You are not logged in.
ous mal & nuojuva
joskus tuli kuunneltua nämä levyt, ei ihmeemmin kolahtanut. nyt kuulostaa hiton hyvältä
asialla joku foorumisti?
on kovaa kamaa
mukana taas kerran omalla vuoden julkaisut listauksella.
bzort glorf bööth
oon myös diggaillut
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
on myös forumisti
Ylitse-kassu on tähänastisista suosikki (en oo kyl varma oonko kaikkii kuullu)
ja tää Lichen Gumbo kuulostaa myös hyvältä, en oo kyl vasta kerinny ku kerran kuunteleen
nuojuvan otavaiset otsakkaha nousee parhaimmillaan jopa sean mccannmaisiin sfääreihin. aivan upeaa saundia ja suomalaisuudesta bonuspisteet, ei kukaan tee täällä mitään lähellekään tällaista tai jos tekee niin kertokaa mulle heti
parasta just nyt myös dire straits ja varsinkin 2 ekaa levyä. ei hitto et bändi voi soittaa maukkaasti yhteen. komppikitaristi eli toi markin veli on kovin koskaan
nuojuvan otavaiset otsakkaha nousee parhaimmillaan jopa sean mccannmaisiin sfääreihin. aivan upeaa saundia ja suomalaisuudesta bonuspisteet, ei kukaan tee täällä mitään lähellekään tällaista tai jos tekee niin kertokaa mulle heti
oisko oman topikin paikka? ja tätähän kuultiin myös siikakokiksella, mutta eri nimellä
ydinaukio wrote:nuojuvan otavaiset otsakkaha nousee parhaimmillaan jopa sean mccannmaisiin sfääreihin. aivan upeaa saundia ja suomalaisuudesta bonuspisteet, ei kukaan tee täällä mitään lähellekään tällaista tai jos tekee niin kertokaa mulle heti
oisko oman topikin paikka? ja tätähän kuultiin myös siikakokiksella, mutta eri nimellä
kyllähän se olisi.
bzort glorf bööth
Mortsun tulkinnat ja välispiikit livelevyllä :peuk:
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
sugar
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Yo La Tengo ja Roxy Music
hieman eri, en tiedä miksei roxy iske ollenkaan, ainoastaan kaksi huippukovaa biisiä: virginia plain ja avalon, loput sillee hohhoijaa, pitäis varmaan jatkaa harjoituksia
Huippukovia biisejä enemmänkin, sillä jo ekan levyn eka biisi on sellainen biisi.
bzort glorf bööth
Huippukovia biisejä enemmänkin, sillä jo ekan levyn eka biisi on sellainen biisi.
kyllä.
tätä bändiä pitäisi kuunnella enemmän, olen pikkuhiljaa päässyt yli bryan ferryn äänestä. viime aikoina on soinut lähinnä more than this
Tämä on ainakin ihan saakelin kova:
Pitäis varmaan tutustua kokoelmien ulkopuoliseenkin elämään.
edit: tuli iso, mutten osaa pienentää.
Last edited by jn85 (02.02.2013 16:49)
Hitto miten muikee skittasoundi, kukahan mahtaa soittaa?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
NYT :rockhands:
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
bzort glorf bööth
caroliner
niin parasta ja nerointa muzaa että naurattaa
no okei, tääkin on hyvä:
^ pitäisi kuunnella enemmän
helmet Iron Maidenin kahdelta ekalta, vapaapäivän pölynimurointimusana!
enämpi kuulostaa progepunkilta kuin metallilta mun korviin. tuplaliidit saa edelleen aikaan mielihyvän väreet.
"to hope for more antennae" -Melvins
Pet Shop Boys
Kuuntelin eilen Behaviourin ja nyt soi Introspective.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
^ pitäisi kuunnella enemmän
helmet Iron Maidenin kahdelta ekalta, vapaapäivän pölynimurointimusana!
enämpi kuulostaa progepunkilta kuin metallilta mun korviin. tuplaliidit saa edelleen aikaan mielihyvän väreet.
Purgatory
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
badding ja tämä:
vokalistille vielä :peuk:
Roy Montgomery
bzort glorf bööth
NYT :rockhands:
Tälle kyllä
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä