You are not logged in.
Eddie Hazel
bzort glorf bööth
22 Pistepirkkojen Space Riding kappaleen se 'I don't wanna run but I got this letter' kohta on niin upee et heikottaa.
Eddie Hazel
Tästä katosi liketys.
bzort glorf bööth
hiirimattona wrote:Eddie Hazel
Tästä katosi liketys.
ehdin nähdä mutten muista kuka, ghettonen?
Jätän kertomatta.
bzort glorf bööth
Psykikselle vink vink, että levyn toisena tuottajana on Fashion/Zee -jäbä Dave (De) Harris
ei muuten hullumpi biisi
LITURGY
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Wurst
Cariboun helmikuussa julkaistavalta levyltä kaks ekaa singleä on ihania
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Radiosta tuli Pulpin Common People ja meni kylmikset ja melkein sekosin. Vopis kuunnella taas enemmän musaa tai en tiijö.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Radiosta tuli Pulpin Common People ja meni kylmikset ja melkein sekosin. Vopis kuunnella taas enemmän musaa tai en tiijö.
Vähän voisit panostaa kyllä myös musapuolen spämäilyyn.
Tuanoi saatana.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Foorumisti gray charlien tulevan soololätyn näytebiisejä täs pyörittelen. Helvetin kovaa kamaa
Tai sanotaan mieluummin, että kaunista vellontaa.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Foorumisti gray charlien tulevan soololätyn näytebiisejä täs pyörittelen. Helvetin kovaa kamaa
Tai sanotaan mieluummin, että kaunista vellontaa.
!!! kiitos sänkykamarikatseinen foorumiveljeni.
saman tyypin "miksauspöydällä" lojuvia jameja tässä mullakin soimassa sopivasti
tttttttttthhhhhhhhhhhhhhhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrsssst
koska tulee lättyä julkiseen kuunteluun?
koska tulee lättyä julkiseen kuunteluun?
koitetaan tossa viimeistään helmikuun aikana puskea jonkinlainen setti ulos. saundit on tällä hetkellä vähän arvoitus, kun toinen studiomonitori ja kuulokkeet lahosivat molemmat samaan aikaan.
tttttttttthhhhhhhhhhhhhhhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrsssst
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Ai että mä pidän Dollar Brandistä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Gun Club - In Exile
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
RADIOPUHELIMET - KOSMINEN TIEDOTTOMUUS
Emperor cosmic keys to my creation and times
Viimes kuuntelin nuita joskus 2006 ja edelleen kova
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä