedia diskoissa.
Joku sais kyllä nyt uudelleenjulkaista ton Siddeleysin Slum Clearance-kokoelman. Discogsissa myydään aika monella kympillä.
Mites forkan nynnypopparit ois mieltä Cherry Redin C86, C87 ja C88-kokoelmista? Onko hommaamisen arvoisia? Pitäis samaiselta lafkalta tilata jossain vaiheessa (kun on rahaa) ainakin Another Sunny Dayn kokoelma, että vois luukuttaa You should all be murderedia diskoissa.
kyllähän noi kokoelmat hyvin tehtyjä on ja vaikken kaikkia ole hommannut niin biisilistojen perusteella hankkimisen arvoisia. muutenkin cherry red mukavasti julkaissut tältä osastolta näitä yksittäisten bändien kokoelmia, mutta tosiaan kalliiksi käyvät kun painokset loppuvat.
Tilasin Firestation Recordsilta ton Siddeleysin demokokoelman. Erikoistuu ilmeisesti jossain määrin "tähän" matskuun. Muu katalogi ei sanonut mitään ja pikkasen huonosti linkkejä mihinkään. Pitäis varmaan googletella noita sitten. Ihan mukavan huokeat postit noilla.
Last edited by dadadrlrl (09.05.2018 17:34)
Olisi myös hirveän kiva, jos vaikka Cherry Red uudelleenjulkaisisi The Sweetest Achen Jaguarin. On se sentään Spotifyssa.
Ihan paras levy! Muistaakseni kirjoitin siitä jotain tässä topikissa muutama vuosi sitten, tuskin mitään ihmeellistä, mutta Spotifysta sen tosiaan joskus löysin ja olen kuunnellut säännöllisesti.
Kohta julkaistaan C89
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Lauluhan on suunnattu Stephen Pastelille. Hän on ilmeisesti laulajan sydämen valittu, mutta Aggi on ikävästi siinä välissä.
"...vocalist Pam Berry directs the lyrics in this song at Scottish band The Pastels' Stephen McRobbie. The Aggi in question was Annabel Aggi Wright, Stephens partner and lead singer: Berry makes it clear in no uncertain terms what needs to be done for her and Stephen to be together."
Lauluhan on suunnattu Stephen Pastelille. Hän on ilmeisesti laulajan sydämen valittu, mutta Aggi on ikävästi siinä välissä.
"...vocalist Pam Berry directs the lyrics in this song at Scottish band The Pastels' Stephen McRobbie. The Aggi in question was Annabel Aggi Wright, Stephens partner and lead singer: Berry makes it clear in no uncertain terms what needs to be done for her and Stephen to be together."
No niin kun en tiennyt tätä kuviota että Aggi ja Stephen, mutta sehän toki selittää kaiken.
Tilasin Cherry Rediltä Shop Assistantsin kokoelma-cdn, kuin myös Another Sunny Dayn ja MacCarthyn sellaiset
en tiedä uppoaako ihan tähän otsikkoon, mutta asialla siis comebackia tekevä brilliant cornersin pääjehu davey woodward:
Tracyanne Campbellilla uusi projekti nimeltä Tracyanne & Danny. Kuulostaapa muuten hyvältä! Levy löytyy Spotifystä.
Kaverini suositteli mulle joskus tätä levyä:
Floppasi vissiin aikoinaan ihan kunnolla. Ei kyllä yhtään paskempaa kamaa, ei esim. jää pistepirkkojen varjoon (mainitsin koska lähin kotimainen verrokki).
tullycraft coveroi pooh sticksejä: https://tullycraft.com/2016/03/31/on-tape/
tullycraft coveroi pooh sticksejä: https://tullycraft.com/2016/03/31/on-tape/
Tullycraftilta tulee muuten tammikuussa uusi levy.
Matt Haynesin haastattelu ja Sarah Recordsin koko tuotanto bandcampissa.
Olen liikuttunut.
Last edited by dadadrlrl (01.11.2018 10:22)
Matt Haynesin haastattelu ja Sarah Recordsin koko tuotanto bandcampissa.
Olen liikuttunut.
hassua kyllä toi juttu että kaikki muka inhosi noita aikanaan ja haukuttiin nme:ssä jne. itse muistan että noihin aikoihin aloin ostella nme:tä viikoittain ja sieltä lukemani perusteella (niitä itse levyjä ei juuri saanut kuulolle, joskus yksittäisiä biisejä kuuli radiossa yms.) pidin sarahia ehdottomasti yhtenä parhaista levymerkeistä ja diggailin suunnilleen kaikkea kuulemaani. ehkä osasin sitten lukea rivien välistä tai olin vaan muuten niin "erilainen nuori", itsehän en tuntenut ketään joka diggailisi samanlaista musaa kuin meitsi (ennen kuin liityin ooooo-listalle, mutta se on sitten toinen juttu ja musakin oli siinä vaiheessa osin muuta).
Ex-Lucksmiths basistin uusi bändi.
LP ilmestyy kuulemma Royal Mintin kautta pohjoismaissa.
Liekö kellään näköhavaintoja My Secret World-dokkarista? Vuokrastriimattuahan ton vissiin saisi.
Hyvä on. Kannattaa katsoa.
Tullycraftilta on tullut just uusi levy. Jos sokkona jossain kuuntelisi, varmaan kahden sekunnin jälkeen esittäjästä ei olisi mitään epäselvyttä. Tuttua ja turvallista, toisaalta ekan kuuntelun jälkeen ei ehkä noussut esiin sellaista "hittibiisiä", joita aiemmilla albumeilla on ollut aina pari. Hieno yhtye yhtä kaikki.
Heavenlyn keikka vuodelta 1991 :sydan:
Mullepa ajautui nyt yks kappale tota Lucksmiths-basistin uuden bändin Monnone Alonen levyä ja ihan oivallinen voimapoppilevy tuntuu olevan kyseessä. Royal Mint julkaisi täälläpäin muailmaa (jehu kun on aussi), eli siihen suuntaan vaan spämmiä jos kiinnostaa. Luulis suoratoistostakin löytyvän tässä vaiheessa.
Sattuneista syistä ihan huolellinen Orchids-käpis meneillään tässä. Biisit soi koko ajan päässä. Ja hitto kun What will we do next kuulosti kaupan asiakaslevarilla hyvältä. Meikän Sarah-suosikki ihan hands down.
Firestationista ois halunnut ostaa vielä vaikka mitä, mutta eipä nyt ehtinyt.