You are not logged in.
[quote:374c6d922d="simo_vaatehuoneelta"]
Onko sooloartistin nimi Korento vai Juha K. Korento.[/quote:374c6d922d]
Vai Juhako Rento?
eli
Juha Rento?
Uusin kommentti, lähetetty " Oct 23 2007 5:45 PM":
http://www.myspace.com/ifsociety
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:e437c0fdae="HUIG"](16:04) [pirate666] you like ariel pink?
[HUIG] i'm not sure
[16:05) [pirate666] some dude like him KORENTO is coming to play dublin
[HUIG] oh yeah?
(16:05) [pirate666] have his album here if you wanna check him out
[16:06) [pirate666] like a more accessible ariel pink
[/quote:e437c0fdae]
njaah, musta tuo ariel pink on kyl paljon helpommin lähestyttävämpää kuin tää...
Tämä tärkeä topikki uhkaa päästä unohtumaan. Soolokorennon myspace ja UUSI BLOGI
[quote:8f8f44e197]terppa! kiitos et lisäsit minut kaverilistasi jatkoksi! Täytyy sanoa et sussa on jotain, sanoisko että "Suomen James Blunt" ainesta.
Hauskaa ja leppoisaa päivän jatkoja![/quote:8f8f44e197]
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
en edes uskalla kattoa tota uutta blogia, saattaa tulla äkillisiä väkivaltaisia reaktioita.
:snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu:
Korennolle
ODOTIN KORENTOUUTISIA :ANGRY:
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
:x
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
MIKSI NOSTAA JOS EI OLE ASIAA :SPEDE:
päivä pilalla.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
tarkoituksenani oli osoittaa kunnioitusta hienolle taiteilijalle ja hienolle ketjulle, jonka parissa vietin upean varttitunnin.
että eipä mulla muuta
EIKÖ JOKU VOISI EDES HAASTATELLA KORENTOA PITKÄSTÄ AIKAA
AI NIIN MEDIATHAN ON KAIKKI VARMAAN BOIKOTISSA
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:ba46b27794="martes martes"][quote:ba46b27794="HUIG"](16:04) [pirate666] you like ariel pink?
[HUIG] i'm not sure
[16:05) [pirate666] some dude like him KORENTO is coming to play dublin
[HUIG] oh yeah?
(16:05) [pirate666] have his album here if you wanna check him out
[16:06) [pirate666] like a more accessible ariel pink
[/quote:ba46b27794]
njaah, musta tuo ariel pink on kyl paljon helpommin lähestyttävämpää kuin tää...[/quote:ba46b27794]
MENIN TÄN TAKIA KUUNTELEEN TOTA MYSPACE-SIVUA VOI JUMALAUTA EI ENÄÄ NÄITÄ HÄMÄYKSIÄ.
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
Tänään herra "korennon" synttärit, kertoo Facebook.
Tärkeä nosto
bzort glorf bööth
Retrospektiivinen Korento-spåm!
[quote:7660811867]Korento-yhtye on irrottanut uudelta albumiltaan Pyrstötähti toisen radiosinglen. Rauhallinen Minä pelkään kertoo epävarmuudesta ja yksinäisyyden ahdistuksesta. Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.[/quote:7660811867]
Ooh! Korento on siirtynyt rock-kriitikoiden haukkimisesta kirjallisuuskriitikoiden (ja kriitikko-filosofien) haukkumiseen!
[quote:a0973e624e="Feggy"]Ooh! Korento on siirtynyt rock-kriitikoiden haukkimisesta kirjallisuuskriitikoiden (ja kriitikko-filosofien) haukkumiseen!
http://korennonelamaa.blogspot.com/[/quote:a0973e624e]
Nuo lienevät vuodelta 2006. Missäs se sooloprojekti menee? Se jonka saatteessa oli sitä vierashuone-paskaa.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
[quote:df0b164ad4="Neuvostoliitto"][quote:df0b164ad4="Feggy"]Ooh! Korento on siirtynyt rock-kriitikoiden haukkimisesta kirjallisuuskriitikoiden (ja kriitikko-filosofien) haukkumiseen!
http://korennonelamaa.blogspot.com/[/quote:df0b164ad4]
Nuo lienevät vuodelta 2006. Missäs se sooloprojekti menee? Se jonka saatteessa oli sitä vierashuone-paskaa.[/quote:df0b164ad4]
Niinpä muuten olikin. No, hyvä tietää, että miehellämme on taustat kunnossa.
