You are not logged in.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Markku wrote:Larry Wallis: Police car
Voiks tätä sanoa sittenkään ku jätkä tehnyt kuitenkin aikamoisen uran The Deviantsin ja Pink Fairiesin kanssa. + Motörheadin eka.
Edit. mitä ihmettä. Kuvittelin olleeni yhden hitin ihmeet -topsussa! Eli totta munassa on parasta nyt jne. Sinkku löytyy hyllystä.
Hyvä biisi kyl
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
pj harvey - the big guns called me back again
sparklehorse - piano fire
echo is your love - silver sufferer
david sylvian - orpheus
stench of decay - creation of carnal lust
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Mike Watt ja herran bändit.
bzort glorf bööth
Orphan Fairytale My Favourite Fairytale
eiliseltä luennolta, vähän huono äänenlaatu tossa mut hypnoottinen, ihana.
The Doors: Roadhouse Blues
Tämä biisi
eiliseltä luennolta, vähän huono äänenlaatu tossa mut hypnoottinen, ihana.
Olipas hyvä.
Tämä biisi
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Cheap Trick
bzort glorf bööth
Kahdelle edelliselle
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Pixies: Blue Eyed Hexe ja Snakes
Muutenkin vaikuttais hyvältä tämä uus, hyvä Frank ja pojat :peuk:
MITÄ TÄMÄ UUSI PEPE WILLBERG ON MINÄ EN EDES
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mul on se joku noiden levy mis ei oo tota stygee, seki vitun kova.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Yung Lean
Lustmord. Olinki unohtanut miten paljon tykkään näistä avaruuskohinoista.
Last edited by E (27.04.2014 18:32)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
video
biisi
mitch murder