You are not logged in.
200-300 levyä on tuon peelouden mielestä varmaan aika huomattava kokoelma...
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
200-300 levyä on tuon peelouden mielestä varmaan aika huomattava kokoelma...
jos ne on kaikki korennon myymättömiä levyjä... sydänverellä tehtyjä.
Niin, siihen pariinsataan kuulunee U2:n tuotanto, ja sinkut on laskettu mukaan.
Lukeekohan se muuten tätä keskustelua?
varmaan tänki löytää jos etsii linkkejä pyrstötähteen. siksiköhän ei viitsi vastata asialliseen kysymykseen
sen verran bloginörtiltä vaikuttaa että varmasti seuraa muna pystyssä mistä sen vuodatuksiin on linkattu..
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:b8f01b77d7="sheino"]Lukeekohan se muuten tätä keskustelua? [/quote:b8f01b77d7]
varmaan tänki löytää jos etsii linkkejä pyrstötähteen. siksiköhän ei viitsi vastata asialliseen kysymykseen
Eipä mennytkään ihan noin.
[quote:b8f01b77d7="Juha K. Korento"]
Juha K. Korento said...
on tullut kahlattua läpi aikamoinen määrä vaiheita. brittipoppi-aallon aikaan olin sopivassa iässä hurahtamaan siihen touhuun.. Oasis, Suede, Blur jne. ja sen jälkeen vaikka mitä. nyt on pyörinyt soittimessa esimerkiksi Tom Petty & The Heartbreakers, Ryan Adams, Joni Mitchell, Prince, Mark Kozelek, David Bowie... kaikenlaisia. ailahteleva mieli. sama artisti eksyy soittimeen harvoin kahtena päivänä peräkkäin. poikkeuksena viime viikkoina Ryan Adams, jonka Gold-levyn hommasin kuukausi sitten. se vaan toimii hiljakseen niin hienosti. [/quote:b8f01b77d7]
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Eipä mennytkään ihan noin.
eli luki täältä ja kävi vastaamassa
nikki esiin, korento!
Kaikki merkit osoittavat ex-koljaan
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:8036c41bc6="psykokarkki"]mitäs jännää pyrstötähdessä tänään tapahtuu
itse asiassa ihan hyvä juttu [/quote:8036c41bc6]
Linkki ei taida toimia?
Olikohan tossa jotain paljastuksia.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:4ce8fbde0d="sheino"][quote:4ce8fbde0d="psykokarkki"]mitäs jännää pyrstötähdessä tänään tapahtuu
itse asiassa ihan hyvä juttu [/quote:4ce8fbde0d]
Linkki ei taida toimia?
Olikohan tossa jotain paljastuksia. [/quote:4ce8fbde0d]
Aika jännää, kyllä se mulla äsken toimi. Oli tylsä stoori, mitä "selasin" läpi. Perus-Korentoa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Olikohan tossa jotain paljastuksia.
joo, siellä oli salaisuuksia joita yksinäiset huutaa unissaan, eiq
[quote:b9332c4489="sheino"]Olikohan tossa jotain paljastuksia. [/quote:b9332c4489]
joo, siellä oli salaisuuksia joita yksinäiset huutaa unissaan, eiq
Stoori, jossa esiintyi salaperäinen "H."... ei ihme, että spyko tykkäsi.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:005da1e8a0="psykokarkki"]joo, siellä oli salaisuuksia joita yksinäiset huutaa unissaan, eiq[/quote:005da1e8a0]
Stoori, jossa esiintyi salaperäinen "H."... ei ihme, että spyko tykkäsi.
Tonite! Korento in On the rocks With Humane.
Oli tylsä stoori, mitä "selasin" läpi. Perus-Korentoa.
kävin pyrstötähdessä ja stoori olikin poistettu. ootteko nyt tyytyväisiä
[quote:347b2cfca6="noiseidea"]Oli tylsä stoori, mitä "selasin" läpi. Perus-Korentoa.[/quote:347b2cfca6]
kävin pyrstötähdessä ja stoori olikin poistettu. ootteko nyt tyytyväisiä
Halusit provikat? Hantta(tm) on kovaa valuuttaa?
Rolf Kullberg? MISSÄ PELAA ROLF KULLBERG?!
Mikä seuraavista on eläin?
a) Ketunkolöysä
b) Koirankoveltto
c) Sudenkorento
Sent from my iPhone 16
[quote:468e428e25="Korennon nettisivut"]
Lyriikoita lisätty
26.03.07
Pyrstötähti-albumin lyriikat lisätty multimediaan.
[/quote:468e428e25]
Uusimassa Rytmissä Korento-haastis!
Onks Korento-rintamalla tapahtunut mitään uutta?
t: nim. epätietoinen
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
jaa-a. levy kävi varmaan kääntymässä virallisella listalla sijalla miljoona, rumba julkaisi kohuarvostelun ja ketähän kiinnostaa..
eipä ole pyrstötähti-blogiakaan päivitetty sitten maaliskuun joten eipä taida kiinnostaa enää itse artistiakaan..
Sent from my iPhone 16
Pöh. Tuvalu on yksi tämän vuosituhannen kiinnostavimmista kotimaisista.
Sama. Eipä se dogmahäröily juuri hetkauttanut puoleen tai toiseen. Debyyttialbumi kuitenkin määrää. Anninan Myytistä (jaa mistä?) tuttu lauluääni on ehkä perushuttua mutta äänenkäyttö taitavaa ja sanoitukset toimii ainakin minulle.
Olipa aamun nauruherätys taattu kun tajusin viimein lukea nämä pari viimeistä sivua Korento-threadia.
Olen tehnyt paljon synkkiä lauluja mutta ei se mitään, mä viihdyn edelleen sateessa.kesä kuitenkin tulee ja sade varmasti vähenee,paitsi ehkä ihana kesä sade saapuu meitä katsomaan..
Tein virheen, ja kävin lukemassa taannoin Korento-reflojen kourissa nettisivujensa "studiopäiväkirjaa". Voi jeesuksen anus, siitä toipumiseen tarvittin useita kilometrejä Kotiteollisuuden vastaavaa.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
heh. jos tohon studiopäiväkirjaan kuvittelee pahkasian miihkalin tyyliin tavuviivat niin homma alkaa toimia kybällä:
"har-ri löy-si gu-run-sa. pi-tää ha-kea bas-so-kaap-pi laut-ta-saa-res-ta. har-ri ti-laa ti-la-tak-sin."
"Levy on nyt miksaamista vaille valmis. Eikä mikä tahansa levy, vaan sellainen, josta olemme kaikki sanomattoman ylpeitä. Emme malta odottaa, että Tekin pääsette sitä kuulemaan."
en oo vielä kuullu nuottiakaan