You are not logged in.
tttttttttthhhhhhhhhhhhhhhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrsssst
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
CCR
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Täydellinen pop-biisi
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Minusta tuntuu aina jotenkin oudolta, että ihmiset ajattelevat Livin' Thingin hittibiisiksi irrallaan kokonaisuudestaan. Minusta se yhdistyy niin vahvasti levykokonaisuuteen.
Piirrä nimesi!
Tuanoi saatana.
adiemus
Off-topic: Ei ole parasta juuri nyt. Sen sijaan hämmensi, että tämä taitaa olla koko foorumin ainoa viesti, jossa bändi on mainittu. Olin nimittäin täysin varma, että tigrushka olisi avannut tälle topicin jo toissa vuosikymmenen puolella.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Radioheadilta esim:
Sit Down. Stand Up.
2+2=5
Bodysnatchers
Nerokkuutta. Tullut kuunneltua bändiä pitkästä aikaa taas enemmän
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Ceramic Dog. Marc Ribotin rokkibändi. Esim. PJ Harvey ja ehkä vähän Radiopuhelimetkin tulee mieleen, eli hyvältä kuulostaa.
https://youtu.be/uB7Ic6MVe0g
Parasta aina, mutta Prefab Sprout.
bzort glorf bööth
Parasta aina, mutta Prefab Sprout.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Paysage D'hiver
Gustav Mahler
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Gustav Mahler
jookcha wrote:Gustav Mahler
Juuh
Mahlerin parhaat biisit? Suositelkaa jotain
Sinfonioita tässä kuunnellu järjestyksessä. Kolme ensimmäistä suoritettuna, ja kakkonen ehkä suosikki tähän mennessä. En mä tuotannosta muuten tiedä mitään, paitsi että Rückert-liedit on best.
hiirimattona wrote:Parasta aina, mutta Prefab Sprout.
Kiitos, näistä muistui mieleeni, että tähän bändiin piti aikoja sitten jo tutustua. Kuunnellut muutaman päivän nyt Steve McQueenia. Johnny Johnny
ZUSAAN Kali Fasteau
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Mahlerin parhaat biisit? Suositelkaa jotain
Oikeastaan aika vaikea sanoa. Itselläni Mahlerin kuunteleminen alkoi äärimahtipontisesta kahdeksannesta sinfoniasta. Se on edelleen suuri suosikkini. Viides on suosituin. Siinä on se kaunis adagietto-osa, joka tunnetaan elokuvasta Kuolema Venetsiassa. Sitä nyt ainakin voi suositella. Ja vaikka kolmatta, jos haluaa, että orkesterisoiton lisäksi mukana on myös laulua. (Laulua on myös toisessa, neljännessä ja alusta loppuun kahdeksannessa.) Das Lied von der Erde -laulusarja voi ehkä olla monille helpompi aloitus kuin mikään sinfonioista. Ehkä kuitenkin kannattaa kuunnella ensimmäiseksi viidennen sinfonian adagietto.
nyt on kovaa kamaa, ehkä se forkan jättäminen joskus kannattaa jos tuloksena syntyy tämmöistä neroutta
ydis wrote:Mahlerin parhaat biisit? Suositelkaa jotain
Oikeastaan aika vaikea sanoa. Itselläni Mahlerin kuunteleminen alkoi äärimahtipontisesta kahdeksannesta sinfoniasta. Se on edelleen suuri suosikkini. Viides on suosituin. Siinä on se kaunis adagietto-osa, joka tunnetaan elokuvasta Kuolema Venetsiassa. Sitä nyt ainakin voi suositella. Ja vaikka kolmatta, jos haluaa, että orkesterisoiton lisäksi mukana on myös laulua. (Laulua on myös toisessa, neljännessä ja alusta loppuun kahdeksannessa.) Das Lied von der Erde -laulusarja voi ehkä olla monille helpompi aloitus kuin mikään sinfonioista. Ehkä kuitenkin kannattaa kuunnella ensimmäiseksi viidennen sinfonian adagietto.
Mä olisin kans suositellut vitosta ihan kokonaisuudessaan. Itselleni oikeastaan vaan noi sinfoniat tuttuja.
Mister Zoot Horn Rollo, hit that long lunar note,
And let it float
Huippu levy. Ei kuitenkaan artistin paras, mutta so not.
bzort glorf bööth
Huippu levy. Ei kuitenkaan artistin paras, mutta so not.
Tästähän saadaan aina "vääntö" aikaiseksi, jos halutaan.
Ite en osaa ees sanoa omaa suosikkia, kun ainakin eri tavoilla 4 levyä yhtä kovia ellei 5
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Itse olen täällä ja somessa sanonut Mirror Manin parhaimmaksi.
Eiq on kai foorumitkin someja.
bzort glorf bööth
Itse olen täällä ja somessa sanonut Mirror Manin parhaimmaksi.
Eiq on kai foorumitkin someja.
foorumit on somia
itse olen sanonut parhaaksi trout mask replican ja samaa mieltä olen edelleen.