You are not logged in.
kri wrote:aqzu wrote:James Murphylla on ehkä paras fb-statuspäivittelyläppäily ever.
missä?
no ne ryyppäystilitykset ja studiolaitehässäkät ja yleiset hulinat. itse hekottelen niille..
Influences:
my dadsouds like:
gay stuff. disco. bored people. a poorly executed fist-fight. sandwiches without too much meat and stuff on them. records that you used to hate but are kind of cool now that you heard them again years later at your friend's house. hipster nonsense. midrange, and not so much bass-and-treble. an engine that needs the timing looked at and is running at capacity. a band.
joo, löysinkin tonne LCD:n fanisivuille
aqzu wrote:kri wrote:aqzu wrote:James Murphylla on ehkä paras fb-statuspäivittelyläppäily ever.
missä?
no ne ryyppäystilitykset ja studiolaitehässäkät ja yleiset hulinat. itse hekottelen niille..
Influences:
my dadsouds like:
gay stuff. disco. bored people. a poorly executed fist-fight. sandwiches without too much meat and stuff on them. records that you used to hate but are kind of cool now that you heard them again years later at your friend's house. hipster nonsense. midrange, and not so much bass-and-treble. an engine that needs the timing looked at and is running at capacity. a band.
joo, löysinkin tonne LCD:n fanisivuille
joo, toi on vaan hölmö kun ei nää (ainakaan minä) niitä pelkkiä Jamesin päivityksiä - välillä hehkuttaa ryyppäystä ja välillä kommentoi Lindsay Lohania kännissä jnejne
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
tää vuoti eilen
-
tosta ensiapua, vieläkö vuotaa?
tosta ensiapua, vieläkö vuotaa?
kiitos. mut joo, tää on vähän runsaampaa.
-
James Murphyn luotsaaman LCD Soundsystemin esiintyminen ensi kesän Flow-festivaalilla. on varmistunut. Yhtye esiintyy Helsingin Suvilahdessa festivaalin ennakkokonsertissa keskiviikkona 11. elokuuta.
Teksti: Ville Aalto, kuva: DFAToukokuun 17. päivänä kolmannen albuminsa This Is Happening julkaiseva LCD Soundsystem aloittaa kiertueensa tulevana perjantaina 16.huhtikuuta Coachella-festivaalilta Kaliforniasta.
Yhtye pohjusti kiertuetta kahdella kotikaupungissaan New Yorkissa soittamalla salakeikalla, joista James Murphy kertoi tuoreeltaan Rumballe.
Soitimme tarkoituksella kaksi täysin erilaista keikkaa. Ensimmäinen niistä oli hullu, energinen musiikkiräjähdys, ja olin sen aikana niin juovuksissa, että en muista siitä oikeastaan mitään. Toisella keikoista yritimme toimia musikaalisemmin ja hallitummin, painaa oikeita nappeja oikeaan aikaan.
Yhtye ei esitellyt uuden albuminsa kappaleita yleisölle kuin muutaman vaan keskittyi vanhaan ja tuttuun materiaaliin.
Yritän ajatella keikkasettiä 15-vuotiaan fanin näkökulmasta. Vihasin itse nuorena sitä, jos yhtye soitti minulle tuntemattomia kappaleita. Kun levy ilmestyy, lisäämme uusia kappaleita vähitellen settiin, Murphy kertoo.
täällä voi kai kuunnella levyä:
http://www.lcdsoundsystem.com/thisishappening/
ekalla hätäisellä kuuntelulla suosikki ehkä one touch
Vaikuttaa aika kovalta levyltä! Tällä hetkellä Home
Last edited by PrivateJoy (19.04.2010 13:55)
Menetetty peli
All I Want =
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
enpä ihmettele ettei oo enempää kiimaa herättäny tämä uus levy. eihän tämä paska ole, mut kaikki tää on tehty paremmin jo aikasemmilla
Onhan tää aika sielutonta kamaa.
Vuoden nuori muotoilija.
Oon muutaman biisin radiosta tuolta uudelta levyltä kuullut. Pakko nyt vaan sanoa, että jokainen niistä on ollut aika paska.
kyllä mä tosta uusimmasta nyt hyvät vibat sain kun kuuntelin ekaa kertaa kunnolla ja kuulokkeilla. vois lähtee keikallekin..
-
keikalle oon menos mut aamulla kuuntelin levyn ja oli ihan skeidaa
Joo ehkä ihan hyvä että laittaa pillit pussiin. En oo viel ihan varma keikasta...
en ole kolmekybänen emoboy
kyllä mä tosta uusimmasta nyt hyvät vibat sain kun kuuntelin ekaa kertaa kunnolla ja kuulokkeilla. vois lähtee keikallekin..
tähän täysin smaa. jatkaa vahvaa linjaa
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
all i want kuulostaa nyt aika hyvältä, tuleehan siitä jonkinmoiset bowie-vibat, teenage wildlife jne. mutta sou not. ei tää uusi levy silti erikoisen tarpeelliselta kuulosta, one touch on toinen suosikki ja joissain biiseissä kivan retrot synasoundit.
mihinköhän oon hukannu sound of silverin, en taida löytää ennen keikkaa, toisaalta parhaat biisit eli someone great ja all my friends löytyis puhelimestakin.
Toivottavasti encoressa tulee toi new yor i love you / empire state of mind
millasia settilistoja on ollu viime aikoina?
laita googleen lcd setlist
Emmä jaxa pow pow pow yeah yeah yeah ei tullu someone greatia mut muuten jees
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
What? Joko loppu?
Edit: No jopas on dramaattinen vaihto.
Last edited by greenie (11.08.2010 21:22)
Oliks miten itseironinen meno Jamesilla?
Vuoden nuori muotoilija.
tuskin ainakaan yhtä itseironinen kuin tuo postaus on sarkastinen, mistä näitä sikiää?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Moneudesta, sanoisi Deleuze.
Mutta topikkiin palatakseni, niin ihan aidosti kyllä kiinnostaa toi jutska.
Vuoden nuori muotoilija.
emt mut kylhän se hämmästeli ku aurinko vielä paisto, useaan otteeseen ihmetteli. hieman turhan lyhyt keikka.
kuulemma vetää just nyt dj-settiä YK:lla..helvetti kun ei oo rahaa, muuten oisin mennyt
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Vähän petyin tohon keikkaan, mutta olipa odotuksetkin aika korkealla. Jotenkin vaikutti, että lava oli bändille liian iso ja oishan tuo pimeämmässäkin varmasti toiminut huomattavasti paremmin. Miksaus oli välistä vähän päin helvettiä ja esimerkiksi All my friends lahos viimeistään siihen pistävään kitaraan. Parhaat hetket tuli puolen välin jälkeen, kohokohtina I can change ja lopun Yeah. Uuden levyn parhaat biisit jäi soittamatta. Vähän jäi sellainen jäähdyttelyfiilis, tuntu että hommaan ei ollut enää oikein intohimoa, vai oisko illan kakkosstatus masentanut. Jos vertaa vaikka vuoden takaisiin The Juan Maclean -kinkereihin, niin kakkoseksi jää, mutta osittain kyllä ton lavan vuoksi.
Menetetty peli