Rytmissä oli huhtikuussa 2007 Korennon haastattelu. En viitsi koko skeidaa kirjoittaa, mutta ohessa parhaat palat:
- "Rake on Emma-palkittu tuottaja ja tehnyt töitä vaikka kenen kanssa. Mä olen hullu korento, niin kuin ne mua kutsuu. Meidän välillä on aukoton luottamus, joka perustuu molemminpuoliseen kunnioitukseen" Juha Korento kertoo.
Hän on aiemmin kertonut myös esimerkiksi laulaneensa Minä pelkään -kappaleen lopullisen version alasti pimeän studion lattialla. Miksi ihmeessä?
- "Lauloin ensimmäisen version aika kivuttomasti purkkiin, mutta illalla Rake soitti kertoakseen, ettei se biisi vielä ollut siinä. Laulettiin studiolla koko seuraava päivä, mutta yksikään niistä kymmenestä otosta ei tuntunut uskottavalta. Saavutin oikean tunteen vasta, kun makasin lattialla alasti ja biisi jylläsi kovaa taustalla."
...
- "Mulla on myös taipumusta itseinhoon, omien tekemisteni vähättelyyn ja vahvoihin mielialan vaihteluihin. Kun tekee itsestään taidetta, sitä huomaa tällaisia asioita."
Levyn lauluja on kuvailtu myös suomalaisen sulkeutuneen miehen tilityksiksi, joihin Korennon mukaan kuka tahansa joskus pimeälle puolelle katsonut voi samaistua. Entä muut suomalaiset sulkeutuneet miehet? Onko heidän helppo samaistua näihin lohduttomiin vuodatuksiin?
- "Se riippuu sulkeutuneen miehen tavasta olla sulkeutunut. Miehille, jotka ovat tottuneet pitämään äijä-mölyn ympärillään ja joilla on tarve etsiä toisista virheitä, mulla ei ole mitään annettavaa"
En mä nyt tiiä. Tunari oot, Juha.
Minkä ikäinen kundi tää muuten on?
Minkä ikäinen kundi tää muuten on?
Kolmevitonen?
[quote:b3e5925af8="Neuvostoliitto"]Minkä ikäinen kundi tää muuten on?[/quote:b3e5925af8]
Kolmevitonen?
Siis ihan oikeasti?
Mun 16-vuotiaalla j-rockserkkutytöllä on kehittyneempi mieli ja kypsemmät jutut kuin tuolla kaunosielulla.
Rapina kuuluu rantamintun vierestä. Siihen on kohonnut pikkuinen rumilus. Vedestä, jossa se on asunut viisi kokonaista vuotta. Viisi konaista kesää, viisi talvea, kaloja pakoillen, vesikirppuja syöden. Rumiluksessa on varmuutta, jollaista en ole koskaan nähnyt ihmisessä. Rumilus tietää, mitä tehdä. Se pinnistää. Aivan selvästi se pinnistää, koska sen pää heiluu puolelta toiselle, niin kuin pinnistäessä. Sen selkänahka repeää. Rumiluksen sisältä taittaa itsensä esille hohtavasiipinen korento. Se on kuin olisi kummissaan. Se pitää kiinni ruohosta. Katselee rantaminttua, katselee minua. Minä puhun sille: ”Ota minut mukaan.” Rumilus vastaa: ”Tottakai minä otan. Sitä vartenhan minä olen tänne tullut. Minä otan sinut mukaani ja minä valvon, ja minä pidän sinusta kiinni kun sinä nukut.”
Ja minä kapuan korennon selkään. Painan pääni sen selkäpuolen karvoihin. Minä olen valmis.
"Korennon elämää" -blogi, osa merkintää nimeltä Rumilus ja korento.
Korento on valokuvaillut ristejä hautuumaalla
[quote:a75a2c4bac="Pope"][quote:a75a2c4bac="Neuvostoliitto"]Minkä ikäinen kundi tää muuten on?[/quote:a75a2c4bac]
Kolmevitonen?[/quote:a75a2c4bac]Siis ihan oikeasti?
Mun 16-vuotiaalla j-rockserkkutytöllä on kehittyneempi mieli ja kypsemmät jutut kuin tuolla kaunosielulla.
Yli kolmekymmentä ainakin, jos ei ihan 35.
Sehän soitti aikanaan Hämeenlinnassa Helmessä muun muassa Matti Johannes Koivun ja kirjailijana "kunnostautuneen" Juha Itkosen kanssa.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.