You are not logged in.
Isis - Weight
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Lahjaksi saatu Televisionin Special Limited edition 12" Foxhole / Careful-maxi. Punainen vinyyli!
[quote:6de655744a="Feggy"]Lahjaksi saatu Televisionin Special Limited edition 12" Foxhole / Careful-maxi. Punainen vinyyli!
Mulla on Adventuresta punavinyyliversio hyllyssä.[/quote:6de655744a]
Siinä onkin vielä tavoitetta. Mulla oli vaan perusvinyylit, jotka vaihdoin mutkan kautta näihin nykyisiin Rhinon loistopainoksiin. Tosin on mulla Foxholesta myös se 7" vinyylisinkkukin.
[quote:70f02d55c9="upsetter"][quote:70f02d55c9="Feggy"]Lahjaksi saatu Televisionin Special Limited edition 12" Foxhole / Careful-maxi. Punainen vinyyli!
Mulla on Adventuresta punavinyyliversio hyllyssä.[/quote:70f02d55c9]
Siinä onkin vielä tavoitetta. Mulla oli vaan perusvinyylit, jotka vaihdoin mutkan kautta näihin nykyisiin Rhinon loistopainoksiin. Tosin on mulla Foxholesta myös se 7" vinyylisinkkukin.[/quote:70f02d55c9]
Mulla on on kanssa ne Rhinon remastered & expanded-versiot kahdesta ekasta, vinyylien lisäksi tietty. Ja jos nyt jostain voin olla ylpeä, niin Little Johnny Jewel 7" on hyllyssä alkuperäisenä Ork-painoksena. Löysin sen joskus 90-luvun alkupuolella Lontoosta. Hinta tais olla n £10 luokkaa, eli ihan kohtuullinen...
[quote:b0d2a0cf9b="Feggy"][quote:b0d2a0cf9b="upsetter"][quote:b0d2a0cf9b="Feggy"]Lahjaksi saatu Televisionin Special Limited edition 12" Foxhole / Careful-maxi. Punainen vinyyli!
Mulla on Adventuresta punavinyyliversio hyllyssä.[/quote:b0d2a0cf9b]
Siinä onkin vielä tavoitetta. Mulla oli vaan perusvinyylit, jotka vaihdoin mutkan kautta näihin nykyisiin Rhinon loistopainoksiin. Tosin on mulla Foxholesta myös se 7" vinyylisinkkukin.[/quote:b0d2a0cf9b]
Mulla on on kanssa ne Rhinon remastered & expanded-versiot kahdesta ekasta, vinyylien lisäksi tietty. Ja jos nyt jostain voin olla ylpeä, niin Little Johnny Jewel 7" on hyllyssä alkuperäisenä Ork-painoksena. Löysin sen joskus 90-luvun alkupuolella Lontoosta. Hinta tais olla n £10 luokkaa, eli ihan kohtuullinen...[/quote:b0d2a0cf9b]
Noni! Tuolla kelpaa brassailla. Mä en ollut edes kuullut sitä virallista versiota ennen Rhino-uusintapainosta. Yhdellä kaverilla (itse asiassa sama, jolta tuon maxin sain) on myös Marquee Moon-maksi, joka feidaantuu kesken biisin ja jatkuu sitten kakkospuolella...
^ luulisin että kevyemmästä löytyy television-topicci johon keskustelunn voisi siirtää ja vaikka kopioida.
[quote:44a252b530="upsetter"][quote:44a252b530="Feggy"][quote:44a252b530="upsetter"][quote:44a252b530="Feggy"]Lahjaksi saatu Televisionin Special Limited edition 12" Foxhole / Careful-maxi. Punainen vinyyli!
Mulla on Adventuresta punavinyyliversio hyllyssä.[/quote:44a252b530]
Siinä onkin vielä tavoitetta. Mulla oli vaan perusvinyylit, jotka vaihdoin mutkan kautta näihin nykyisiin Rhinon loistopainoksiin. Tosin on mulla Foxholesta myös se 7" vinyylisinkkukin.[/quote:44a252b530]
Mulla on on kanssa ne Rhinon remastered & expanded-versiot kahdesta ekasta, vinyylien lisäksi tietty. Ja jos nyt jostain voin olla ylpeä, niin Little Johnny Jewel 7" on hyllyssä alkuperäisenä Ork-painoksena. Löysin sen joskus 90-luvun alkupuolella Lontoosta. Hinta tais olla n £10 luokkaa, eli ihan kohtuullinen...[/quote:44a252b530]
Noni! Tuolla kelpaa brassailla. Mä en ollut edes kuullut sitä virallista versiota ennen Rhino-uusintapainosta. Yhdellä kaverilla (itse asiassa sama, jolta tuon maxin sain) on myös Marquee Moon-maksi, joka feidaantuu kesken biisin ja jatkuu sitten kakkospuolella... [/quote:44a252b530]
mullon toi, tai siis seiskatuumanenhan se, maxille kyl mahtuis yhelle puolelle...samallainen on myös funkadelicin one nation under a groovesta.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Saapi siirtää/kopsata vappaasti toki. Mun ainoa sinkku-jatkosarja taitaa olla Jaakko Salon ja kumppaneiden Batman-sinkku.
http://cgi.ebay.com/TELEVISION-VENUS-EL … dZViewItem
tuossa vähän telkkaria, ite ei jaksa ku noi ny on molemmat marquee moonilla kummiski
Television homostelut omaan ketjuun tai privana.
Mulla on vaan Marquee Moon eikä sekään ole mun mielestä mikään kovin kummoinen levy. Pari ihan timmiä biisiä ja joitain toimivia riffejä, mutta suuri osa pilataan ylipitkillä biiseillä ja sellaisella yleisellä plööllä.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:b6084e8fd5="forssto"]Television homostelut omaan ketjuun tai privana.
Mulla on vaan Marquee Moon eikä sekään ole mun mielestä mikään kovin kummoinen levy. Pari ihan timmiä biisiä ja joitain toimivia riffejä, mutta suuri osa pilataan ylipitkillä biiseillä ja sellaisella yleisellä plööllä.[/quote:b6084e8fd5]
Kaikilla on oikeus vääriin mielipiteisiin...
[quote:980b8ccbd4="Feggy"][quote:980b8ccbd4="forssto"]Television homostelut omaan ketjuun tai privana.
Mulla on vaan Marquee Moon eikä sekään ole mun mielestä mikään kovin kummoinen levy. Pari ihan timmiä biisiä ja joitain toimivia riffejä, mutta suuri osa pilataan ylipitkillä biiseillä ja sellaisella yleisellä plööllä.[/quote:980b8ccbd4]
Kaikilla on oikeus vääriin mielipiteisiin... [/quote:980b8ccbd4]
Jep!
tuli vaan mieleen et jos täältä pitäis siivota hymiöitä niin ton vois ottaa pois.
[quote:b3788295c3="psykokarkki"][quote:b3788295c3="upsetter"]:einoin:
tuli vaan mieleen et jos täältä pitäis siivota hymiöitä niin ton vois ottaa pois.[/quote:b3788295c3]
[/quote:b3788295c3]
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:8e57d3a121="upsetter"][quote:8e57d3a121="psykokarkki"][quote:8e57d3a121="upsetter"]:einoin:
tuli vaan mieleen et jos täältä pitäis siivota hymiöitä niin ton vois ottaa pois.[/quote:8e57d3a121]
[/quote:8e57d3a121]
[/quote:8e57d3a121]
Et pyllistelis hei...
[quote:3ecfbfe705="upsetter"]:einoin:
[/quote:3ecfbfe705]
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Chameleons
Jesus Lizard
Leevi and the Leavings
"A repo man's always intense"
Noitalinna huraa! & Slayer
This must be what jail / I will scratch
American Music Club - Ex-Girlfriend
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Red House Painters - Katy Song
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Red House Painters - Katy Song
Oho, yös yksin topikis nämä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
mulle uusista: psychic paramount - Gamelan Into the Mink Supernatural
jotai laddio bolocko-yhteyksiä: circleä shoegazingmausteilla ja stoner-estetiikalla
pintandwefall. hiukanko neroo:
"Somewhere I'd Be Worshipped
Little girl likes Poets Of The Fall,
it's almost Pintandwefall,
so she's our fan.
Her favourite part is a part of a song,
the part with the trioli.
She's just six so I didn't think she'd listen to
that kinda music."
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto