You are not logged in.
^ tää on hiton hyvä.
joo. ekat 3 minuuttia kuulostaa siltä et on jotain tinariwenia ja bombinoa tms kuunneltu
suomen parhaita bändejä edelleen.
Last edited by ydinaukio (23.05.2014 00:34)
Ens viikolla levyjulkkarit
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
eka kuuntelu menossa. vaikuttaa IHAN VITUN HYVÄLTÄ.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Joo, pitäähän tuo ostaa.
Vitun kova keikka Ostin levyn Paras bändi
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
uuden levyn ostaneet: missä tämä on äänitetty ja miksattu ja kenen toimesta?
erittäin hyvältä kuulostaa
uuden levyn ostaneet: missä tämä on äänitetty ja miksattu ja kenen toimesta?
erittäin hyvältä kuulostaa
Recorded and mixed by Max Laine at Wolfborder Studios, Bemböle Finland 2013. Mastered by Jussi Lehtisalo.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
tänks. jokseenkin täydellisesti onnistunut levyn tuotanto. kun biisit, soitto ja laulu muutenkin tätä tasoa niin heitetäänpä arvioksi ihan 5/5 tuosta vaan
osta se levy niin ei tartte kysellä tyhmiä
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Bemböle Finland 2013
Paljastuksissa tämä, mutta huomasin vasta nyt ku sain uuven levyn käteen, että tän nimi onkin Skeleton Kites, oon lukenu aina että Skeleton Skies, joka ois tosin ollu parempi nimi
Kuulostaa paremmalta ku uusin Circlen Leviatan, josta en juurikaan innostunu
Nääh, Leviathan on just hyvä. Parempi kuin Falconit sun muut hassuttelut.
Mun ja Jukka Nousiaisen split-sinkku "Kuoleman lautturin tytär/Siivet kii" nyt ulkona! Sen kunniaksi teemme pienen mutta ketterän kiertueen tulevana viikonloppuna.
Pe 16.12. klo 20: Tampere, Lompanlinna (Peltokatu 33)
La 17.12. klo 13: Hämeenlinna, Linnan Pyöräverstaan Kahvila (https://www.facebook.com/events/218077155299628/)
La 17.12. klo 17: Helsinki, Pub Heinähattu (Vaasankatu 23)
Tervetuloa, nähään!
Westerlund wrote:La 17.12. klo 17: Helsinki, Pub Heinähattu (Vaasankatu 23)
Tervetuloa, nähään!
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
nyt tartteis päästä plain riden keikalle. kuuntelin tossa perjantaina pitkästä aikaa oh the flow'n. hieno levy edelleen ja strange trialin ilmestymisestä tulee tänä vuonna kuluneeksi 10 vuotta, mitä hittoa
tossa lauantaina turkuun autoillessa kuuntelin house on the hillin pari kertaa. järkyttävän kova levy toikin. shadow's guard -> black waters -kaksikko.. huh huh.
oh the flow 4/5
strange trial 5/5
house on the hill 4,5/5
stonebridge 3,5/5
skeleton kites 4/5
Last edited by jookcha (30.01.2017 13:34)
jookcha wrote:oh the flow 4/5
strange trial 5/5
house on the hill 4,5/5
stonebridge 3,5/5
skeleton kites 4/5Antasin varmaan täsmälleen samat pisteet.
Mm-m, mm-m. Ehkä Skeleton Kitesille puolikkaan lisää.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Stonebridge kyllä helposti 4/5. Skeleton kites helposti 4,5/5.
Hitto mitä tykitystä oli lepiksessä tänään. Eka keikka vissiin 1,5 vuoteen tms, ja alussa olikin pientä hakemista mutta so not. Paras bändi
Settilista:
Last of Our Days Together
Speed of Light
Guiding Light
Sanchez
Road Music
One More Round
Cranes
Piss-Eyed Dog
The Empress
Tsaijai, tän kun olisi päässyt näkemään. Hiton hyvä settilista ja parhaita suomibändejä hands down no contest.
Westerlund huomenna Pajamäen paikallisessa Pitänee tallustaa paikalle
Westerlund huomenna Pajamäen paikallisessa Pitänee tallustaa paikalle
Oho hitto, melkein kiinnostais. Siis Wanha Paja? Tosi symppis paikka, tuli pariin kertaan käytyä kun asuin siellä päin.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Joo
fb-eventti
kumpiseta wrote:Westerlund huomenna Pajamäen paikallisessa Pitänee tallustaa paikalle
Oho hitto, melkein kiinnostais. Siis Wanha Paja? Tosi symppis paikka, tuli pariin kertaan käytyä kun asuin siellä päin.
oisin tullut mutta ei kerrottu soittoaikoja vaikka kysyttiin
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Kuuntelempa täsä Plain Riden levyt läpi ku en oo kai hetkeen kuunnellu ja muutenki osa niistä on jääny ehkä vähän vähälle.