You are not logged in.
Fletcher Henderson
J.A. & Alamäki - Voima
Juuri nyt oma musiikki.
bzort glorf bööth
Hyvä kun tänne kinoksiin ja insinöörilandiaan on joku ihan oikee nerokin ainakin kerran syntynyt
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/f … uhetki.jpg
Hyvä kun tänne kinoksiin ja insinöörilandiaan on joku ihan oikee nerokin ainakin kerran syntynyt
Äsken jatkoilla fiilisteltiin kyseisen levyn kantta, jossa oli Dumarin jotkut toivotustekstit + piirtämä pääkallo
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Last edited by ydinaukio (31.03.2014 19:16)
Islaja - Meritie, Palaa aurinkoon ja Ulual yyy
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Neil Young & Crazy Horse - The Losing End (When You're On)
Last edited by E (03.04.2014 07:31)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Joskus pidin tätä yhtenä Brucen sietämättömimmistä biiseistä, mut ei voi mitään, onhan tää ny :peuk::peuk:
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Tosi hyvä biisi ja en malta olla koskaan miettimättä miltä tuo olisi kuulostanut Ramonesin biisinä. Huipulta tietysti, mutta että minkälaiselta.
bzort glorf bööth
Drake
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Voi juma! Vissii huomen tulee tape
instrumentaalinen musiikki - lyriikat vituttaa
Kova tää SZA :peuK:
Ja näyttäis Spotifyssa pelaavan jo .peuj:
Valensia on taas ihan parasta. Odotan uutta levyä, joka ehkä ilmestyy tänä vuonna.
^kammottavan kuuloista musiikkia, mutta hauskoja ja kiinnostavia melodiakulkuja. mikä helvetti tuo kitarasoolo on
Huh huh. Miten on tällanenkin mestariteos mennyt aikoinaan kokonaan ohi
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
Mäkin löysin ton vasta joskus kolmisen vuotta sitten
Larry Wallis: Police car
tämän tyypin tekemät kokoelmat: http://flashstrap.blogspot.mx/search/la … %20Shadows
Larry Wallis: Police car
Voiks tätä sanoa sittenkään ku jätkä tehnyt kuitenkin aikamoisen uran The Deviantsin ja Pink Fairiesin kanssa. + Motörheadin eka.
Edit. mitä ihmettä. Kuvittelin olleeni yhden hitin ihmeet -topsussa! Eli totta munassa on parasta nyt jne. Sinkku löytyy hyllystä.
Last edited by hiirimattona (13.04.2014 22:36)
bzort glorf bööth
tosin aina parasta
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu