You are not logged in.
Zlatan <-> Eto'o vaihtokauppa on ilmeisesti totetumassa Barcan ja Interin välillä. Inter saa treidin yhteydessä myös rahaa ja Barcassa jämäminuuteille jääneen Hlebin, ilmeisesti aluksi lainalle. Kaiketi Barcan pitää saada tänä kesänä yksi huippunimi etteivät jää ihan Realin hulinoiden varjoon. Mutta eikös sen pitänyt olla David Villa? Missä pelaa ensi kaudella?
Zlatan <-> Eto'o vaihtokauppa on ilmeisesti totetumassa Barcan ja Interin välillä. Inter saa treidin yhteydessä myös rahaa ja Barcassa jämäminuuteille jääneen Hlebin, ilmeisesti aluksi lainalle. Kaiketi Barcan pitää saada tänä kesänä yksi huippunimi etteivät jää ihan Realin hulinoiden varjoon. Mutta eikös sen pitänyt olla David Villa? Missä pelaa ensi kaudella?
Mikäs tossa kaupassa olis ideana? Onko Zlatan muka noin paljon parempi kuin Eto'o? Vai onko edes parempi.
edit: aika innoissaan näyttää barca-fanit olevan tosta siirrosta. Kaipa se Zlatan tois sitten vähän enemmän monipuolisuutta peliin. Toi kauppahinta kuulostaa kyllä vaan tosi kovalta.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
aika innoissaan näyttää barca-fanit olevan tosta siirrosta. Kaipa se Zlatan tois sitten vähän enemmän monipuolisuutta peliin. Toi kauppahinta kuulostaa kyllä vaan tosi kovalta.
Eto'o tuntu sopivan just hyvin siihen barcan peliin kun toi hieman suoraviivaisuutta ratkaisuihin.
40 milliä huhuili toinen iltapäivälehti
Varikset komentavat
[quote:e7e3afc89b="turston"]aika innoissaan näyttää barca-fanit olevan tosta siirrosta. Kaipa se Zlatan tois sitten vähän enemmän monipuolisuutta peliin. Toi kauppahinta kuulostaa kyllä vaan tosi kovalta.
Eto'o tuntu sopivan just hyvin siihen barcan peliin kun toi hieman suoraviivaisuutta ratkaisuihin.
40 milliä huhuili toinen iltapäivälehti [/quote:e7e3afc89b]Åhå, toi 40 milliä ei tullu esille tossa teekin viestissä. Tota rahamäärää tossa ihmettelinkin eniten.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Barca, tai ainakin Guardiola, haluaa myydä Eto'on. Taisi Eto'olla jossain vaiheessa olla aika tulehtuneet välit seurajohtoonkin, vaikka viime kausi menikin hienosti. Ei Zlatan välttämättä parempi ole, mutta tarjoaa ainakin jotain erilaisia ominaisuuksia kuin Eto'o. Vähän outoa toki, jos Guardiola kokee viime kauden jälkeen tarvitsevansa erityylisen hyökkääjän.
Eihän näissä kesän siirroissa järkeä ole ollut, mutta ilmeisesti hinta syntyi siitä, että Interillä ei ollut varsinaisesti tarvetta myydä, mutta Barca halusi Eto'osta eroon ja Ibra taas halusi Barcaan. Mutta Inter oli tässä kyllä se voittava osapuoli. 40 miljoonaa plus hyökkääjä, joka on Zlatania selkeästi luonnollisempi maalinsylkijä, joskaan ei yhtä monipuolinen hyökkääjänä.
en ole kolmekybänen emoboy
Ehdottomasti Interille parempi diili.
"A repo man's always intense"
Zlatan tosin on ollut pari viime kautta Interin pelin sielu enkä usko, että Eto'o tuolla samanlaiseen asemaan tulee nousemaan. Barcelonassa sen sijaan Zlatanin kaltaiselle juonikkaalle pelaajalle on aina käyttöä.
Samaa mieltä ku Shanks.
Näissä voidaan aina väitellä, mikä on se todennäkösin vaihtoehto, mutta sekään ei aina toteudu.
Ihan piristävää "vaihtelua" olisi, jos Eto'o pelaisi vitun hyvin Interissä samoin kuin Zlatan Barsassa.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
UK ei sit ilmeisesti enää aio näyttää näitä matseja ja huhujen mukaan ovat lopettamassa sitä UK+ -kanavaa myös.
UK ei sit ilmeisesti enää aio näyttää näitä matseja ja huhujen mukaan ovat lopettamassa sitä UK+ -kanavaa myös.
Eipä niitä su-myöhäisillan jämäpelejä niin hirveesti enää viittiny kattoakaan, ja mitä UK+:aan tulee, lysti loppui omalla kohalla ennen kuin alkoikaan
Striimit pelittää
Vähän aikaa silti UK:n espanjapelit Virkkusen selostuksella oli parasta, siis noin kaksi kautta sitten. Kiitos niistä. Samoin kuin Bundesliigasta lauantaisin. Köyhä kiittää.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Paskaa, tuskin saan alennusta enää kanavapaketistakaan, jonka piti sisältää Urheilu+kanava.
