You are not logged in.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Bo Diddley (parasta aina)
bzort glorf bööth
Eteläamerikkalaisen näköinen, kahdesta leffalipusta työnsä tekevä, tavallinen Erkki, 48.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
^ Mahtavaa menoa, löytyyköhän jostain rippiä vai täytyykö hankkia VHS?
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
type o negative
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
^ Mahtavaa menoa, löytyyköhän jostain rippiä vai täytyykö hankkia VHS?
Kiinnostais mua kans! Ilmeisesti tätä ei ole julkaistu DVD:lle. Haluaisin mielelläni nähdä kokonaisuudessaan.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Kenkä wrote:^ Mahtavaa menoa, löytyyköhän jostain rippiä vai täytyykö hankkia VHS?
Kiinnostais mua kans! Ilmeisesti tätä ei ole julkaistu DVD:lle. Haluaisin mielelläni nähdä kokonaisuudessaan.
ebaysta sais vhs:n 25 dollarilla
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Mary Epworth
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
whitehouse yanarin cut hands -projektin uus levy on hyvä!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
type o negative
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Täs mötkössä on kyl musiikkihistorian kovin ..öö.. kilohinta-laatusuhde
Älä päästä painiks sitä
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
^
Kyll se on tää Ceephaxin levy. Saapu lopultakin
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
^:sydan:
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
jookcha wrote:type o negative
meinasin pistää steelen kikkelikuvan, mut en sit kehdannu.
neverförget.
NOW U KNOW THE DEAL 4 REAL
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Uuden Windows-mainoksen biisi, sain juuri selville kenen biisi:
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
vitun hyvä biisi
Pink Floyd
bzort glorf bööth
song to the siren
ei vittuuuuuuuu