You are not logged in.
Kovin animetunnari ikinä!
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Lionel Marchetti - Knud Un Nom De Serpent
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
nyt täytyy sanoa että on tullut äänitettyä parasta musaa koskaan. jonkin ajan päästä pamahtaa sellainen mötkö ettei paremmasta väliä.
Vuoden nuori muotoilija.
nyt täytyy sanoa että on tullut äänitettyä parasta musaa koskaan. jonkin ajan päästä pamahtaa sellainen mötkö ettei paremmasta väliä.
No melkein kyllä sama, olen oikein poikkeuksellisen tyytyväinen yhteen tulevaan juttuun
organizing the boy scouts for murder is wrong
ydinaukio wrote:nyt täytyy sanoa että on tullut äänitettyä parasta musaa koskaan. jonkin ajan päästä pamahtaa sellainen mötkö ettei paremmasta väliä.
No melkein kyllä sama, olen oikein poikkeuksellisen tyytyväinen yhteen tulevaan juttuun
Hei, smaa
janne m. wrote:ydinaukio wrote:nyt täytyy sanoa että on tullut äänitettyä parasta musaa koskaan. jonkin ajan päästä pamahtaa sellainen mötkö ettei paremmasta väliä.
Hei, smaa
pariin juttuun, mutta muuten täysin sama!
bzort glorf bööth
Skeletonni wrote:janne m. wrote:ydinaukio wrote:nyt täytyy sanoa että on tullut äänitettyä parasta musaa koskaan. jonkin ajan päästä pamahtaa sellainen mötkö ettei paremmasta väliä.
Hei, smaa
pariin juttuun, mutta muuten täysin sama!
No mäkin todellisuudessa ehkä viiteen juttuun
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
^hiano video (biisi meni ohi) edit: ja komee SV.
Ton ohjaajan (M Blash) kuvataide-hommat on näyttänyt kanssa aika kivoilta, tajusin tota videon tekijää etsiessä että oonnähnyt niitä jossain.
Kiinnostais myös nähdä sen debuuttileffa: "LYING starred Chloe Sevigny, Jena Malone and Leelee Sobieski, and earned a place at the Cannes Film Festival Directors Fortnight in 2006. "
Ja onhan se ihan vitun hyvän näköinen.
Last edited by MMM (08.06.2011 10:36)
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Vuoden nuori muotoilija.
dub & reggae, ei oikein toimi nyt mikään muu
Missä Jykylä possen mutsit kun kerrankin olisi aihetta puuttua jälkikasvun tekemisiin?
bzort glorf bööth
Nyt vittu oikeesti
hiirimattonalla ja äiskällä näköjään vielä paljon opeteltavaa
tuon hassuttelun piti viitata mahdolliseen höpöilyyn
bzort glorf bööth
jaa
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
avey tare - laughing hieroglyphics
paitsi nyt vaihtu biisi eli onx tää ny 3 umbrellas, huh huh eihän tämmöstä voi olla
että musiikki voi olla upeeta ja mahtavaa ja kaikkee :psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee:
ja että tämmösiä neroja löytyy, avey tare
ja matkalla mökille soi ylexin parasta ennen -ohjelmassa perä perää gunnateitten november rain ja dr. bombayn s.o.s., hyvä etten ajanu ojaan ku silmät täynnä onnen kyyneleitä
parasta ikinä kuin petoksen ja kumppaneiden yleistä pahennusta osa 666, joka lähti soimaan kun lähdin reilu tunbti sitten pyörälenkille.
hyvä musiikki, parempi mieli
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
pari kirjoitusvirhettä mut sou not, huikka pununkkuu ja sauna lienee valmis, it's friday bitches, which seat can i take
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
AIKA VITUN HYVÄ
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Eeppinen Italo-RAVE
Valitettavasti on käynyt rosvo.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Pääsisinpä jonnekin ulos chillailemaan tän musan parissa:
Sent from my iPhone 16
Tääkin. Silkkaa mahtavuutta:
Sent from my iPhone 16
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Brown Recluse - Evening Tapestry