You are not logged in.
monster rally: coral
yks vuoden parhaista
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Ennio Morricone
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Flying Saucer Attack
bzort glorf bööth
zombi
Anssi Kela
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
autechre
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Onpas vitun nätisti pakattu kuva mutta uskomatonta silti mimmoinen täysosuma tää levy on ollu aikanaan. Karkkiksella on aina paikkansa mun syrämmessä.
Älä päästä painiks sitä
Älä päästä painiks sitä
^karkkis on kyl niin hävyttömän kova että Liekin kohdalla ei voi olla kysymättä: "what happened".
kenties se klassinen, arvelen, hyvä biisintekijä kokeili "jammailua bändifrendien kanssa".
paras just ny: Liisa Akimof.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Tää biisi ollut jo muutamia viikkoja mielessä jatkuvasti. Livevideossa kiehtovaa on tuo maaninen katse 0.13-0.20. Christopherin olemus ylipäätään kiehtoo. Ei osaa pukeutua, eikä välitä siitä. Kaksikaulainen skeba. Upea ihminen. Maailman paras biisi.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Aavikko. Miks en oo moneen vuoteen kuunnellu?
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Suudelmilla, ikuisesti
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
^karkkis on kyl niin hävyttömän kova että Liekin kohdalla ei voi olla kysymättä: "what happened".
kenties se klassinen, arvelen, hyvä biisintekijä kokeili "jammailua bändifrendien kanssa".
No joo, musta tota samaa kysymystä voi soveltaa myös Karkkiksen alkuaikojen suuntaan. Ei ne Hei Johannat ja muut mitenkään anna odottaa että tolla porukalla ois Lämmöllä-Suudelmilla -kombinaatio tulossa. Toisaalta muu bändihän Janskua ja Sami Häikiötä lukuunottamatta vaihtui tohon aikaan, liekö kuin paljon vaikuttanu.
Älä päästä painiks sitä
MMM wrote:^karkkis on kyl niin hävyttömän kova että Liekin kohdalla ei voi olla kysymättä: "what happened".
kenties se klassinen, arvelen, hyvä biisintekijä kokeili "jammailua bändifrendien kanssa".No joo, musta tota samaa kysymystä voi soveltaa myös Karkkiksen alkuaikojen suuntaan. Ei ne Hei Johannat ja muut mitenkään anna odottaa että tolla porukalla ois Lämmöllä-Suudelmilla -kombinaatio tulossa. Toisaalta muu bändihän Janskua ja Sami Häikiötä lukuunottamatta vaihtui tohon aikaan, liekö kuin paljon vaikuttanu.
Mun mielestä koko Karkkisen tuotanto on silkkaa timanttia. Nykyään oikeestaan ainoo julkasu, jota näiltä tulee pyöritettyä on Kaikilla. Alusta loppuun.
ILR wrote:MMM wrote:^karkkis on kyl niin hävyttömän kova että Liekin kohdalla ei voi olla kysymättä: "what happened".
kenties se klassinen, arvelen, hyvä biisintekijä kokeili "jammailua bändifrendien kanssa".No joo, musta tota samaa kysymystä voi soveltaa myös Karkkiksen alkuaikojen suuntaan. Ei ne Hei Johannat ja muut mitenkään anna odottaa että tolla porukalla ois Lämmöllä-Suudelmilla -kombinaatio tulossa. Toisaalta muu bändihän Janskua ja Sami Häikiötä lukuunottamatta vaihtui tohon aikaan, liekö kuin paljon vaikuttanu.
Mun mielestä koko Karkkisen tuotanto on silkkaa timanttia. Nykyään oikeestaan ainoo julkasu, jota näiltä tulee pyöritettyä on Kaikilla. Alusta loppuun.
Hyvä viesti. Helppo kompata.
bzort glorf bööth
+ Itehän tykkään Liekin kahdesta ekasta levystä.
bzort glorf bööth
en ole koskaan (ainakaan tietoisesti) kuullut karkkiautomaattia
liekistä tykkäsin joskus 2005.
+ Itehän tykkään Liekin kahdesta ekasta levystä.
Magiohan on ihan sellaista symppis-indie-poppia eikä ole progesta vielä tietoakaan. Aave on kiva biisi. Mutjoo, kyllähän noita ensimmäisiä Liekkejä tuli aikoinaan kuunneltua muutenkin, mutta en kyllä muista milloin olisin viimeksi yhtyettä pistänyt tieten tahtoen soimaan. Karkkista oon sitten kuunnellut enemmänkin viime aikoina.
Sent from my iPhone 16
Yks parhaista levyistä kyllä.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Mut parasta just nyt on vaikkapa Manilla Road ja Stackwaddy!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS