You are not logged in.
Viime päivinä ollut parasta taas kerran oma musiikki. Joskohan kevään aikana äänittäisi seuraavan levyn.
bzort glorf bööth
Gene: Fill her up
Sufjanin Carrie & Lowell.
Ei kolahtanut kun ilmestyi, mutta on tullut paljon kuunneltua viime aikoina. 5/5
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
US Maple
"Music for assholes by assholes" Can't argue with that.
Älä päästä painiks sitä
US Maple
"Music for assholes by assholes" Can't argue with that.
Tää kuuluis kyllä melkein parasta ikinään.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Popeda - Lihaa ja perunaa
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Popeda - Lihaa ja perunaa
Tämä.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
taas kerran
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Dan Penn
parasta aina, mutta putkahti taas mieleen.
bzort glorf bööth
Min Diesel. Nämä siis kiersivät Merriesin kanssa vastikään Skotlantia. Sopivan kotikutoista, vinoa ja melodista kitaraindietä. Meinaavat kai tulla syssymmällä tänne.
tää on kyllä hyvä biisi, pitkästä aikaa soi aamulla:
gil scott-heron (& brian jackson)
Last edited by ray charlz (16.02.2017 15:56)
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Vanha ja kai vieläkin kasassa oleva ranskispunkbändi. Tää kasarilla julkaistu Liberté Précarité Fraternité on mahtava.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Eero Koivistoinen Music Society - Wahoo!
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Lanan Love.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Henna Emilia & Houreet
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Henna Emilia & Houreet
Joo tää on kyl tosi hyvä.
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
Big Walnuts Yonderin (Watt/Cline/Saunier/Reinhart) näytebiisi lupaa ihan helvetin kovaa levyä:
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Juu, tää kyllä piristi päivää!
ei huono hienon kuuloiset kitarat
fleetwood mac - tusk