You are not logged in.
Ultimate Painting. Hyvää VU/indie yms. poppia
Ainakin deby on kova! Täytyykin ottaa kuunteluun myös uudemmat levyt.
Markku wrote:Ultimate Painting. Hyvää VU/indie yms. poppia
keijo wrote:Markku wrote:Ultimate Painting. Hyvää VU/indie yms. poppia
Juuri kun alkoivat nauttia suurta suosiota täällä
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Cass McCombs: Sacred Heart
Smiths mukaelma/pastissi. Oikein tarttuva
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
tännekin tämä
en muistanutkaan että tää on näin sairaan kova :psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee:
JUMALAUTA NYT LÄHTEE :rockhands:
tekis mieli mennä smokolle
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
vuoden parsa bppiiiisssu!!!!
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
dungeon synth meiningit
katsokaa tämän nuoren taiturin ooooiiii näittekö minkä maalin kaveri iskee!
maggot brain, albumi ja varsinki biisi
katsokaa tämän nuoren taiturin ooooiiii näittekö minkä maalin kaveri iskee!
maggot brain, albumi ja varsinki biisi
^ mahdollisesti just ton nimen takia en oo koskaan jaksanu tutustua.
nyt parasta tämä, joka soi pyytämättä ja yllättäen kännykästäni tänä aamuna kun kävelin töölönlahdella kohti duunipaikkaa, ihan uskomattoman upeaa kasarimeininkiä ja turhankin unohdettu bändi, vaikka näillä oli sittemmin se yksi suuri hitti (I.O.U.):
THE JESUS AND MARY CHAIN
Alkumetreiltä jo ihan vitun hyvän kuulosta. Missähän mä oon ollut? Päivämäärän perusteella kyl arvelen, et tuolloin oli aika paha masennuskausi, niin oon varmaan ollut peiton alla.
toi oli kyllä mahtava keikka ja nehän soitti täysin pimeässä.
Oma autechre keikka meni aika hyvin. Oli aikasemmin illalla whitehousen keikka ja siinä vaiheessa kun menin Autechreen sen jälkeen niin olin aika hyvis.
Jossain vaiheessa oltiin takahuoneessa polttamassa hassua tupakkaa ja kun päätin lähteä sieltä tsekkaamaan keikkaa niin astuin väärästä ovesta lavalle. Oon siis melkein featannu autechren kanssa
Oma autechre keikka meni aika hyvin. Oli aikasemmin illalla whitehousen keikka ja siinä vaiheessa kun menin Autechreen sen jälkeen niin olin aika hyvis.
Jossain vaiheessa oltiin takahuoneessa polttamassa hassua tupakkaa ja kun päätin lähteä sieltä tsekkaamaan keikkaa niin astuin väärästä ovesta lavalle. Oon siis melkein featannu autechren kanssa
Herää kysymys pystyykö Whitehousen keikkaa seuraamaan selvinpäin ja miten paatunut on oltava, että jaksaa ottaa samana iltana vastaan sekä Whitehousen että Autechren keikat?
:center: wrote:Oma autechre keikka meni aika hyvin. Oli aikasemmin illalla whitehousen keikka ja siinä vaiheessa kun menin Autechreen sen jälkeen niin olin aika hyvis.
Herää kysymys pystyykö Whitehousen keikkaa seuraamaan selvinpäin ja miten paatunut on oltava, että jaksaa ottaa samana iltana vastaan sekä Whitehousen että Autechren keikat?
Niinpä. Kaveri oli soittanut edellisellä Whitehousen keikalla lämppärinä ja piripää promoottori potkas kesken keikkaa päähän. Oli aika kunnianhimoinen iltasuunnitelma juuh