You are not logged in.
Eikun SÄ oot väärässä. Sä oot niin väärässä, ettet sä edes tajua olevas väärässä.
Sentterin näyttäminen on niin Helmikuuta 2006.
Ei vais, mä arvostan mielipidettäsi. Voihan olla että SOS avautuu kun sitä vielä kuuntelee lisää. Niinhän siinä monesti käy.
Olipas oikeastaan aika hhmmm... kuuntelijaystävällisen oloinen tuo Sound Of Silver. Ei jäänyt mieleen oikeastaan mitään yksittäistä biisiä ja toisaalta ennustaisin ettei ehkä debyytin ajoittaiseen parhauteen tuo useammallakaan kuuntelulla yllä.
Mitenhän olen tuon ekan kuuntelun taas suorittanut... Hemmetin hyvältähän tuo nyt tokalla kertaa kuulosti! Tasaisempi kokonaisuus tuo kylläkin on kuin eka, mutta ainoastaan hyvässä mielessä.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Mun mielestä Sound Of Silver ei ole kokonaisuudessaan kovin ihmeellinen levy.
Sama täällä kyllä, ja ihmettelen hehkutusta. Hyviä biisejä kyllä löytyy, Someone Great nyt esimerkiksi on mahtava, mutta "perinteisemmät" vedot á la New York... kuulostavat väsyneiltä.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
nostetaanpas ihan vaan siksi koska tämä sound of silver ON ihan vitun hyvä levy. eka levy on aivan mahtava mutta kyllähän tämä on vielä parempi. varsinkin all my friends on jotain aivan uskomatonta, eikä vaikkapa levyn avausraitakaan kauaksi jää.
Kaisse All My Friends-seiska John Cale-versioineen pitäs hankkia, muuten jääny vähän vähälle kuuntelulle vuoden varrella tuo levy. Niinku on tapana ehkä tän tyylisillä jutuilla käydä...
Keikkaa pukkais näillä, mut järkkärillä kyllä nyt tilannetaju täysin hukassa - lädilandiassa keikat sellasta viittätoista puntaa ja täällä 36 euroa! Eikä paikka ole missään nimessä "pieni" jolloin loppuunmyynti olis varma. En o menos
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
no hei, mitäs q en o koskaan tätä kuullu mut on alkanu kiinnostaa. olisko joku levy joka pitäis hommaa kuunteluun vai lol apua enpä kuule Happy Mondays tiijä
[quote:4094d314c8="psykokarkki"]no hei, mitäs q en o koskaan tätä kuullu mut on alkanu kiinnostaa. olisko joku levy joka pitäis hommaa kuunteluun vai lol apua enpä kuule Happy Mondays tiijä
[/quote:4094d314c8]
vähän puolivillaseksi enpä kuule tiijä on enpä kuule tiijä jäänyt tutustuminen
mut ihan hauskaa paukettahan toi "skene" on. ekan levyn losing my edge ja daft
punk enpä kuule tiijä is playing fall in
my house enpä kuule tiijä toimii kyl
edelleen. uutta
levyä oon pyöritellyt mut ei "skene" oikein lol ole
tullut lol isompaa kiimaa.
eikös Happy Mondays se dfa oo
näitten label? jotain sen tuplakokista
on tullut
kuunneltua aika
paljon.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
joo ekaa kertaa täs kuuntelen tätä debyä, kivaltahan tää kuulostaa
ostin ihan sokkona
ai tossa on ekat sinkut tossa kakkoslevyllä, no mikä ettei
viä ku ois ekat demot eiq mitäs
tää losing my edge on melkein ku von südenfed
i'm the dj tonight
JOO MULLE TOIMII EDELLEEN MYÖS! Uus levy kokonaisuutena mun miälest tosi hyvä, hituriosastokin pelaa tällä kertaa.
Olin kova dfa-fäni pari vuotta sitten ja tuli tsekattua kaikki mitä ne pihalle pisti. Tuossa dfa-kokis vol.kakkosellahan (3CD) ne kaikki parhaat vetäsyt melkein onkin.
