You are not logged in.
LJ:ssä pelasi.
LambJobilta oon kuunnellu vaan paria ekaa eikun joo, vois kai sinnekin joskus kirjautua, ei vaan jaksa näitä kaikkia intternetvälineitä käyttää.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
lambjob
arvasub-spåm
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
On muuten kova biisi CRACKED ACTORin "Nazi School". Tääl on myynnissä joku uudelleen- tai postuumijulkasu 7". Hankkikaapa kuulolle.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:bd01e06c57="TWISTED BITCH"][quote:bd01e06c57="risto_m"]eric's tripin kakkoslevy tuli postissa, niin siisti plätty etTÄ
oot hengaillu liikaa foggy_eyesin kanssa [/quote:bd01e06c57]
no en kai ny liikaa ku näin parsaa musaakin kuuntelee [/quote:bd01e06c57]
Mulle tuli Eric's Tripin kakkoslevy eilen postissa. Sattumaa?
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:2522238a7b="risto_m"][quote:2522238a7b="TWISTED BITCH"][quote:2522238a7b="risto_m"]eric's tripin kakkoslevy tuli postissa, niin siisti plätty etTÄ
oot hengaillu liikaa foggy_eyesin kanssa [/quote:2522238a7b]
no en kai ny liikaa ku näin parsaa musaakin kuuntelee [/quote:2522238a7b]
Mulle tuli Eric's Tripin kakkoslevy eilen postissa. Sattumaa? [/quote:2522238a7b]
WOHOU!
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Franz Ferdinandin deby. Varsinki Take Me Out aiheutti nyt päivän toisella kuuntelukerrallla kunnon väristyksiä.
turpa kii ja laula
Stiff Little Finger ja pitkästä aikaa myös työväenhikinauhamiljonäärisankari Bruce toimii.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
ja kun suomi pelaa lätkää
se iskee joka jätkään
kaljaa koneeseen ja ukkometsoon
Mun eka Leevi.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
[quote:29c1cd96a7="HUIG"]
helvetin kova levy [/quote:29c1cd96a7]
totta kuomaseni
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
vuoden viilein nukkumaanmenolevy
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
metallica - broken, beat & scarred :P:huig::rokrok:
:snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu:
Kaseva: Tyhjää
Calexico: Carried To Dust
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Kaseva: Tyhjää
Kuuntelin mökillä saunaa lämmittäessä pitkästä aikaa Silloin kunin läpi.
bzort glorf bööth
[quote:d91c6391f7="Feggy"]Kaseva: Tyhjää
Kuuntelin mökillä saunaa lämmittäessä pitkästä aikaa Silloin kunin läpi.[/quote:d91c6391f7]
tässä bändi johon pitäis tutustuu
lol apua
ultravox
[quote:8a36dfe442="hiirimattona"][quote:8a36dfe442="Feggy"]Kaseva: Tyhjää
Kuuntelin mökillä saunaa lämmittäessä pitkästä aikaa Silloin kunin läpi.[/quote:8a36dfe442]
tässä bändi johon pitäis tutustuu [/quote:8a36dfe442]paappa tutustuen jatkot topicissa
bzort glorf bööth
[quote:a57131354c="TWISTED BITCH"][quote:a57131354c="hiirimattona"][quote:a57131354c="Feggy"]Kaseva: Tyhjää
Kuuntelin mökillä saunaa lämmittäessä pitkästä aikaa Silloin kunin läpi.[/quote:a57131354c]
tässä bändi johon pitäis tutustuu [/quote:a57131354c]paappa tutustuen jatkot topicissa[/quote:a57131354c]Ei topiccia?
bzort glorf bööth
[quote:bbd036cb30="hiirimattona"][quote:bbd036cb30="TWISTED BITCH"][quote:bbd036cb30="hiirimattona"][quote:bbd036cb30="Feggy"]Kaseva: Tyhjää
Kuuntelin mökillä saunaa lämmittäessä pitkästä aikaa Silloin kunin läpi.[/quote:bbd036cb30]
tässä bändi johon pitäis tutustuu [/quote:bbd036cb30]paappa tutustuen jatkot topicissa[/quote:bbd036cb30]Ei topiccia? [/quote:bbd036cb30]paappa tehden
lol apua
ultravox
[quote:ed7c8574e4="hiirimattona"][quote:ed7c8574e4="hiirimattona"][quote:ed7c8574e4="TWISTED BITCH"][quote:ed7c8574e4="hiirimattona"][quote:ed7c8574e4="Feggy"]Kaseva: Tyhjää
Kuuntelin mökillä saunaa lämmittäessä pitkästä aikaa Silloin kunin läpi.[/quote:ed7c8574e4]
tässä bändi johon pitäis tutustuu [/quote:ed7c8574e4]paappa tutustuen jatkot topicissa[/quote:ed7c8574e4]Ei topiccia? [/quote:ed7c8574e4]paappa tehden [/quote:ed7c8574e4]panimpa, mutten osannut
bzort glorf bööth
Onkohan tää lopulta vielä Fourth Drawer Downiakin parempi levy?
This must be what jail / I will scratch
th faith healers - everything, all at once forever
lisää volaa ->
Varikset komentavat
[quote:f59df29130="TWISTED BITCH"][quote:f59df29130="hiirimattona"][quote:f59df29130="Feggy"]Kaseva: Tyhjää
Kuuntelin mökillä saunaa lämmittäessä pitkästä aikaa Silloin kunin läpi.[/quote:f59df29130]
tässä bändi johon pitäis tutustuu [/quote:f59df29130]paappa tutustuen jatkot topicissa[/quote:f59df29130]
Luin "paappa tutustuu".
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Gasin Zauberberg + Kievin kana ja hapoankroppu. Ja ihmiskehon uuidstuminen.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
[quote:57e306bf5f="Ylitarkastaja Tolonen"]
[/quote:57e306bf5f]
Melko huikea esitys... Tyypithän vääntää "ska:ta" tiukemmin kuin Valkyrians! Ja jumalauta, Steinberger-basso on ehkä ruminta, mitä ihminen on mennyt keksimään...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Maggie Reilly - Everytime we touch