You are not logged in.
Lou Reed
bzort glorf bööth
do make say think. jonkun 12 vuotta olen tätä kuunnellut, ja edelleen kaikki levyt ja biisit
Mites tuolta RVNG:ltä tuleekin nyt niin kovaa kamaa, Julia Holter, Holly Herndon, Stellar Om Source ja Blondes ainakin, muihinkin vois tutustella.
Your eyes / like crashing jets
Edu Kettunen yksin yös
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Tää Brad Fiedelin score ekaan Terminatoriin:
Vuoden nuori muotoilija.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Vaikuttais aika hyvältä Grant Hartin uus levy. Hart siis ex-Husker Du mies
toi subtvn chatin taustamusa. hiton hieno droneluuppi.
Ihme juttu, mut kuulen vasta nyt ekaa kertaa Linda Perhacsin Parallelogramsin JA VOI HERRAN JUMALA MITEN MAHTAVA LEVY PÄÄ HAJOO
Ihme juttu, mut kuulen vasta nyt ekaa kertaa Linda Perhacsin Parallelogramsin JA VOI HERRAN JUMALA MITEN MAHTAVA LEVY PÄÄ HAJOO
Tää levy kyllä räjäyttää päitä vuodesta toiseen.
bernardblack wrote:Ihme juttu, mut kuulen vasta nyt ekaa kertaa Linda Perhacsin Parallelogramsin JA VOI HERRAN JUMALA MITEN MAHTAVA LEVY PÄÄ HAJOO
Tää levy kyllä räjäyttää päitä vuodesta toiseen.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Killdozer on ehkä maailman ihanin bändi.
Roy Montgomery
bzort glorf bööth
alotin opetteleen tätä ukulelella tämän innoittamana tosin hetki mennee kun sain tän soittimen vasta eilen eikä aiempaa taustaa...
Äver siever miever tuver äver liver köver!
The Beach Boys
bzort glorf bööth
se täyttää välin korvien
siellä soittaa Juha Torvinen
soittaa näppäilemällä osin
automaatista käsin, tosin
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
4 way street - yksi parhaimmista livelevyistä.
En blekt blondins hjärta -levyn täydellinen soundi
Vuoden nuori muotoilija.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
toi basso