Six Finger Satelliten ex-kitaristi The Juan Macleanin albumi on muutes yhä tosi hyvä, mut mitähän mies tekee nyt, ei oo kuulunut mithään pariin vuoteen melki.
Lafkan uusimmat julkaisut ei enää oikein oo samalla tavalla lähteny. Prinzhorn Dance School on pölliny koko juttunsa Young Marble Giantseilta, mut no onhan tuo ihan pl silti. Shit Robotin maksi on ihan hyvä, mut Lindströmit sun muut Prins Thomasit tekee saman homman paljon mehukkaammin. Shocking Pinks ei lämmitä yhtään.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Olin kova dfa-fäni pari vuotta sitten ja tuli tsekattua kaikki mitä ne pihalle pisti. Tuossa dfa-kokis vol.kakkosellahan (3CD) ne kaikki parhaat vetäsyt melkein onkin.
joku jossain väitti (silvis tääl mut eri otzikos??) et ykkönen olis kovin? mitäs noi kokikset, kandeisko hankkii, tykkäisinkö?
ekalla kuulemalla paras piisi tolla lcd-debyllä oli melkeinpä yeah (crass version)
tää losing my edge on melkein ku von südenfed
losing my edge on kyllä varsinainen anthemi ja klassikkojen klassikko! onhan tuo pölliny aika paljon messiltä juttuja vokalisointiinsa, että sikäli hyvä vertaus kyl
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:cad4f38d01="risto_m"]Olin kova dfa-fäni pari vuotta sitten ja tuli tsekattua kaikki mitä ne pihalle pisti. Tuossa dfa-kokis vol.kakkosellahan (3CD) ne kaikki parhaat vetäsyt melkein onkin. [/quote:cad4f38d01]
joku jossain väitti (silvis tääl mut eri otzikos??) et ykkönen olis kovin? mitäs noi kokikset, kandeisko hankkii, tykkäisinkö?
silvis täs otsikossa ylempänä. ykkösellä on vaan kahdeksan biisiä, joista pari onkin tuolla lcd:n debyn kakkosdiskillä. mutta joukossa toki black dicen klassikko cone toaster.
sillä kokiskakkosella ja cone toaster 12":n b-puolella on muutes eYe:n mahti-remiksi BD:n endless happinessista.
ei toista ilman toista!
[quote:f1deaf9027="risto_m"]sillä kokiskakkosella ja cone toaster 12":n b-puolella on muutes eYe:n mahti-remiksi BD:n endless happinessista.
ei toista ilman toista! [/quote:f1deaf9027]
mullapa on tuo 12"
mutjoo, pitänee tutustuu noihin kokiksiin.
[quote:36446e887d="psykokarkki"]tää losing my edge on melkein ku von südenfed
[/quote:36446e887d]
von sudenfed on aika vitun ankee lcd-kopio
losing my edge on ihan eri tasolla ku joku mark e smith
[quote:4a621cac46="ydinaukio"]von sudenfed on aika vitun ankee lcd-kopio
losing my edge on ihan eri tasolla ku joku mark e smith [/quote:4a621cac46]
[quote:38b42e5212="ydinaukio"]von sudenfed on aika vitun ankee lcd-kopio
losing my edge on ihan eri tasolla ku joku mark e smith [/quote:38b42e5212]
höööööj let's be friends!! nehän on molemmat tosi hyviiii
[quote:53ebb4edfd="ydinaukio"][quote:53ebb4edfd="psykokarkki"]tää losing my edge on melkein ku von südenfed
[/quote:53ebb4edfd]
von sudenfed on aika vitun ankee lcd-kopio
losing my edge on ihan eri tasolla ku joku mark e smith [/quote:53ebb4edfd]
Ha ha ha ha.... Kohtaa puhkee tyrä!
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
täh? lcd vs. the fall? siis täh?
mitä seuraavaksi? mikko kuustonen vai burzum?
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto