You are not logged in.
Suomalaista Smiths musaa 80-luvulta, hyvä kitarakuvio. Kitaristi Vikkula tuttu mm. Röyhkän bändistä.
^ löytyy tuo 7" ep (camping), en kyllä ole vuosiin kuunnellut.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
The Meters
James Brown
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
The Meters
James Brown
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
kännykkäni arpoi aamulla tämmöisen biisin jota en tunnistanut, mietin mikä ihme, mielessä kävi paikoin orbital ja chemical brothers, mutta olikin (ainakin osin) kotimaista kampetta viiden vuoden takaa. ilmeisesti olen tämän radiosta (dj orionin ohjelmasta?) bongannut ja ladannut kännykkään ja unohtanut koko homman. törkeen kova biisi, erityisesti nuo instru-osat
SØNIN vs Yotto - Nothing Like You
toivottavasti soittavat tän flowssa
viime aikoina en ole oikein jaksanut kuunnella radiopuhelimia, mutta kun kännykkä arpoi aamulla biisin seuraavassa sodassa niin JUMALAUTA ETTÄ PÄRISEE oululevyllä muutenkin ihan parhaat soundit
harmi vaan ettei studioversiota tunnu löytyvän youtubesta, joten pannan jotain ihan muuta hiljattain edesmenneeltä mestarilta:
kutsukaa meitsiä herccikseksi, mutta kun tämä biisi lävähti aamulla soimaan talsiessani kohti duunipaikkaa niin meni iho kananlihalle ja kyyneleet kohosi silmiin, ei voi mitään. en ollut biisiä kuunnellut varmaan yli puoleen vuoteen, mutta kyllä se vain kuulosti edelleen niin maagiselta. kömpelöhköt, vähän oudot sanat, jotka piirtää jotenkin niin koskettavan kuvan elämän hauraudesta ja rajallisuudesta, ja kuinka me kaikki lopulta katoamme ikuisuuteen kuin kyyneleet sateeseen. ja toi toistuva melodia tossa taustalla, lauluääni, kaikki
maailman paras biisi, tai ainakin tämän vuosikymmenen paras.
kerronpa vielä, että kun biisi loppui urheilukadulla (magdalena bay jatkoi siitä) niin näin sallinkadulla kolmijalkaisen koiran. ei liity asiaan, mutta pitihän se mainita