You are not logged in.
Täst on kyl vaikea enää nostaa tasoja.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
popeda
popeda
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Satanic Warmaster, Kalevi ja Bootsy Collins
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
^ Katoin ton ja muitakin janarin videoita just pari päivää sitten viimeks.
Parasta edelleen Fleetwood Mac ja Lindsey soolot. Ja Emma Marrone.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
No tää uus Jarsen levy.
No tää ja tää uus Nusluxin LP.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Gravenhurst: Saints
Ehkä Mazzy Starin ja Nick Draken ohella parasta "odottelen odotushuoneessa juurihoidon alkua"- musiikkia
vanha klassikko
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Oma musiikki.
bzort glorf bööth
Tämä biisi. Herranjestas mitä tykitystä loppua kohen
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
My Way. Helposti ainakin top15 kaikkien aikojen biiseissä.
My Way. Helposti ainakin top15 kaikkien aikojen biiseissä.
Tämä. Mutta nyt:
Ei jestas miten hyvä! Biisi, jota voi hyvällä omallatunnolla kutsua hyvän mielen letkeäksi rokkenrolliksi, kuulostamatta yhtään banaalilta.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Lacrimosa
Brandy
monarch ja the body
Poco
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
^
Mazzy Star: Among My Swan
earth
terry riley
elliott smith