Muutenkin puuhailevat Virkkusta Canalille, joka on Urheilukanavan sielu.
Toivotaan että E't'oo floppaa. Tai ihan sama. Vaikka vihaanki intterii niin vituttaa vähän että kikkakoulu lähtee italiasta
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Toivotaan että E't'oo floppaa. Tai ihan sama. Vaikka vihaanki intterii niin vituttaa vähän että kikkakoulu lähtee italiasta
Huiggi on Töpselin raitapaitoja?
joo ainaku mä sanon intteri ni mä meinaan turun intterii koska turun intteri on ainoo intteri ja silleen, hei hyvä läppä!
[quote:c6e697bfaf="huïg"]Toivotaan että E't'oo floppaa. Tai ihan sama. Vaikka vihaanki intterii niin vituttaa vähän että kikkakoulu lähtee italiasta
Huiggi on mieshuora?[/quote:c6e697bfaf]
Korjasin.
Eto'o oli lempipelaajani sympaattisesta Barcasta, joten toivotan onnea vaan Interiin. Toivottavasti niin Zlatan kuin floppaavat ensi kaudella pahasti.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
joo ainaku mä sanon intteri ni mä meinaan turun intterii koska turun intteri on ainoo intteri ja silleen, hei hyvä läppä!
Mun mielest tää mustavalkoraitaulottuvuus oli koko homman suola
Toivotaan että E't'oo flippaa. Tai ihan sama.
Ja korjaus
[quote:f425e6e68d="huïg"]joo ainaku mä sanon intteri ni mä meinaan turun intterii koska turun intteri on ainoo intteri ja silleen, hei hyvä läppä!
Mun mielest tää mustavalkoraitaulottuvuus oli koko homman suola [/quote:f425e6e68d]
jodia haavoille mjattaah
[quote:42063ffe10="huïg"]joo ainaku mä sanon intteri ni mä meinaan turun intterii koska turun intteri on ainoo intteri ja silleen, hei hyvä läppä!
Mun mielest tää mustavalkoraitaulottuvuus oli koko homman suola [/quote:42063ffe10]
Ehkä tä juttu ei muutenkaan aukee, jollei oo ollu Kupittaalla kuuntelemassa "Mä vihaan, mä vihaan, mä vihaan Interiä" -chantteja.
[quote:6ef309a02a]Espanyolin 26-vuotias kapteeni kuoli sydänkohtaukseen
Madrid. Espanjan jalkapalloliigan Espanyolin 26-vuotias kapteeni Dani Jarque löydettiin lauantaina kuolleena hotellihuoneestaan seuran Italian-leirillä Covicianassa. Kuolinsyy oli sydänkohtaus.
Seura kertoi, että Jarque puhui puhelimessa tyttöystävänsä kanssa, kun hän vaikeni äkisti.
Tyttöystävä otti yhteyttä hotelliin ja pyysi selvittämään mitä Jarquelle oli tapahtunut.
Samaan aikaan joukkuetoverit alkoivat kaivata Jarquea joukkueen yhteiseen ruokailuun.
Espanyolin lääkäri yritti elvyttää pelaajaa, mutta tuloksetta. Paikalle saapuneen ambulanssin miehistö jatkoi elvytystä vielä tunnin ennen kuin luovutti.
Jarque liittyi Espanyolin junioreihin 12-vuotiaana ja nousi edustusmiehistöön kaudella 2002-2003. Viime kaudella Jarque pelasi 36 Espanjan liigaottelua ja teki kaksi maalia.
Espanyolin ja Bolognan sunnuntaiksi kaavailtu harjoitusottelu peruttiin Jarquen kuoleman takia.
http://www.hs.fi/urheilu/jalkapallo/eur … 5248323300[/quote:6ef309a02a]
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Varikset komentavat
Ikäviä juttuja nää, liian usein tapahtuu, ja nuoria jätkiä saatana kuolee sydäriin. Mitä vittua?
Ikäviä juttuja nää, liian usein tapahtuu, ja nuoria jätkiä saatana kuolee sydäriin. Mitä vittua?
Juu kyllä. Ensimmäisenä tulee mieleen, että jotain nappeja on vedetty kaksin käsin. Kuitenkin sekä Foélla että Puertalla taisi olla jonkinlainen synnynnäinen sydänvika. Mutta onhan se täysin käsittämätöntä, että parikymppiset urheilijanuorukaiset kuolevat sydänkohtauksiin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Veikkausliiga viel vai mitä sänksi?
Homo-Canal
No niin. Jos duuniin pääsis, niin pitäishän toi hommata. Siihen asti striimeillä.