You are not logged in.
No joo, olen samaa mieltä tuotannosta. Mutta kitaraa mies hianosti soittaa. Kuuntelen just Raji'sin complete editionia.
Mitä siinä on lisänä tuohon alkuperäiseen?
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
The Hunchback of Notre Dame -soundtrackin kappale Hellfire. Voe viddu mikä biisi! Helvetillisen dramaattinen, oopperamainen, synkkä ja voimakas. Vielä noin n+1 kertaa parempi, kun katsoo elokuvasta kyseisen kohtauksen. Visuaalisesti niin mahtava että tulee kylmät väreet.
Hellfire
Dark fire
Now gypsy, it's your turn
Choose me or
Your pyre
Be mine or you will burn
God have mercy on her
God have mercy on me
But she will be mine
Or she will burn!
:twisted:
[quote:a48ba65f5a="Feggy"]Cosmobile: The Finger (sinkku)
Ensikuuntelulla: eri. Ärsyttävään sleebaavaa englannin lausuntaa, aika peruskauraa oleva biisi ja sovitukseltaan - varsinkin maailman tylsimmän rumpuosaston osalta - aika hiton tylsänpulskea. Ei mitään uutta auringon alla ja silleen.[/quote:a48ba65f5a]
No nyt voi muutkin sanoa mielipiteensä. The Finger-biisi maispeississä, kertoi minulle juuri joku sähköpostissa.
Tindersticks.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Sinäkin myspacessa
Silloin kun minä pääsen myspaceen saakka, te muut olette jo jossain jota ei ole vielä olemassakaan...
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Nii-i... Mä olen jo nyt virb.comissa.
*paukuttaa henkseleitä
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:76b9fa5a7b="arttu"]Nii-i... Mä olen jo nyt virb.comissa.
*paukuttaa henkseleitä[/quote:76b9fa5a7b]
jaa mikä? [googlaa]
a new social networking service like MySpace, but ten times better.
ralf königiä lainatakseni "maltan tuskin odottaa"...
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Jukka Kuoppamäen Levitä siivet soi päässä -späm
Mangojauhe goddamn.
Katon sen kaverilla ens kesänä. Voit tulla meijän kaa jos tuot siiderii.
Toisaalta tekis mieli kattoo nyt se vanha In Bed With Madonna-dokumentti ja sit filmattu keikka Blond Ambition-turneelta. Ne oli videolla kun olin ala-asteikäinen ja valehtelematta katsoin jomman kumman ainakin kerran viikossa useiden vuosien ajan. Ja ihan vasta viime vuosina tajusin mitä se Madde oikein simuloi sillä pullolla dokkarin alussa
Mangojauhe goddamn.
sun city girls
speak the hungarian rapper
Suosikkikappaleita nyt:
WHA-HA-HA - On The Floor
50 Hertz - Välkommen På Kafé
Kerrier District - Sho U Rite
Plus-Tech Squeeze Box - starship.6
Gangpol & Mit - Chinese slavery
Peter Cook & Dudley Moore - The L.S. Bumble Bee
The Clovers - Blue velvet
Pentangle - Cruel Sister. Loistava levy.
[quote:40fc246143="forssto"]Rättö & Lehtisalo - Me olemme viisi ystävää.
Tulispa uus levy jo kohta!!![/quote:40fc246143]
Sama. Sitä odotellessa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Pentangle - Cruel Sister. Loistava levy.
Kerro lisää.
[quote:b9a4e3177b="ex-kolja"]Pentangle - Cruel Sister. Loistava levy.
Kerro lisää.[/quote:b9a4e3177b]
Levyä on ilo kuunnella.
No, emmä tiedä mitä sanoa. Siinä on viisi traditionaalia, joista viimeinen on yli 18 minuuttinen. Jokainen kappale on hieman toisesta poikkeva. Levy ei tunnu yhtään vanhentuneelta, vaikka siinä soitellaankin hiukan sitaria ( ) yhdellä kappaleella. Ajoittain jatsahtavaa brittifolkkia, ilman (ajoittain) ärsyttävää (ja pitkästyttävää) manerismia (vrt. Banhart, Incredible String Band). Tykkäisit kaiketi, jos esim. Espers tai Fairport Convention tippuu. (Paitsi, että salaa tykkään tästä enemmän kuin esim. Liege & Liefistä).
Liege Lord
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Talk Talk.
noin 3/4 uudesta Dino jr-levystä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:35b4d34cb9="ex-kolja"]Paitsi, että salaa tykkään tästä enemmän kuin esim. Liege & Liefistä).
Liege & Lief ei minusta ole ollenkaan niin hyvä mitä kaikkialla toitotetaan. Ihan jees, mutta kaukana siitä kaikkien klassikkojen äidistä, jona sitä usein pidetään.[/quote:35b4d34cb9]
Minusta Unhalfbricking on parempi kuin Liege & Lief, joka tosin sekin on ihan tajuttoman hyvä levy. Ja Cruel Sister kuuluu ehdottomasti noiden rinnalle.
Asiaan ei ihan suoraan liittyen, mutta vähän kuitenkin: Fairport Conventionin Ian Matthewsin myöhempää Plainsong-orkesteria on tullut viime aikoina kuunnetua paljonkin. Enemän countryyn kallistuvaa folk-rockia, uskaltaisin esim ex-koljalle suositella.
The Noisettes.