You are not logged in.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Pienen tauon jälkeen Strange Attitude soimassa. Vittu miten hyvä yhtye Nolls on. Ei helvetti. Vähän niin kuin Grey Park soittamassa punkkia eiku hetkinen. Liian harva vouhkaa tästä levystä.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
STRIFE KNOT!!!!
Times New Viking: Fuck Her Tears
Voivod
bzort glorf bööth
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Kurt Weill
kauhee autechre-kiima ollu koko maaliskuun ja pahenee vaan
kauhee autechre-kiima ollu koko maaliskuun ja pahenee vaan
olitko siellä tavastian keikalla?
jookcha wrote:kauhee autechre-kiima ollu koko maaliskuun ja pahenee vaan
khyyyl.
psykokarkki wrote:jookcha wrote:kauhee autechre-kiima ollu koko maaliskuun ja pahenee vaan
khyyyl.
ok, en vaan nähny sua siellä
(tässä täytyy siis tietää että keikka soitettiin pimeässä )
Townes Van Zandt
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Fucked Up oli kyllä ihan pimeän hyvä bändi The Chemistry of Common Lifen aikaan. Josakin hardcoren/nössöindien (no ok vähemmistössä tämä, lähinnä jossain kitarayksityiskohdissa)/noise rockin välimaastossa. Ja Maximum Rock N Roll tuntui vihaavan näitä kun olivat pettäneet true punks menon. Tuli mieleen kun kuuntelin pitkästä aikaa uusinta Glass Boysia ja se ei vaan jotenkin enää lähde. Sama kaava musassa, mutta jotenkin se musa vaan soljuu ohi.
Last edited by Luppakorva sikailee taas (28.03.2018 20:44)
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Hurjat blackmetal tarinat ja myytit
128 sivua luettavaa (puolessa välissä itse menossa juuri nyt)
Tätä oon junnannu jo tovin, eikä suostu päästämään otteestaan. Sairaan kova!
Hitto kun naurattaa miten innoissaan kuuntelen taas The Mono Meniä.
bzort glorf bööth
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Penniless People of Bulgarian Velocity ja Pennilessin Anola. Näihin on aina toisinaan pakko palata. Muutkin levyt kiinnostaisi, paitsi viimeisimmät eivät ole kuulostaneet kovinkaan kiinnostavilta.
Just tuossa mietin viime viikolla voisiko vanhat Penniless-levyt olla vanhempien luona jemmassa. Oon saattanut viedä divariinkin. Mouldin omistin ainakin, ehkä Caken.
Last edited by noiseidea (11.04.2018 15:49)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Tää löyty Blue Vinylin randomlaarista halpishintaan:
Ihan pysäyttävän hyvä levy.
Kevät Sung Tongs...aaaaa että
:peuk:
En muistanutkaan miten hyviä levyn kaksi viimeistä biisiä ovat
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä