You are not logged in.
Folkhälsan wrote:Lotic
en ole saanut vielä omaa kopsuani kätösiin, pitäisiköhän kuunnella jostain netistä kun alkaa hype hikoiluttaa?
ja tota musan suhteen muuten viimeinen viikko lähinnä tätä:
Urho Ghettonen wrote:yleisesti kyl aika väsynyttä paskaa kaikki
tai ehkä jonkinlainen yliannostustila varsinkin konemusaan ilmassa. vois laittaa teknot hetkeksi tauolle ja syventyä johonkin singer/songwriter-kamaan...
Lootikki on Spotarissa kans.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
u2 - the unforgettable fire biisi, ei levy
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
This must be what jail / I will scratch
Kumma Heppu & Lopunajan Voidellut
bzort glorf bööth
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
John Morelandin High on Tulsa Heat :peuk:
olen kuunnellut vuoden pelkkää punaniskamusaa. Onko tämä paha
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Friendzone, erityisesti Collection I
uus kendrick ja lotic
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Rabitin uus EP huhhuh 100/5
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
]
Oho, onpa kovaa Radiopuhelimet, Stooges yms. menoa. Lopun kitaraujellukset huhhei
Scared to get happy kokoelmalta jäi tämä päähän. Wedding Presentin versio oli tuttu, mutta ei yhtä hyvä.
^ labcabincalifornia on niin paljon kovempi ku noitten deby. sais vetää mieluummin sen tuol sidewaysissa läpi.
Aikuisen Viha - Pieru Hotline CS
https://soundcloud.com/aikuisen-viha
The Silverin, Harry Pussyn yms. fanit hereillä.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Aikuisen Viha
Tää oli kyllä iloinen yllätys
Täytyy panna kassu tilaukseen.
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Urho Ghettonen wrote:Japan - Tin Drum
witchfinder general
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
sain narutettua duunikaverin
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
^toi yhden sävelen synamelodia :peuk::peuk:
Lower Dens - Escape From Evil
Vuoden nuori muotoilija.
Aerial. Katen paras levy taitaa olla.
No tämähän onkin oikein hyvä
The Growlers! Ja nää on Ateenassa keikalla sillon ku mä oon Kreetalla. Niin lähellä, mutta kuitenkin niin kaukana!
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
burzum. vargin musassa on jotain keväistä