You are not logged in.
Joku yllättävä rakkaus tähän biisiin, pakko kuunnella toistona:
Kovempi kuin Bacharachin veto, maailman smootheinta musiikkia
Last edited by Kalossimies (29.04.2014 01:27)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
nunton hoppisoturi, oispa kuva kannesta.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
nunton hoppisoturi, oispa kuva kannesta.
vitun kova. Ite laiton just hasisseikkailut soimaan
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tämä oli yksi suosikki-seiskatuumaisistani. Harmi, että sekin pöllittiin. http://gregdavis.bandcamp.com/album/precursors
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
:peuk:
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Uusi Kent
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ilmiselvää, mutta:
Your eyes / like crashing jets
IGM, Neo Eski, Post Grime, etc
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
^
oonhan kehunu täällä(kin) että se "luksuskimppakämppä" mihin gimmelin muijjat muutti popstarssissa oli meidän entinen läävänen rivarikommuuni Konalassa
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Badfinger
bzort glorf bööth
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
mitch murder
Sama! Mietinkin just yksi ilta, mistä helvetin vaporwave-forumilta tai Berliner Schule -blogista Mitch Murder on poppisvehkeisiin hiipiny, mutta täältähän tämä ja kiitos tästä Mutta juuh toi biisi
Elikkä Ydinaukion ansiosta duunipäivät ovat pitkälti menneet Mitchiä ja vanhojen tiettaripelien musiikkeja kuunnellen ja veronmaksaja kiittää
meil samat!
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Uusi Kent
Sama ja uus Baths EP
Kännissä minä hakeudun aina sinne missä on kuhisevaa, kihisevää väenpaljoutta, hellyttävän kömpelöä baariromantiikkaa, kapakan käryä, suupalttien miesten mörinää ja maalattusuisten, vilkkusilmäisten naisihmisten korkeana pulppuilevaa naurua.
Mikko Joensuun uus.
jalkapallo
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
sun electric
leilalleko puhuit?
Urho Ghettonen wrote:sun electric
leilalleko puhuit?
Tarkoitti varmaan Leila K:n Electriciä